Hex Commander: Misja 18 - Mroźne Wierchy
Aktualizacja:
Zielonoskórzy biorą sprawy w swoje ręce i zaczynają podbijać ziemie krasnoludów.

Misja rozpoczyna się w momencie, gdy twoje wojska zajęły obronne wieże krasnoludów. Te nietypowe lokacje oraz ustawienia twoich (i wrogich) wojsk, będą największą zaletą oraz bolączką tej misji. Wróg będzie nadciągał z jednej strony, ale będzie miał liczną armię w przeciwieństwie do zgrupowania zielonoskórych.
Na każdej wieży jest kilka twoich jednostek (1). Załoga to działo oraz 1 jednostka magów. Ta kombinacja to śmiertelne połączenie. Choć obie jednostki mogą z łatwością rozprawić się z Wojownikami, to z Dzikami najlepiej sobie radzą Magowie. Staraj się atakować najpierw załogą, która ma najmniej przeciwników w swoim zasięgu. Dopiero na końcu, wybierz działo oraz Magów, którzy mają większy wybór celów. W ten sposób nie zmarnujesz żadnej okazji na wyeliminowanie oddziałów wroga. Warto o tym pamiętać, ponieważ siła ognia oraz wysoka pozycja zapewnia potężne obrażenia i jedna salwa potrafi zniszczyć cały oddział.
Przy każdej wieży jest małą grupa obrońców (2): Pikinierzy oraz Szamani. Te jednostki mają powstrzymać ewentualnych wrogów, którzy ominęli ostrzał z góry. Najczęściej będziesz mierzył się z szybkimi Dzikami Bojowymi, ale nie są oni wyzwaniem dla twoich Pikinierów. Staraj się utrzymywać pozycję, ponieważ to Działa i Magowie mają za zadanie niszczyć wrogów. W południowo-zachodniej grupie są wszyscy trzej bohaterowie. Jednocześnie jest to ulubiony cel ataku wojsk wroga (3). Większość armii krasnoludów to Wojownicy oraz Dziki Bojowe. Są to wytrzymałe jednostki, a twoja armia ma nie wiele oddziałów, które mogą się z nimi mierzyć. Dlatego wykorzystanie załogi wież jest niezwykle ważne w osiągnięciu zwycięstwa.
- Hex Commander - poradnik do gry
- Hex Commander: Poradnik do gry
- Hex Commander: Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Hex Commander: Misja 1 - The Flood
- Hex Commander: Misja 2 - Ulewa
- Hex Commander: Misja 3 - Obrona Vraaktu
- Hex Commander: Misja 4 - Ocalić wywerny
- Hex Commander: Misja 5 - Ziemie ludzi
- Hex Commander: Misja 6 - Myrefall
- Hex Commander: Misja 7 - Zasadzka w Myrefall
- Hex Commander: Misja 8 - Przekraczanie granicy
- Hex Commander: Misja 9 - Spotkanie z orkami
- Hex Commander: Misja 10 - Płycizna
- Hex Commander: Misja 11 - Przybrzeżny obóz
- Hex Commander: Misja 12 - Przedmieścia Thealon
- Hex Commander: Misja 13 - Górne Thealon
- Hex Commander: Misja 14 - Wykręcone wzgórza
- Hex Commander: Misja 15 - Źródło deszczu
- Hex Commander: Misja 16 - Winowajcy
- Hex Commander: Misja 17 - Obrona Drogoru
- Hex Commander: Misja 18 - Mroźne Wierchy
- Hex Commander: Misja 19 - Przygotowania do oblężenia
- Hex Commander: Misja 20 - Oblężenie Rimedohr
- Hex Commander: Misja 21 - Starzy sojusznicy
- Hex Commander: Misja 22 - Wspólny wróg
- Hex Commander: Misja 23 - Harmstead
- Hex Commander: Misja 24 - Grób Percivala
- Hex Commander: Misja 25 - Mroźni Wisielcy
- Hex Commander: Misja 26 - Avodany, Akademia wiedzy tajemnej
- Hex Commander: Misja 27 - Pradawny podstęp
- Hex Commander: Misja 28 - Płomienny Ołtarz
- Hex Commander: Misja 29 - Przed kopułą
- Hex Commander: Misja 30 - Bitwa pod Arradan
- Hex Commander: Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Hex Commander: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
