Hex Commander: Misja 28 - Kurhan Vulpisa
Aktualizacja:
Bohaterowie w końcu dostają się do grobu Vulpis'a, ale muszą spełnić jego prośbę. Zanim ten do nich przystąpi.

Obrona fortu może nie wydawać się łatwa - gobliny będą nacierać z kilku stron. W pierwszej fali wyruszą na ciebie wilki, łucznicy oraz magowie. Najsłabsze natarcie jest na zachodzie (1) - tylko kilka oddziałów wilków, na południu i zachodzie ataki będą umiarkowanie silne (2). Natomiast na północy, po pierwszej fali, czeka na ciebie przeprawa z wojskami orków (3).
Z drugiej strony, twoja pozycja jest bardzo silna (4). Masz do dyspozycji 6 wież, choć twoje oddziały mogą wejść tylko na 5 z nich. Wieża na północno-zachodniej części fortu nie posiada drabiny, ale możesz wykorzystać zwój, który leży nieopodal i przyzwać szkielety-łuczników. Ustaw swoich bohaterów i miotaczy toporów na wszystkich fortyfikacjach. Zbierz swoje wojska poza murami i ustaw ich wewnątrz fortecy oraz umieść ich przy zagrożonych wejściach. Teraz wystarczy czekać na przeciwników.
Opuszczaj fort jedynie, w celu eliminacji magów przeciwnika oraz łuczników. Najlepiej sprawdza się w tym celu Karric lub Thurvid. Pamiętaj, aby wykorzystać siłę swoich dzików i eliminować silne oddziały szarżą z dużej odległości.
- Hex Commander - poradnik do gry
- Hex Commander: Poradnik do gry
- Hex Commander: Kampania Krasnoludów
- Hex Commander: Misja 1 - Żywot Najemnika
- Hex Commander: Misja 2 - Żywot Generała
- Hex Commander: Misja 3 - Płonące Szlaki
- Hex Commander: Misja 4 - Anville
- Hex Commander: Misja 5 - Żelazna Twierdza
- Hex Commander: Misja 6 - Krasnoludzkie kopalnie
- Hex Commander: Misja 7 - Jak kamień w wodę
- Hex Commander: Misja 8 - Wiadomość do sojuszników
- Hex Commander: Misja 9 - Podstarzały wynalazca
- Hex Commander: Misja 10 - Stawka większa niż odkrycie
- Hex Commander: Misja 11 - Thaldarom
- Hex Commander: Misja 12 - Kłopoty z wywernami
- Hex Commander: Misja 13 - Zaklinacze wywern
- Hex Commander: Misja 14 - Mosty śmierci
- Hex Commander: Misja 15 - Oblężenie Thaldarom
- Hex Commander: Misja 16 - Esadorei
- Hex Commander: Misja 17 - Ścigana
- Hex Commander: Misja 18 - Ukryty sad
- Hex Commander: Misja 19 - Po głazach do kłębka
- Hex Commander: Misja 20 - Powrót do Żelaznej Twierdzy
- Hex Commander: Misja 21 - Droga do Avodany
- Hex Commander: Misja 22 - Ruiny Avodany
- Hex Commander: Misja 23 - Cmentarz w Avodany
- Hex Commander: Misja 24 - Król Magów
- Hex Commander: Misja 25 - Percival powstaje
- Hex Commander: Misja 26 - Krąg Arcaeny
- Hex Commander: Misja 27 - Bagna smutku
- Hex Commander: Misja 28 - Kurhan Vulpisa
- Hex Commander: Misja 29 - Przed Grobowcem
- Hex Commander: Misja 30 - Grobowiec Bohaterów
- Hex Commander: Kampania Krasnoludów
- Hex Commander: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
