Hex Commander: Misja 12 - Passing the Village
Aktualizacja:
Arcaena i Sylvius natrafiają na małą wioskę pośród gór. Ich celem jest odnalezienie legendarnego miecza, jednak spotykają niespodziewanych gości.

Misję rozpoczynasz z małym oddziałem, złożonym z kilku jednostek i bohaterów (1). Zanim podejdziesz do wioski, sprawdź zawartość skrzyni, która jest obok lokacji startowej. Znajdziesz tam dwa większe eliksiry leczące oraz trochę monet. Teraz zbierz swoją armię tuż przed wejściem do wioski (2). Straż przednia najpierw cię wpuści, ale potem zacznie z tobą walczyć. Dlatego ważne, abyś miał swoich żołnierzy w jednej zwartej grupie.
Z całej wioski zaczną nacierać na ciebie oddziały wroga (3). Będą to głównie oddziały Milicji oraz Kusznicy. Jeśli jakiś oddział będzie blisko twoich łuczników, zaatakuj go Sylvius'em (unieruchomisz dany oddział) i ostrzelaj inne oddziały. W wiosce jest też portal oraz trzy skrzynie (każda zawiera zwój Błyskawicy).
Na normalnym poziomie trudności nie ma potrzeby przyzwania oddziałów pomocniczych, choć możesz wezwać jednostkę walczącą wręcz np. Jednorożca. Dzięki temu zapewnisz osłonę swoim jednostkom walczącym na odległość. Możesz też po prostu atakować i jednocześnie cofać się w stronę lasu. Łucznicy i Magowie mają spory zasięg, a zmasowany ostrzał zlikwiduje jednostki Kuszników lub Milicji. Z czasem dotrą posiłki wroga z zachodu i północy (4). Po pokonaniu tych oddziałów wygrasz misję.
Rozegranie misji na wyższym poziomie trudności to walka z taka samą ilością oddziałów w wiosce, ale napotkasz większy opór od nadchodzących posiłków (4). Największym wyzwaniem będą Magowie na północy, ponieważ mogą zamrozić twoje jednostki. Musisz przystąpić do zdecydowanego i zmasowanego ataku, aby zniwelować ich przewagę. Jeśli będziesz atakował małymi grupami lub pojedynczymi jednostkami, nie uda ci się ich pokonać.
- Hex Commander - poradnik do gry
- Hex Commander: Poradnik do gry
- Hex Commander: Kampania Elfów
- Hex Commander: Misja 1 - Początek
- Hex Commander: Misja 2 - Szafirowy Potok
- Hex Commander: Misja 3 - Zasadzka nad potokiem
- Hex Commander: Misja 4 - Skalisty Szlak
- Hex Commander: Misja 5 - Bitwa o Krąg Druidów
- Hex Commander: Misja 6 - Obrona Calyril
- Hex Commander: Misja 7 - Kryjówka Zębatej Czaski
- Hex Commander: Misja 8 - Zbiegowie
- Hex Commander: Misja 9 - Zablokowany trakt
- Hex Commander: Misja 10 -Zduszony Wąwóz
- Hex Commander: Misja 11 -Bitwa o krąg Wywerny
- Hex Commander: Misja 12 - Passing the Village
- Hex Commander: Misja 13 - Crossing the Blockade
- Hex Commander: Misja 14 - Unexpected Strike
- Hex Commander: Misja 15 - Persistence
- Hex Commander: Misja 16 - Mountain Hideout
- Hex Commander: Misja 17 - Lighting Strikes Twice
- Hex Commander: Misja 18 - Zaraza Elunore
- Hex Commander: Misja 19 - Oblężenie Elunore
- Hex Commander: Misja 20 - Spalone Urwisko
- Hex Commander: Misja 21 - Zasadzka nad urwiskiem
- Hex Commander: Misja 22 - Linia obrony
- Hex Commander: Misja 23 - W chowanego
- Hex Commander: Misja 24 - W potrzasku
- Hex Commander: Misja 25 - Początek końca
- Hex Commander: Misja 26 - Lodowy krąg
- Hex Commander: Misja Poboczna
- Hex Commander: Kampania Elfów
- Hex Commander: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
