Hex Commander: Misja 10 -Zduszony Wąwóz
Aktualizacja:
Kolejna misja Elfów skupia się na wspólnych przygodach Arcaene i Sylvius'a. Znajdują tajemną lokację Druidów, jednak są tam już niepożądani goście.

Misję rozpoczynasz z małym oddziałem: dwóch bohaterów i tyle samo Kapłanek. Jednostki leczące to bardzo ważne i przydatne oddziały. Przed sobą masz dwa nieruchome, choć aktywne Golemy Lawy. Wykorzystaj sytuację, przejdź pomiędzy nimi Arcaene i skorzystaj z przełącznika (1). Od teraz są one nieszkodliwe i możesz przejść całą drużyną pomiędzy nimi.
Dalej spotkasz nowego wroga - Wywerny (2). Nie zadają dużych obrażeń, ale mają zdolność specjalną, Plują Kwasem. Jest to efekt, który utrzymuje się 5 tur i zadaje 20 obrażeń na turę. Na szczęście te jednostki mają mały zasięg ruchu i ataku. Dzięki temu jesteś w stanie szybko pozbyć się zagrożenia. Trzymaj się od nich na dystans, wtedy nie zrobią twoim oddziałom krzywdy. Najpierw atakuj Sylvius'em, który unieruchomi wrogów. Znajdziesz tutaj pierwszą skrzynię (złoto i eliksir Regeneracji). Dalej napotkasz dwie małe doliny, w których są skrzynie pilnowane przez Golemy. Możesz je wyłączyć, ale nie zyskasz zawartości skrzyń. Zbliż się Arcaene, aby ich zwabić do siebie (wystarczy podejść na odległość kilku pól) i wtedy możesz ich wyłączyć aby zdobyć łup (zwój Osłabienia i eliksir Jadu Pająka oraz złoto).
Na północ znajduje się mały obóz jeńcami (3). Kiedy zaczniesz walczyć ze strażnikami, więźniowie dołącza do ciebie i zostaną oddani pod twoją kontrolę. Razem z nimi zaatakuj przednią straż obozu. Najniebezpieczniejszy przeciwnik w tej części mapy to Mag Goblinów. Jednym atakiem może zniszczyć prawie każdą jednostkę. Wykorzystaj swoich bohaterów lub przyzwij jednostki dystansowe (np. Maga lub Batlistę). Tuż za murem, przy drabinie do lewej wieżyczki jest skrzynia. Znajdziesz tam zwój Szału W obozie Orków (4), będziesz musiał pokonać wielu wrogów. Wykorzystaj umiejętność Sylvius'a i atakuj oddziały, które są najbliżej twojej armii. Dzięki temu, unieruchomisz daną jednostkę, gdy pozostałe oddziałami wykończą twój cel lub inne zagrożenia. gdy uporasz się ze wszystkimi, zanim pójdziesz dalej.
Teraz czeka się spore wyzwanie (5). Choć czai się tutaj kilka Wywern, to najgroźniejsi są Magowie wroga w liczbie dwóch jednostek. Ich wspólne ataki, mogą zabić twojego bohatera. Dlatego przyda ci się Balista lub Skorpion. Możesz też przyzwać szybkie jednostki z drugiego portalu, za plecami Magów. Po ataku na ich pozycji wycofaj swoje jednostki, zanim zbliżą się Wywerny i zbierz resztę grupy.
Nad portalem jest kolejna skrzynia ze zwojem Przyzwij Szkielety. Możesz ja wezwać na małej wyspie z przełącznikiem. Dzięki temu, możesz be przeszkód zebrać nagrodę ze skrzyni - zwój Boskiej Tarczy. Ostatnia grupa jednostek na wschodzie (6) nie jest problemem, jeśli masz przy życiu wszystkie jednostki. Wystarczy unieruchomić wrogów za pomocą ataków Sylvius'a.
- Hex Commander - poradnik do gry
- Hex Commander: Poradnik do gry
- Hex Commander: Kampania Elfów
- Hex Commander: Misja 1 - Początek
- Hex Commander: Misja 2 - Szafirowy Potok
- Hex Commander: Misja 3 - Zasadzka nad potokiem
- Hex Commander: Misja 4 - Skalisty Szlak
- Hex Commander: Misja 5 - Bitwa o Krąg Druidów
- Hex Commander: Misja 6 - Obrona Calyril
- Hex Commander: Misja 7 - Kryjówka Zębatej Czaski
- Hex Commander: Misja 8 - Zbiegowie
- Hex Commander: Misja 9 - Zablokowany trakt
- Hex Commander: Misja 10 -Zduszony Wąwóz
- Hex Commander: Misja 11 -Bitwa o krąg Wywerny
- Hex Commander: Misja 12 - Passing the Village
- Hex Commander: Misja 13 - Crossing the Blockade
- Hex Commander: Misja 14 - Unexpected Strike
- Hex Commander: Misja 15 - Persistence
- Hex Commander: Misja 16 - Mountain Hideout
- Hex Commander: Misja 17 - Lighting Strikes Twice
- Hex Commander: Misja 18 - Zaraza Elunore
- Hex Commander: Misja 19 - Oblężenie Elunore
- Hex Commander: Misja 20 - Spalone Urwisko
- Hex Commander: Misja 21 - Zasadzka nad urwiskiem
- Hex Commander: Misja 22 - Linia obrony
- Hex Commander: Misja 23 - W chowanego
- Hex Commander: Misja 24 - W potrzasku
- Hex Commander: Misja 25 - Początek końca
- Hex Commander: Misja 26 - Lodowy krąg
- Hex Commander: Misja Poboczna
- Hex Commander: Kampania Elfów
- Hex Commander: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
