Misja 12 - Przedmieścia Thealon | Kampania Zielonoskórych (Orków)
Aktualizacja:
Armia orków i goblinów dotarła do elfickiego miasta Thealon - oblężenie właśnie się zaczęło.

Szturm na miasto nie jest łatwym zadaniem dla twoich wojsk. Na szczęście masz liczną armię i kilka mocnych jednostek. Misję rozpoczynasz na zachód od bramy miasta (1). Masz do dyspozycji tuzin goblińskich wojowników oraz teleport. Jednak Magowie są twoim największym atutem. Po twoją komendą znajdują się aż 3 jednostki na maksymalnym poziomie doświadczenia. Wykorzystasz ich do eliminacji większości zagrożeń na murach i wewnątrz miasta. Również niezwykle użyteczny będzie w tej misji Smok. Bez problemu pokona mury oraz wzniesienia i zaatakuje wrogów.
Tuż za bramą miasta (2) znajdują się jednostki walczące wręcz (będą szarżować na twoją armię), łucznicy (ich celem będzie zajęcie pozycji na murach) oraz kapłanki, które będą twoim pierwszym i priorytetowym celem. Inaczej zdobycie murów będzie bardzo utrudnione. Wyślij Smoka na mury, aby zablokował wejście oraz zaatakował jednostki lecznicze.
Wewnątrz murów znajdziesz dwie skrzynie. Jedna zawiera pomniejszy eliksir leczenia, a druga zwój tarczy. Jest to idealne wzmocnienie dla twojego smoka lub silnej jednostki walczącej wręcz, która będzie przyjmować większość obrażeń.
Na murach po obu stronach bramy (3), znajdują się łucznicy. Będą się schodzić z pozostałych sekcji zamku. W ich eliminacji pomoże nie tylko smok, ale i twoi Magowie. Potrafią zadać duże obrażenia z bezpieczniej odległości. W pierwszej kolejności redukuj zdrowie jednostek, aby pozostali ranni wrogowie, blokowali dostęp dla zdrowych jednostek łuczników na tyłach.
Zanim zajmiesz pozycji wewnątrz zamku, wyślij smoka na pozycje wrogich magów (4). Zacznij przemieszczać wzdłuż murów i zacznij atakować pozycji wroga z wieży, a następnie zbliż się do Magów. Możesz też spróbować zaatakować swoimi Magami, ale najlepiej jest rozpocząć ostrzał wszystkimi jednostkami w tej samej turze. Teraz zacznij oczyszczać resztę dziedzińca (5). Wróg będzie nacierał głównie wojownikami wraz z małym wsparciem medyków i łuczników. Ustaw Magów na murach, aby byli poza zasięgiem wroga i mogli bez problemu razić wrogie jednostki. Gobliny ustaw w pozycji obronnej pod murami i wesprzyj ich pozycje aktywną obecnością bohaterów.
0
- Hex Commander - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 1 - The Flood | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 2 - Ulewa | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 3 - Obrona Vraaktu | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 4 - Ocalić wywerny | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 5 - Ziemie ludzi | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 6 - Myrefall | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 7 - Zasadzka w Myrefall | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 8 - Przekraczanie granicy | Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 9 - Spotkanie z orkami | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 10 - Płycizna | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 11 - Przybrzeżny obóz | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 12 - Przedmieścia Thealon | Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 13 - Górne Thealon | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 14 - Wykręcone wzgórza | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 15 - Źródło deszczu | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 16 - Winowajcy | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 17 - Obrona Drogoru | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 18 - Mroźne Wierchy | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 19 - Przygotowania do oblężenia | Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 20 - Oblężenie Rimedohr | Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 21 - Starzy sojusznicy | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 22 - Wspólny wróg | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 23 - Harmstead | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 24 - Grób Percivala | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 25 - Mroźni Wisielcy | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 26 - Avodany, Akademia wiedzy tajemnej | Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 27 - Pradawny podstęp | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 28 - Płomienny Ołtarz | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 29 - Przed kopułą | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 30 - Bitwa pod Arradan | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.