Misja 18 - Mroźne Wierchy | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
Aktualizacja:
Zielonoskórzy biorą sprawy w swoje ręce i zaczynają podbijać ziemie krasnoludów.

Misja rozpoczyna się w momencie, gdy twoje wojska zajęły obronne wieże krasnoludów. Te nietypowe lokacje oraz ustawienia twoich (i wrogich) wojsk, będą największą zaletą oraz bolączką tej misji. Wróg będzie nadciągał z jednej strony, ale będzie miał liczną armię w przeciwieństwie do zgrupowania zielonoskórych.
Na każdej wieży jest kilka twoich jednostek (1). Załoga to działo oraz 1 jednostka magów. Ta kombinacja to śmiertelne połączenie. Choć obie jednostki mogą z łatwością rozprawić się z Wojownikami, to z Dzikami najlepiej sobie radzą Magowie. Staraj się atakować najpierw załogą, która ma najmniej przeciwników w swoim zasięgu. Dopiero na końcu, wybierz działo oraz Magów, którzy mają większy wybór celów. W ten sposób nie zmarnujesz żadnej okazji na wyeliminowanie oddziałów wroga. Warto o tym pamiętać, ponieważ siła ognia oraz wysoka pozycja zapewnia potężne obrażenia i jedna salwa potrafi zniszczyć cały oddział.
Przy każdej wieży jest małą grupa obrońców (2): Pikinierzy oraz Szamani. Te jednostki mają powstrzymać ewentualnych wrogów, którzy ominęli ostrzał z góry. Najczęściej będziesz mierzył się z szybkimi Dzikami Bojowymi, ale nie są oni wyzwaniem dla twoich Pikinierów. Staraj się utrzymywać pozycję, ponieważ to Działa i Magowie mają za zadanie niszczyć wrogów. W południowo-zachodniej grupie są wszyscy trzej bohaterowie. Jednocześnie jest to ulubiony cel ataku wojsk wroga (3). Większość armii krasnoludów to Wojownicy oraz Dziki Bojowe. Są to wytrzymałe jednostki, a twoja armia ma nie wiele oddziałów, które mogą się z nimi mierzyć. Dlatego wykorzystanie załogi wież jest niezwykle ważne w osiągnięciu zwycięstwa.
0
- Hex Commander - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 1 - The Flood | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 2 - Ulewa | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 3 - Obrona Vraaktu | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 4 - Ocalić wywerny | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 5 - Ziemie ludzi | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 6 - Myrefall | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 7 - Zasadzka w Myrefall | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 8 - Przekraczanie granicy | Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 9 - Spotkanie z orkami | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 10 - Płycizna | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 11 - Przybrzeżny obóz | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 12 - Przedmieścia Thealon | Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 13 - Górne Thealon | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 14 - Wykręcone wzgórza | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 15 - Źródło deszczu | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 16 - Winowajcy | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 17 - Obrona Drogoru | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 18 - Mroźne Wierchy | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 19 - Przygotowania do oblężenia | Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 20 - Oblężenie Rimedohr | Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 21 - Starzy sojusznicy | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 22 - Wspólny wróg | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 23 - Harmstead | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 24 - Grób Percivala | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 25 - Mroźni Wisielcy | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 26 - Avodany, Akademia wiedzy tajemnej | Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 27 - Pradawny podstęp | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 28 - Płomienny Ołtarz | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 29 - Przed kopułą | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 30 - Bitwa pod Arradan | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
