Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hex Commander - poradnik do gry

Hex Commander - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 13 - Crossing the Blockade | Kampania Elfów w Hex Commander poradnik Hex Commander

Wojska imperium rozstawiły obóz, który blokuje drogi w każdym możliwym kierunku. Bohaterowie muszą oczyścić to miejsce z wrogów.

Misję rozpoczynasz w południowej części mapy (1) - Misja 13 - Crossing the Blockade | Kampania Elfów w Hex Commander - Hex Commander - poradnik do gry

Misję rozpoczynasz w południowej części mapy (1). Kiedy zbliżysz się do zewnętrznych umocnień (2), część oddziałów ruszy w twoim kierunku. Pozwól im się zbliżyć i wykorzystaj przewagę liczebną swojej armii. Teraz zacznij powoli kierować się do osady.

Wewnątrz umocnień (3) znajduję się kilka oddziałów przeciwników. Milicja jest najsłabszym oddziałem, z którym przyjdzie ci się zmierzyć. Największe zagrożenie to Piechota i Kusznicy. Na tych pierwszych używaj Sylvius'a. W ten sposób unieruchomisz wroga i pozbędziesz się okolicznych wrogów. Gdy to możliwe, zatrzymaj ich w wąskich przejściach lub obok lasów, aby spowolnić wrogów. Jeśli nie możesz skorzystać z jego umiejętności, a Piechota jest zbyt blisko twoich jednostek, to ratuj się ucieczką lub zaatakuj Magiem Elfów. Osłabienie skutecznie zniweluje zadawane obrażenia. Podobnie działaj podczas walki z Kusznikami wroga. Po trafieniu przez Magów, będą zadawać mniej obrażeń, przez co zadadzą mniej strat wśród twojej armii. Wewnątrz obozu wroga są trzy skrzynie, gdzie każda zawiera jeden pomniejszy eliksir szybkości oraz trochę monet. Możesz też wykorzystać portal, aby przyzwać silne jednostki walczące wręcz np. Wojowników Cienia lub Niedźwiedzie.

Zanim twoje oddziały wejdą do obozu (1), użyj Sylviusa do unieruchomienia oddziałów wroga (2). Później ustaw Katapulty w centrum obozu i zabezpiecz wejście do środka pozostałymi oddziałami (3). - Misja 13 - Crossing the Blockade | Kampania Elfów w Hex Commander - Hex Commander - poradnik do gry
Zanim twoje oddziały wejdą do obozu (1), użyj Sylvius'a do unieruchomienia oddziałów wroga (2). Później ustaw Katapulty w centrum obozu i zabezpiecz wejście do środka pozostałymi oddziałami (3).

Po eliminacji garnizonu, pod twoją kontrolę przejdą wszystkie Katapulty znajdujące się w obozie. Zostaniesz również poinformowany o nadciągających posiłkach wroga z czterech stron (4). Na normalnym poziomie trudności, każda grupa składa się z 1-3 jednostek. Z północy nadciągnie Kawaleria, a z wschodu Kusznicy. Pozostałe grupy to jeden oddział Milicji, Kuszników i Piechoty. Najlepiej jest ustawić Katapulty wewnątrz obozu, obok portalu. Pozostałe oddziały ustaw przy wejściach do obozu lub w barykadach. Machiny oblężnicze zapewnią ci niezbędną siłę ognia do pokonania jednostek wroga, jeśli zapewnisz im dostateczną ochronę i nie pozwolisz się zbliżyć do nich.

Rozegranie misji na wyższym poziomie trudności to walka z nieznacznie większą ilością wrogów w obozie oraz z posiłkami wroga. Choć liczebność nieznacznie wzrośnie, to wszystkie oddziały przeciwnika będą na najwyższym poziomie doświadczenia. Oddziały, które zaatakują cię później (4), będą sukcesywnie rosły z każdym kolejnym poziomem trudności (z 1-3 oddziałów do 3-6 oddziałów; zależnie od kierunku). Przydadzą się tobie dodatkowe oddziały walczące wraz, które powstrzymają wrogów lub machiny oblężnicze. Sylvius może też zatrzymać wrogów w przejściach, dzięki czemu jednostki nie będą mogły znaleźć wejścia (mury są niezniszczalne).