Misja 19 - Oblężenie Elunore | Kampania Elfów w Hex Commander
Aktualizacja:
Mag z poprzedniej misji był tylko zapowiedzią tego, z czym zmierzą się bohaterowie. Elunore jest oblężone przez armię ludzi.

Magowie próbują odebrać miecz Jeger'a. Ich armia oblega twój zamek i atakują z kilku stron. Przed tobą nietypowe wyzwanie. Konsystencja tej armii to trzy typy jednostek. Są to pikinierzy, katapulty oraz magowie w dużej ilości. Magowie ludzi potrafią razić na dużą odległość i zamrażać wrogie jednostki. Zawsze musisz ich atakować szybkimi jednostkami oraz posiadać przewagę liczebną.

Armia pod twoim dowodzeniem poradzi sobie z wyzwaniem. Ważna jest szybka reakcja na sytuację, w której się znajdujesz. Nie bój się opuścić mury zamku. Na jednej z linii jesteś do tego wręcz zachęcany. Grupa twoich bohaterów oraz jednorożców, aż się prosi o wykonanie kontrataku (1). Szarża na katapulty to pierwszy ruch jaki powinieneś wykonać. Dalej jest kilku pikinierów oraz magów. Ci drudzy są twoim celem priorytetowym. Zaatakuj całą grupą i obejdź pikinierów z boku, aby jak najszybciej zniwelować tą grupę. Jednorożce szybciej poruszają się w lesie, więc wykorzystaj tą przewagę, aby dostać się do Magów. Jeśli pozwoliłbyś podejść im pod muru, zamrozili by twoich magów, a ich eliminacja byłaby utrudniona.
Południowo-zachodnia brama powinna poradzić sobie bez wsparcia dodatkowych jednostek (2). Jednostki, które tam się znajdują bez problemu odeprą wroga. Balista powinna wyeliminować najpierw katapultę, a potem pikinierów szarżujących na bramę. Następnie wystarczy poczekać na magów, aby się zbliżyli. Mają oni tendencję do atakowania bramy, zamiast jednostek, więc wykorzystaj ten moment do przestawienia balisty. Możesz też wysłać swoich magów, ale utrzymanie przewagi liczebnej jest tutaj bardzo ważne.
Północno-wschodnia część zamku, będzie potrzebować twojej pomocy (3). Nie tylko stacjonuje tam mniej jednostek, ale samo umiejscowienie murów i drogi do bramy, jest dość niekorzystne. Balista wewnątrz murów nie jest w stanie pokonać wrogiej katapulty. Tutaj musisz po prostu czekać, aż twoja armia i bohaterowie oczyszczą swoje przedpole. Wtedy przypuść kontratak. Jeśli to możliwe, wycofaj swoje jednostki na dziedziniec, ale uważaj na ostrzał magów. Ignorują oni przeszkody terenowe.
0
- Hex Commander - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Kampania Elfów
- Misja 1 - Początek | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 2 - Szafirowy Potok | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 3 - Zasadzka nad potokiem | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 4 - Skalisty Szlak| Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 5 - Bitwa o Krąg Druidów | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 6 - Obrona Calyril | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 7 - Kryjówka Zębatej Czaski | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 8 - Zbiegowie | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 9 - Zablokowany trakt | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 10 -Zduszony Wąwóz | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 11 -Bitwa o krąg Wywerny | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 12 - Passing the Village | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 13 - Crossing the Blockade | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 14 - Unexpected Strike | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 15 - Persistence | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 16 - Mountain Hideout | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 17 - Lighting Strikes Twice | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 18 - Zaraza Elunore | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 19 - Oblężenie Elunore | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 20 - Spalone Urwisko | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 21 - Zasadzka nad urwiskiem | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 22 - Linia obrony | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 23 - W chowanego | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 24 - W potrzasku | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 25 - Początek końca | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 26 - Lodowy krąg | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja Poboczna
- Kampania Elfów
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.