Misja 20 - Powrót do Żelaznej Twierdzy | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
Aktualizacja:
Powrót do domu nie okazał się zbyt szczęśliwy, ponieważ krasnoludy znów stają się celem ataku.

Na twierdzę krasnoludów znów przypuszczają atak orkowe i gobliny. Tym razem mają silniejsze wojska, bardziej zróżnicowane oraz pod dowództwem szamana Rorg'a.
Twoja obrona jest słabsza niż poprzednio. Tym razem na murach masz strzelców (1), zamiast dział, choć otrzymałeś kilka jednostek moździerzy (2). Twoje wojska dystansowe powinny w pierwszej kolejności wziąć na cel magów bojowych a potem łuczników. Magowie w pełni sił mogą zadać duże obrażenia i mocno przetrzebić twoją obronę. Na północnej wieży (3) pamiętaj aby atakować jednostki, które najbardziej zagrażają strzelcom. W to miejsce przemieścisz Karric'a po kilku turach.
Podobnie na wschodniej (4) i zachodniej (5) bramie - atakuj najpierw jednostki dystansowe, a potem pikinierów. Po większości ataków strzelców, jednostki wroga będą ledwo się trzymać. Zazwyczaj po ostrzale, jednostki pikinierów zostaną z małą ilością punktów życia oraz 1 żołnierzem. Taki oddział lepiej jest zostawić na później, dla twojej piechoty. Lepszym ruchem jest wykorzystać cennych strzelców na ostrzał jednostek o pełnym składzie osobowym.

Po kilku tutach pojawią się magowie rasy ludzkiej. Oprócz dwóch jednostek pojawi się również bohater o nietypowych umiejętnościach. Magowie ludzi mogą atakować, tak jak moździerze - nie muszą widzieć celu. Wyślij po jednym na każdą stronę twierdzy. Co najważniejsze, mogą zamrażać wrogów: przez 1 turę nie mogą się poruszać ani atakować. Nowy bohater, Alvius, może rzucać tarczę ochronę na sojuszników. Co więcej, dopóki ta tarcza jest aktywna, każdy przeciwnik, który zaatakuje taką jednostkę, zostanie zamrożony. Użyj tej umiejętności na frontowych oddziałach piechoty na wschodzie, a następnie na Karric'u, który broni się przed oddziałami dystansowymi na północnej wieży. Teraz pozostaje już tylko systematyczna eliminacja wrogów.
0
- Hex Commander - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Kampania Krasnoludów
- Misja 1 - Żywot Najemnika | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 2 - Żywot Generała | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 3 - Płonące Szlaki | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 4 - Anville | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 5 - Żelazna Twierdza | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 6 - Krasnoludzkie kopalnie | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 7 - Jak kamień w wodę | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 8 - Wiadomość do sojuszników | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 9 - Podstarzały wynalazca | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 10 - Stawka większa niż odkrycie | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 11 - Thaldarom | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 12 - Kłopoty z wywernami | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 13 - Zaklinacze wywern | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 14 - Mosty śmierci | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 15 - Oblężenie Thaldarom | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 16 - Esadorei | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 17 - Ścigana | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 18 - Ukryty sad | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 19 - Po głazach do kłębka | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 20 - Powrót do Żelaznej Twierdzy | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 21 - Droga do Avodany | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 22 - Ruiny Avodany | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 23 - Cmentarz w Avodany | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 24 - Król Magów | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 25 - Percival powstaje | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 26 - Krąg Arcaeny | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 27 - Bagna smutku | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 28 - Kurhan Vulpisa | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 29 - Przed Grobowcem | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 30 - Grobowiec Bohaterów | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Kampania Krasnoludów
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
