Misja 28 - Kurhan Vulpisa | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
Aktualizacja:
Bohaterowie w końcu dostają się do grobu Vulpis'a, ale muszą spełnić jego prośbę. Zanim ten do nich przystąpi.

Obrona fortu może nie wydawać się łatwa - gobliny będą nacierać z kilku stron. W pierwszej fali wyruszą na ciebie wilki, łucznicy oraz magowie. Najsłabsze natarcie jest na zachodzie (1) - tylko kilka oddziałów wilków, na południu i zachodzie ataki będą umiarkowanie silne (2). Natomiast na północy, po pierwszej fali, czeka na ciebie przeprawa z wojskami orków (3).
Z drugiej strony, twoja pozycja jest bardzo silna (4). Masz do dyspozycji 6 wież, choć twoje oddziały mogą wejść tylko na 5 z nich. Wieża na północno-zachodniej części fortu nie posiada drabiny, ale możesz wykorzystać zwój, który leży nieopodal i przyzwać szkielety-łuczników. Ustaw swoich bohaterów i miotaczy toporów na wszystkich fortyfikacjach. Zbierz swoje wojska poza murami i ustaw ich wewnątrz fortecy oraz umieść ich przy zagrożonych wejściach. Teraz wystarczy czekać na przeciwników.
Opuszczaj fort jedynie, w celu eliminacji magów przeciwnika oraz łuczników. Najlepiej sprawdza się w tym celu Karric lub Thurvid. Pamiętaj, aby wykorzystać siłę swoich dzików i eliminować silne oddziały szarżą z dużej odległości.
0
- Hex Commander - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Kampania Krasnoludów
- Misja 1 - Żywot Najemnika | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 2 - Żywot Generała | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 3 - Płonące Szlaki | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 4 - Anville | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 5 - Żelazna Twierdza | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 6 - Krasnoludzkie kopalnie | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 7 - Jak kamień w wodę | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 8 - Wiadomość do sojuszników | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 9 - Podstarzały wynalazca | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 10 - Stawka większa niż odkrycie | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 11 - Thaldarom | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 12 - Kłopoty z wywernami | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 13 - Zaklinacze wywern | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 14 - Mosty śmierci | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 15 - Oblężenie Thaldarom | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 16 - Esadorei | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 17 - Ścigana | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 18 - Ukryty sad | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 19 - Po głazach do kłębka | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 20 - Powrót do Żelaznej Twierdzy | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 21 - Droga do Avodany | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 22 - Ruiny Avodany | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 23 - Cmentarz w Avodany | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 24 - Król Magów | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 25 - Percival powstaje | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 26 - Krąg Arcaeny | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 27 - Bagna smutku | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 28 - Kurhan Vulpisa | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 29 - Przed Grobowcem | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 30 - Grobowiec Bohaterów | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Kampania Krasnoludów
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
