Misja 13 - Crossing the Blockade | Kampania Elfów w Hex Commander
Aktualizacja:
Wojska imperium rozstawiły obóz, który blokuje drogi w każdym możliwym kierunku. Bohaterowie muszą oczyścić to miejsce z wrogów.

Misję rozpoczynasz w południowej części mapy (1). Kiedy zbliżysz się do zewnętrznych umocnień (2), część oddziałów ruszy w twoim kierunku. Pozwól im się zbliżyć i wykorzystaj przewagę liczebną swojej armii. Teraz zacznij powoli kierować się do osady.
Wewnątrz umocnień (3) znajduję się kilka oddziałów przeciwników. Milicja jest najsłabszym oddziałem, z którym przyjdzie ci się zmierzyć. Największe zagrożenie to Piechota i Kusznicy. Na tych pierwszych używaj Sylvius'a. W ten sposób unieruchomisz wroga i pozbędziesz się okolicznych wrogów. Gdy to możliwe, zatrzymaj ich w wąskich przejściach lub obok lasów, aby spowolnić wrogów. Jeśli nie możesz skorzystać z jego umiejętności, a Piechota jest zbyt blisko twoich jednostek, to ratuj się ucieczką lub zaatakuj Magiem Elfów. Osłabienie skutecznie zniweluje zadawane obrażenia. Podobnie działaj podczas walki z Kusznikami wroga. Po trafieniu przez Magów, będą zadawać mniej obrażeń, przez co zadadzą mniej strat wśród twojej armii. Wewnątrz obozu wroga są trzy skrzynie, gdzie każda zawiera jeden pomniejszy eliksir szybkości oraz trochę monet. Możesz też wykorzystać portal, aby przyzwać silne jednostki walczące wręcz np. Wojowników Cienia lub Niedźwiedzie.

Po eliminacji garnizonu, pod twoją kontrolę przejdą wszystkie Katapulty znajdujące się w obozie. Zostaniesz również poinformowany o nadciągających posiłkach wroga z czterech stron (4). Na normalnym poziomie trudności, każda grupa składa się z 1-3 jednostek. Z północy nadciągnie Kawaleria, a z wschodu Kusznicy. Pozostałe grupy to jeden oddział Milicji, Kuszników i Piechoty. Najlepiej jest ustawić Katapulty wewnątrz obozu, obok portalu. Pozostałe oddziały ustaw przy wejściach do obozu lub w barykadach. Machiny oblężnicze zapewnią ci niezbędną siłę ognia do pokonania jednostek wroga, jeśli zapewnisz im dostateczną ochronę i nie pozwolisz się zbliżyć do nich.
Rozegranie misji na wyższym poziomie trudności to walka z nieznacznie większą ilością wrogów w obozie oraz z posiłkami wroga. Choć liczebność nieznacznie wzrośnie, to wszystkie oddziały przeciwnika będą na najwyższym poziomie doświadczenia. Oddziały, które zaatakują cię później (4), będą sukcesywnie rosły z każdym kolejnym poziomem trudności (z 1-3 oddziałów do 3-6 oddziałów; zależnie od kierunku). Przydadzą się tobie dodatkowe oddziały walczące wraz, które powstrzymają wrogów lub machiny oblężnicze. Sylvius może też zatrzymać wrogów w przejściach, dzięki czemu jednostki nie będą mogły znaleźć wejścia (mury są niezniszczalne).
0
- Hex Commander - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Kampania Elfów
- Misja 1 - Początek | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 2 - Szafirowy Potok | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 3 - Zasadzka nad potokiem | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 4 - Skalisty Szlak| Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 5 - Bitwa o Krąg Druidów | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 6 - Obrona Calyril | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 7 - Kryjówka Zębatej Czaski | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 8 - Zbiegowie | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 9 - Zablokowany trakt | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 10 -Zduszony Wąwóz | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 11 -Bitwa o krąg Wywerny | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 12 - Passing the Village | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 13 - Crossing the Blockade | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 14 - Unexpected Strike | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 15 - Persistence | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 16 - Mountain Hideout | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 17 - Lighting Strikes Twice | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 18 - Zaraza Elunore | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 19 - Oblężenie Elunore | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 20 - Spalone Urwisko | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 21 - Zasadzka nad urwiskiem | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 22 - Linia obrony | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 23 - W chowanego | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 24 - W potrzasku | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 25 - Początek końca | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 26 - Lodowy krąg | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja Poboczna
- Kampania Elfów
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
