Hex Commander: Wargi, jednostki Zielonoskórych
Aktualizacja:

Wargi to specjalna odmiana wilków, która jest stworzona do walki. Ta jednostka odznacza się specjalnymi zdolnościami. Może poruszać się o 3 pola, a nawet więcej jeśli podróżuje przez las. Największą siłą tej jednostki jest możliwość spowolniania wrogów. Przydaje się to w kilka sytuacjach np. gdy się wycofujesz a nie chcesz, żeby przeciwnik cię dogonił lub walczysz przeciwko jednostce, której siła jest szarża. Poza tym, wargi posiadają dobrą redukcję obrażeń od ataków wręcz. Najlepiej spisują się w walce z kawaleria lub piechotą wroga.
- Hex Commander - poradnik do gry
- Hex Commander: Poradnik do gry
- Hex Commander: Jednostki
- Hex Commander: Zielonoskórzy
- Hex Commander: Smok Ildus, bohater Zielonoskórych
- Hex Commander: Vulpis, bohater Zielonoskórych
- Hex Commander: Guarg, bohater Zielonoskórych
- Hex Commander: Wargi, jednostki Zielonoskórych
- Hex Commander: Wojownicy goblinów, jednostki Zielonoskórych
- Hex Commander: Harcownicy, jednostki Zielonoskórych
- Hex Commander: Mag bojowy, jednostki Zielonoskórych
- Hex Commander: Łucznicy goblinów, jednostki Zielonoskórych
- Hex Commander: Pikinierzy goblinów, jednostki Zielonoskórych
- Hex Commander: Wojownicy orków, jednostki Zielonoskórych
- Hex Commander: Szaman, jednostki Zielonoskórych
- Hex Commander: Wywerny, jednostki Zielonoskórych
- Hex Commander: Zielonoskórzy
- Hex Commander: Jednostki
- Hex Commander: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
