Hex Commander: Misja 15 - Oblężenie Hayton
Aktualizacja:
W tym scenariuszu masz za zadanie obronić twierdzę, która zdobyłeś kilka misji wcześniej. Stawisz czoła połączonym siłom rebeliantów oraz orków i goblinów.

W tym scenariuszy znów otrzymasz pod swoje dowodzenie dodatkowego bohatera. Na murach jest już spora liczba obrońców, w tym kilka Katapult. Od razu postaraj się umieścić część Katapult na zachodnich murach/wieżach w miejsce Kuszników. W ten sposób jednym atakiem będą w stanie zniszczyć większość oddziałów wroga, a z tego kierunku nadciągnie najwięcej ciężkich oddziałów przeciwnika (duża czerwona strzałka).. Kusznicy na wschodnim murze mogą zostać na swoich pozycjach, ewentualnie przestaw ich z murów na wieże. Zyskają większe bonusy do obrony oraz siły ataku.
Poniżej zamku jest portal, który możesz wykorzystać do wzmocnienia siły obrońców. Przywołaj dodatkowe jednostki dystansowe, żeby wzmocnić garnizon swojego zamku. Możesz też wezwać na pomoc Kawalerię i wyprowadzić atak na łuczników wroga. Przywołanie Magów też jest dobrym pomysłem, ponieważ możesz zatrzymać jednostki wroga, które przechodzą przez rzekę lub idą wzdłuż drogi. Kilka jednostek może powstrzymać sporą grupę wrogów.
Rozegranie misji na wyższym poziomie trudności (pomarańczowe oznaczenie na mapie) oznacza stawienie czoła dodatkowym jednostkom orków, którzy są prawie dwa razy bardziej wytrzymali od goblinów i twoich ludzi. Najwięcej dodatkowych jednostek będzie napierać z zachodu i wschodu. Dlatego rozważ wzmocnienie obrony zamku jednostkami dystansowymi, zamiast inwestowania w oddziały walczące wręcz. Magów możesz umieścić za murami, ponieważ ściany nie wpływają na ich zasięg ataku.
- Hex Commander - poradnik do gry
- Hex Commander: Poradnik do gry
- Hex Commander: Kampania
- Hex Commander: Misja 1 - Złe wieści
- Hex Commander: Misja 2 - Lodowy róg
- Hex Commander: Misja 3 - Oblężenie
- Hex Commander: Misja 4 - Wieża Ezerath
- Hex Commander: Misja 5 - Słoneczna brama
- Hex Commander: Misja 6 - Ucieczka
- Hex Commander: Misja 7 - Równina Audin
- Hex Commander: Misja 8 - Valendorf
- Hex Commander: Misja 9 - Twierdza Hayton
- Hex Commander: Misja 10 - Skute Wzgórze
- Hex Commander: Misja 11 - Mroczna Puszcza
- Hex Commander: Misja 12 - Oblężenie Lodowego Rogu
- Hex Commander: Misja 13 - Tir Assin
- Hex Commander: Misja 14 - Enalone
- Hex Commander: Misja 15 - Oblężenie Hayton
- Hex Commander: Misja 16 - Szturm na Rauenborn
- Hex Commander: Misja 17 - Ofensywa na wschodzie
- Hex Commander: Misja 18 - Gor Zubul
- Hex Commander: Misja 19 - Kerdan
- Hex Commander: Misja 20 - Wzgórze Kerrash
- Hex Commander: Misja 21 - Elfia Granica
- Hex Commander: Misja 22 - Wrota Alvina
- Hex Commander: Misja 23 - Kontratak
- Hex Commander: Misja 24 - Żelazna Pięść
- Hex Commander: Misja 25 - Bazar Dun
- Hex Commander: Misja 26 - Kazad Dir
- Hex Commander: Misja 27 - Forteca Dar - Dar
- Hex Commander: Misja 28 - Wieża Ary
- Hex Commander: Misja 29 - Wieża Światła
- Hex Commander: Misja 30 - Leże Smoka
- Hex Commander: Kampania
- Hex Commander: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
