Misja 17 - Ofensywa na wschodzie | Kampania w Hex Commander
Aktualizacja:
Otrzymałeś kolejne zadanie, które polega na odbiciu straconej lokacji na początku kampanii. Lokacja twojego towarzysza, również została wzmocniona o mury oraz wieże. Na mapie znajduje się również sojusznicza armia krasnoludów, która aktywnie wspomoże cię w walce.

Misję rozpoczynasz w zachodnim obszarze mapy z całkiem sporą armią. Twoim celem jest zajęcie zabudowań wzdłuż drogi (duża niebieska strzałka). Wśród zabudowań jest portal, który możesz wykorzystać do ataku na tyły wroga. Najlepiej jest wykorzystać teleport do przyzwania na początku tylko jednej jednostki, Maga, a następnie umiejscowienie go na wieży w tej samej turze. Jednostki walczące wręcz nie mogą go zaatakować, a to miejsce jest poza zasięgiem Magów Bojowych. Natomiast twój Mag będzie mógł razić wszystkich w swoim zasięgu. Możesz wezwać dodatkową jednostkę Piechoty, ale najlepiej synchronizować przywołanie z atakiem twoich głównych wojsk na placówkę.

Przyzwanie Maga w portalu wewnątrz bazy i umiejscowienie go na wieży (niebieska strzałka) to bardzo dobre posunięcie. Sam jest poza zasięgiem przeciwników, a jednocześnie może razić i zamrażać wrogów.
Do ataku na zachodnią bramę musisz przystąpić zdecydowanie. Największym zagrożeniem są jednostki Magów Bojowych na wieżach (małe czerwone strzałki). Najlepiej wykorzystaj Maga na wieży oraz drugiego bohatera, który też jest magiem, do zamrożenia wrogów na wieżach. Teraz podprowadź artylerię i wykończ przeciwników. Bohaterem i resztą jednostek zbliż się do bramy, aby wykończyć nadchodzących wrogów z wewnątrz. Po likwidacji garnizonu możesz wezwać dodatkowe jednostki, jeśli uznasz, że jest to potrzebne. Teraz czas rozprawić się z resztą przeciwników na wschodzie.
Większość wojsk wroga po drugiej stronie wieży, będzie atakować armię sojusznika (duża czerwona strzałka). Armia krasnoludów szybko rozpocznie wymarsz na wojska goblinów (jasnoniebieska strzałka) i na normalnym poziomie trudności może sobie poradzić nawet bez twojego udziału przez większość misji. Ich bohater jest dość silny i posiada eliksiry.
Rozegranie misji na wyższym poziomie trudności (pomarańczowe oznaczenie na mapie) to dodatkowe grupy wrogów na południe od wieży, ukryte w lesie. Będą walczyć z tobą, kiedy nawiążesz walkę z garnizonem wieży. Choć las ich spowolni, to ilość będzie głównym problemem. Co więcej, do armii goblinów na wschodzie będą dołączać duże grupy wrogów. Te nowe grupy obierają za cel armię sojuszników, która nie zwiększa się wraz ze wzrostem poziomu trudności. Co za tym idzie, musisz bardziej skupić się na pomocy i współpracy z krasnoludami. Nie zwlekaj i jeśli masz taką możliwość, obejdź fortyfikacje od północnej strony i połącz siły z sojusznikami.
0
- Hex Commander - poradnik do gry
- Poradnik do gry
	
- Kampania
		
- Misja 1 - Złe wieści | Kampania w Hex Commander
 - Misja 2 - Lodowy róg | Kampania w Hex Commander
 - Misja 3 - Oblężenie | Oblężenie w Hex Commander
 - Misja 4 - Wieża Ezerath | Kampania w Hex Commander
 - Misja 5 - Słoneczna brama | Kampania w Hex Commander
 - Misja 6 - Ucieczka | Kampania w Hex Commander
 - Misja 7 - Równina Audin | Kampania w Hex Commander
 - Misja 8 - Valendorf | Kampania w Hex Commander
 - Misja 9 - Twierdza Hayton | Kampania w Hex Commander
 - Misja 10 - Skute Wzgórze | Kampania w Hex Commander
 - Misja 11 - Mroczna Puszcza | Kampania w Hex Commander
 - Misja 12 - Oblężenie Lodowego Rogu | Kampania w Hex Commander
 - Misja 13 - Tir Assin | Kampania w Hex Commander
 - Misja 14 - Enalone | Kampania w Hex Commander
 - Misja 15 - Oblężenie Hayton | Kampania w Hex Commander
 - Misja 16 - Szturm na Rauenborn | Kampania w Hex Commander
 - Misja 17 - Ofensywa na wschodzie | Kampania w Hex Commander
 - Misja 18 - Gor Zubul |Kampania' w Hex Commander
 - Misja 19 - Kerdan | Kampania w Hex Commander
 - Misja 20 - Wzgórze Kerrash | Kampania w Hex Commander
 - Misja 21 - Elfia Granica | Kampania w Hex Commander
 - Misja 22 - Wrota Alvina | Kampania w Hex Commander
 - Misja 23 - Kontratak | Kampania w Hex Commander
 - Misja 24 - Żelazna Pięść | Kampania w Hex Commander
 - Misja 25 - Bazar Dun | Kampania w Hex Commander
 - Misja 26 - Kazad Dir | Kampania w Hex Commander
 - Misja 27 - Forteca Dar - Dar | Kampania w Hex Commander
 - Misja 28 - Wieża Ary | Kampania w Hex Commander
 - Misja 29 - Wieża Światła | Kampania w Hex Commander
 - Misja 30 - Leże Smoka | Kampania w Hex Commander
 
 
 - Kampania
		
 
 - Poradnik do gry
	
 
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
