Hex Commander: Misja 11 - Przybrzeżny obóz
Aktualizacja:
Twoja armia rozbiła obóz oraz rozpoczęła przygotowania do przeprowadzenia oblężenia. Zostajesz zaskoczony kontratakiem wroga.

Jest to typowa misja obronna, w której musisz odeprzeć atak wojsk Elfów. Na pierwszy rzut oka, nie jest to proste zadanie. Jednak w tej misji będziesz polegał na jednej z nowych jednostek w twojej armii - Szamanów. Ten przedstawiciel frakcji orków będzie najważniejszym ogniwem w tej misji.
Szaman orków może atakować wrogów lub otoczyć przyjacielskie jednostki specjalną tarczą, która utrzyma się przez kilka tur i przyjmie na siebie pewną część obrażeń. Dopiero po utracie takiej tarczy, jednostki zaczną tracić punkty zdrowia. Co więcej, w tej misji pierwsza fala wrogich jednostek to Jednorożce, czyli jednostki kawalerii. W swojej armii masz pikinierów, którzy z łatwością zadadzą duże obrażenia oraz oprą się zdolności szarża. Wszystkie wejścia do obozu są wąskie i ufortyfikowane, co sprzyja obronie pozycyjnej.
Ustaw pikinierów na pierwszej linii i zabezpiecz wszystkie wejścia. Wykorzystaj Szamanów i wzmocnij obrońców. Elfy będą wysyłać łuczników, tuż za swoją kawalerią. Do kontrataku wyślij swoich łuczków, smoka i Vulpis'a. Zwłaszcza ten ostatni będzie przydatny, ponieważ może opuścić obóz, wykonać atak i wrócić w tej samej turze. Smok przyda się do osłabienia ciężko opancerzonych wojowników wroga. W razie potrzeby przyzwij Magów lub Wywerny, które znacznie zwiększą siłę twoich wojsk w tej misji i z łatwością poradzą sobie z silne opancerzonymi wrogami.
- Hex Commander - poradnik do gry
- Hex Commander: Poradnik do gry
- Hex Commander: Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Hex Commander: Misja 1 - The Flood
- Hex Commander: Misja 2 - Ulewa
- Hex Commander: Misja 3 - Obrona Vraaktu
- Hex Commander: Misja 4 - Ocalić wywerny
- Hex Commander: Misja 5 - Ziemie ludzi
- Hex Commander: Misja 6 - Myrefall
- Hex Commander: Misja 7 - Zasadzka w Myrefall
- Hex Commander: Misja 8 - Przekraczanie granicy
- Hex Commander: Misja 9 - Spotkanie z orkami
- Hex Commander: Misja 10 - Płycizna
- Hex Commander: Misja 11 - Przybrzeżny obóz
- Hex Commander: Misja 12 - Przedmieścia Thealon
- Hex Commander: Misja 13 - Górne Thealon
- Hex Commander: Misja 14 - Wykręcone wzgórza
- Hex Commander: Misja 15 - Źródło deszczu
- Hex Commander: Misja 16 - Winowajcy
- Hex Commander: Misja 17 - Obrona Drogoru
- Hex Commander: Misja 18 - Mroźne Wierchy
- Hex Commander: Misja 19 - Przygotowania do oblężenia
- Hex Commander: Misja 20 - Oblężenie Rimedohr
- Hex Commander: Misja 21 - Starzy sojusznicy
- Hex Commander: Misja 22 - Wspólny wróg
- Hex Commander: Misja 23 - Harmstead
- Hex Commander: Misja 24 - Grób Percivala
- Hex Commander: Misja 25 - Mroźni Wisielcy
- Hex Commander: Misja 26 - Avodany, Akademia wiedzy tajemnej
- Hex Commander: Misja 27 - Pradawny podstęp
- Hex Commander: Misja 28 - Płomienny Ołtarz
- Hex Commander: Misja 29 - Przed kopułą
- Hex Commander: Misja 30 - Bitwa pod Arradan
- Hex Commander: Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Hex Commander: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
