Hex Commander: Misja 7 - Zasadzka w Myrefall
Aktualizacja:
Wojska zielonoskórych wpadły w zasadzkę! Elfy przygotowały kontratak na osadę, która dopiero co została zdobyta przez twoje wojska.

Misję rozpoczynasz na tej samej mapie, co poprzednia misja. Tym razem, musisz stawić czoła sporej armii elfów atakującej z wielu stron. Twoje wojska znajdują się w centralnej części mapy, na głównym dziedzińcu wioski (1). Nadal posiadasz dwie katapulty pod swoją kontrolą, które będą niezwykle ważne przy eliminacji oddziałów wroga. Jeśli masz taką możliwość, atakuj najpierw łuczników w otwartej przestrzeni, ponieważ jeden atak katapulty powinien zniszczyć oddział. Jeśli nie możesz ich zaatakować, celuj w piechotę, która jest najbliżej twoich pozycji. Jest tutaj również skrzynia, ze zwojem błyskawicy.
Nieopodal jest druga linia obrony wraz z portalem (2). Warto przywołać dodatkowe jednostki np. wojowników orków, łuczników, magów lub szamanów. Magowie mogą zadawać spore obrażenia, a do tego ignorują pancerz jednostek. Szamani, mogą wzmocnić twoje oddziały specjalną osłoną, która przez kilka tur może przyjąć maksymalnie 40 punktów zdrowia, a następnie znika. Jest to świetny sposób na wzmocnienie twoich słabych oddziałów lub bohaterów (a w wypadku tej misji - katapult). Wywerny będą niezwykle przydatne do stopniowego osłabiania oddziałów wojowników, ale potrzebują osłony własnej piechoty.
Z zachodu nadciąga główna armia elfów (3). Jest ona bardzo liczna, choć składa się tylko z piechoty i łuczników. Jedynym plusem na tej linii frontu jest duże rozproszenie formacji. Oddziały będą nadchodzić w odstępach, więc musisz je eliminować na bieżąco. Inaczej zaatakują w grupie, ale nie jesteś w stanie odeprzeć ataku z kilku stron na raz w pierwszych turach misji. Staraj się eliminować łuczników w pierwszej kolejności. Mają duży zasięg i mogą zaatakować nawet po ruchu.
Na północy, czai się kilka oddziałów piechoty (4). Musisz ich wyeliminować dość szybko, aby nie były w stanie zagrozić twoim katapultom. W ten sposób zabezpieczysz też północną stronę i skupisz swoją uwagę na pozostałych liniach. Poczekaj aż wojownicy wyjdą z lasu i uderz na nich bohaterami lub użyj katapult.
Na pozycję z portalem (2), będą nacierać oddziały piechoty elfów, wspomaganych przez bohatera (5). Jest on bardzo duży wyzwaniem, ale po kilka turach wycofa się z walki. Niestety, zdąży zadać obrażenia i unieruchomić niektóre oddziały. Gdy się wycofa, użyj swoich oddziałów i Vulpis'a lub smoka do eliminacji piechoty. Niezwykle przydatne będą wywerny. Pamiętaj, aby atakować różne oddziały, a nie te same. W ten sposób ich umiejętność specjalna, zadziała na kilka oddziałów i po kilku turach przestaną być problemem.
W razie problemów z ukończeniem misji:
- Zwiększ możliwości portalu w zamku, aby sprowadzić więcej oddziałów na pole bitwy.
- Ulepsz swoje jednostki i bohaterów (zwłaszcza o umiejętność regeneracji).
- Twoja armia nie posiada możliwości leczenia oddziałów, poza używanie eliksirów.
- Szamani mogą wzmocnić oddziały osłoną, aby przetrwały więcej obrażeń.
- Możesz też zakupić zwoje błyskawicy lub deszcz ognia do niszczenie całych oddziałów. Inny przydatne zwoje to: to zwój ochrony (zwiększona obrona oddziałów) lub przyzwanie szkieletów na pole bitwy.
- Hex Commander - poradnik do gry
- Hex Commander: Poradnik do gry
- Hex Commander: Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Hex Commander: Misja 1 - The Flood
- Hex Commander: Misja 2 - Ulewa
- Hex Commander: Misja 3 - Obrona Vraaktu
- Hex Commander: Misja 4 - Ocalić wywerny
- Hex Commander: Misja 5 - Ziemie ludzi
- Hex Commander: Misja 6 - Myrefall
- Hex Commander: Misja 7 - Zasadzka w Myrefall
- Hex Commander: Misja 8 - Przekraczanie granicy
- Hex Commander: Misja 9 - Spotkanie z orkami
- Hex Commander: Misja 10 - Płycizna
- Hex Commander: Misja 11 - Przybrzeżny obóz
- Hex Commander: Misja 12 - Przedmieścia Thealon
- Hex Commander: Misja 13 - Górne Thealon
- Hex Commander: Misja 14 - Wykręcone wzgórza
- Hex Commander: Misja 15 - Źródło deszczu
- Hex Commander: Misja 16 - Winowajcy
- Hex Commander: Misja 17 - Obrona Drogoru
- Hex Commander: Misja 18 - Mroźne Wierchy
- Hex Commander: Misja 19 - Przygotowania do oblężenia
- Hex Commander: Misja 20 - Oblężenie Rimedohr
- Hex Commander: Misja 21 - Starzy sojusznicy
- Hex Commander: Misja 22 - Wspólny wróg
- Hex Commander: Misja 23 - Harmstead
- Hex Commander: Misja 24 - Grób Percivala
- Hex Commander: Misja 25 - Mroźni Wisielcy
- Hex Commander: Misja 26 - Avodany, Akademia wiedzy tajemnej
- Hex Commander: Misja 27 - Pradawny podstęp
- Hex Commander: Misja 28 - Płomienny Ołtarz
- Hex Commander: Misja 29 - Przed kopułą
- Hex Commander: Misja 30 - Bitwa pod Arradan
- Hex Commander: Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Hex Commander: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
