Misja 28 - Płomienny Ołtarz | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
Aktualizacja:
Seirth nie spoczywa w swoich wysiłkach. Pragnie zdobyć zwój i przypuszcza nocny atak na twój obóz.

Zostałeś zaskoczony przez wojska wroga, ale twoja armii jest gotowa do walki. Musisz zadbać o stworzenie odpowiedniej linii obronnej. Na szczęście część twoich wojsk jest już na dobrych pozycjach.
Wróg będzie nadciągał w wielkiej ilości od południa (1). Będą to mieszane oddziały ludzi, choć zamiast zwykłych magów nadal będą gradobójcy (2). Niezwykle trudnymi wrogiem będzie sam Seirth (3), ponieważ ma duży zasięg oraz zadaje spore obrażenia, które unieruchamiają cel. Najpierw uporaj się z pierwszą linią wroga, a potem koniecznie weź go na celownik. Im dłużej pozwolisz mu walczyć w tej misji, tym trudniej będzie ci utrzymać swoje wojska przeciwko jego siepaczom.
Twoja prawa strona, tuż przy ołtarzu jest dobrze rozstawiona (4). Magowie są na najwyższym poziomie doświadczenia i potrafią wyeliminować większość oddziałów jedną salwą. Ustaw tutaj kolejnego maga/łucznika/Vulpisa. Ten ostatni, w połączeniu ze smokiem, może się przydać w rajdzie na Seirth'a. Jeśli obaj zaatakują przynajmniej dwa razy, wrogi heros powinien się wycofać.
W między czasie trzymaj linię obrony tuż poniżej obozu, przy ogniskach (5). Pierwsza linia powinna być mieszana: jednostka walcząca wręcz, obok pikinier, znów jednostka walcząca wręcz itd. Tuż za nimi ustaw wszystkie jednostki dystansowe. Aktywnie korzystaj ze umiejętności specjalnej szamanów i wzmacniaj najsłabsze jednostki na pierwszej linii. W razie problemów wykorzystaj zwój Deszcz Ognia na największe skupisko wroga. W razie problemów, wycofaj się wyżej, do obszaru gdzie są pozostali magowie.
0
- Hex Commander - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 1 - The Flood | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 2 - Ulewa | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 3 - Obrona Vraaktu | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 4 - Ocalić wywerny | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 5 - Ziemie ludzi | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 6 - Myrefall | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 7 - Zasadzka w Myrefall | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 8 - Przekraczanie granicy | Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 9 - Spotkanie z orkami | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 10 - Płycizna | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 11 - Przybrzeżny obóz | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 12 - Przedmieścia Thealon | Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 13 - Górne Thealon | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 14 - Wykręcone wzgórza | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 15 - Źródło deszczu | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 16 - Winowajcy | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 17 - Obrona Drogoru | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 18 - Mroźne Wierchy | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 19 - Przygotowania do oblężenia | Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 20 - Oblężenie Rimedohr | Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 21 - Starzy sojusznicy | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 22 - Wspólny wróg | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 23 - Harmstead | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 24 - Grób Percivala | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 25 - Mroźni Wisielcy | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 26 - Avodany, Akademia wiedzy tajemnej | Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Misja 27 - Pradawny podstęp | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 28 - Płomienny Ołtarz | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 29 - Przed kopułą | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Misja 30 - Bitwa pod Arradan | Kampania Zielonoskórych (Orków) w Hex Commander
- Kampania Zielonoskórych (Orków)
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.