Misja 12 - Kłopoty z wywernami | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
Aktualizacja:
Zanim wyruszysz w dalszą drogą, musisz uporać z wywernami, które zagrażają Thaldrom.

Przed tobą misja oczyszczenia rejonu z zielonoskórych, z zwłaszcza wywern. Dla twoich wojsk, są one dużym zagrożeniem. Twoja ciężkozbrojna piechota najbardziej ucierpi od ich kwasu, bardziej niż od ataków bezpośrednich.
W tej misji niezmiernie przydatny będzie Karric oraz jego pierwszy, unieruchamiający atak, oraz Thurvid, który spowolni wrogów przy pomocy ataków dystansowych. Staraj się zawsze zatrzymać pochód jednostek na przedzie (1), gdy są tuż przy klifie lub lesie. Najpierw uderzy na ciebie grupa z północy oraz pobliskie wywerny (2). W miedzy czasie ruszy druga grupa z południa (3). Moździerz pozostaw na swoim miejscu. Przyda się do odparcia wrogów z południa.

Trzymaj się taktyki zatrzymywania wrogów i używaj strzelców do neutralizacji wrogich łuczników oraz wywern. Dzięki temu, nie będziesz musiał wysuwać swoich oddziałów na przód i zyskasz sporo cennego czasu. W pobliskiej skrzyni są mikstury regeneracyjne, które możesz użyć na oddziały zaatakowane przez wywerny. Zalecam użycie ich na bohaterach lub ciężkozbrojnej piechocie. Wróg ma tendencję do atakowania słabszych oddziałów, niż bohaterów. Wykorzystaj piechotę jako wabik i trzymaj ich przed bohaterami.
0
- Hex Commander - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Kampania Krasnoludów
- Misja 1 - Żywot Najemnika | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 2 - Żywot Generała | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 3 - Płonące Szlaki | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 4 - Anville | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 5 - Żelazna Twierdza | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 6 - Krasnoludzkie kopalnie | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 7 - Jak kamień w wodę | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 8 - Wiadomość do sojuszników | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 9 - Podstarzały wynalazca | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 10 - Stawka większa niż odkrycie | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 11 - Thaldarom | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 12 - Kłopoty z wywernami | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 13 - Zaklinacze wywern | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 14 - Mosty śmierci | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 15 - Oblężenie Thaldarom | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 16 - Esadorei | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 17 - Ścigana | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 18 - Ukryty sad | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 19 - Po głazach do kłębka | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 20 - Powrót do Żelaznej Twierdzy | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 21 - Droga do Avodany | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 22 - Ruiny Avodany | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 23 - Cmentarz w Avodany | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 24 - Król Magów | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 25 - Percival powstaje | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 26 - Krąg Arcaeny | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 27 - Bagna smutku | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 28 - Kurhan Vulpisa | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 29 - Przed Grobowcem | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Misja 30 - Grobowiec Bohaterów | Kampania Krasnoludów w Hex Commander
- Kampania Krasnoludów
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
