Hex Commander: Misja 3 - Obrona Vraaktu
Aktualizacja:
Po złączeniu sił, wojska goblinów pod wodzą Vulpis'a i smoka Agni muszą odeprzeć atak nieprzyjaciół.

Tym razem czeka cię obrona połączona z kontratakiem. Choć wojska ludzi będą nacierać z północy, to część pozycji wroga musi być oczyszczonych. Dzięki temu łatwiej będzie się bronić, jeśli odbijesz ufortyfikowane pozycje.
Rozpoczynasz na południu, gdzie skończyły się obie poprzednie misje (1). Są tutaj dwa teleporty, ale lepiej korzystać z północnego (2), ponieważ wojska od razu wkroczą do walki. Przyda się tobie jednostka dystansowa np. łucznicy lub magowie lub ciężka jednostka walcząca wręcz (najlepiej, aby to byli wojownicy orków). W jednej ze skrzyń jest zwój błyskawicy, który może zaraz się przydać.
Po pokonaniu grupy pikinierów, warto przemieścić swoje wojska dalej na północ, w stronę dwóch drewnianych wież (3). Są tutaj kusznicy, którzy będą razić twoje wojska. Nie tylko są sporym problemem, ale pilnują również wąskiego przesmyku, który będzie łatwo bronić. Możesz użyć zdobytego zwoju błyskawicy do szybkiego usunięcie jednego z nich, ale twój smok, Vulpis oraz łucznicy (lub wywerna), mogą szybko wyeliminować to zagrożenie.

Obstaw wieże swoimi ludźmi, choć umieszczenie bohaterów na tych pozycjach, też będzie dobrym pomysłem. Czeka cię odparcie ostatniej fali wroga (4). Nie będziesz miał problemów z walką przeciwko pikinierom, ale gdy kusznicy podejdą niżej będziesz musiał zmienić taktykę. Możesz atakować Vulpis'em z ukrycia albo wysłać smoka na flanki. W razie problemów, wycofaj się za wieże, i poczekaj aż nieprzyjaciel się zbliży.
- Hex Commander - poradnik do gry
- Hex Commander: Poradnik do gry
- Hex Commander: Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Hex Commander: Misja 1 - The Flood
- Hex Commander: Misja 2 - Ulewa
- Hex Commander: Misja 3 - Obrona Vraaktu
- Hex Commander: Misja 4 - Ocalić wywerny
- Hex Commander: Misja 5 - Ziemie ludzi
- Hex Commander: Misja 6 - Myrefall
- Hex Commander: Misja 7 - Zasadzka w Myrefall
- Hex Commander: Misja 8 - Przekraczanie granicy
- Hex Commander: Misja 9 - Spotkanie z orkami
- Hex Commander: Misja 10 - Płycizna
- Hex Commander: Misja 11 - Przybrzeżny obóz
- Hex Commander: Misja 12 - Przedmieścia Thealon
- Hex Commander: Misja 13 - Górne Thealon
- Hex Commander: Misja 14 - Wykręcone wzgórza
- Hex Commander: Misja 15 - Źródło deszczu
- Hex Commander: Misja 16 - Winowajcy
- Hex Commander: Misja 17 - Obrona Drogoru
- Hex Commander: Misja 18 - Mroźne Wierchy
- Hex Commander: Misja 19 - Przygotowania do oblężenia
- Hex Commander: Misja 20 - Oblężenie Rimedohr
- Hex Commander: Misja 21 - Starzy sojusznicy
- Hex Commander: Misja 22 - Wspólny wróg
- Hex Commander: Misja 23 - Harmstead
- Hex Commander: Misja 24 - Grób Percivala
- Hex Commander: Misja 25 - Mroźni Wisielcy
- Hex Commander: Misja 26 - Avodany, Akademia wiedzy tajemnej
- Hex Commander: Misja 27 - Pradawny podstęp
- Hex Commander: Misja 28 - Płomienny Ołtarz
- Hex Commander: Misja 29 - Przed kopułą
- Hex Commander: Misja 30 - Bitwa pod Arradan
- Hex Commander: Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Hex Commander: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
