Misja 2 - Szafirowy Potok | Kampania Elfów w Hex Commander
Aktualizacja:
Arcaene wyrusza na w podróż do Kręgu Druidów, ale po drodze natrafia na duża gromadę agresywnych zwierząt.

Misje rozpoczynasz na południu, na lewej stronie rzeki (1). Tuż obok twoich pozycji jest portal, który warto wykorzystać do przywołania oddziałów walczących na dystans.
W pierwszej części misji będziesz walczył z krasnoludzkimi Dzikami. Posiadają zdolność szarży oraz regenerację zdrowia, a w tej misji mogą pływać (poruszają się po polach rzeki). Dlatego warto jak najszybciej eliminować Dziki pojedynczo. Możesz poczekać na nich w lesie, przez co nie wykorzystają bonusu do ataku wynikającego z szarży a twoje oddziały zyskają na dodatkowej ochronie (1). Możesz też wyjść z inicjatywą i jak najszybciej zniszczyć wroga, zanim zacznie zbliżać się do lasu. Następnie umieść swoje wojska tuż nad portalem i odeprzyj drugą grupę Dzików oraz Wilków z północy (2). Jeśli to możliwe, trzymaj oddziały w lesie i otocz Dziki, które znajdą się na brzegu. Arcaene może jednym atakiem pozbyć się Wilków, a Wojownicy niech walczą z Dzikami.

Ostatnia część misji to walka z potężnym Niedźwiedziem (3). Otrzymasz dodatkowe oddziały łuczników a w skrzyni przed tawerną znajdziesz eliksir z trucizna (wzmocnienie ataku jednostki) oraz trochę złota. Skorzystaj ze wzmocnienie tylko, jeśli masz mało jednostek. Niedźwiedzia można pokonać w dość prosty sposób. Ustaw dwa oddziały Wojowników w lesie, tuż przy polanie. Za wielkim głazem oraz na drodze poniżej ustaw łuczników, tak aby mieli linię strzału przed pozycjami twoich żołnierzy. Teraz poczekaj na przeciwnika i zacznij z nim walczyć. Jeśli twoi żołnierze w lesie będą mieli mało punktów życia, zamień oddziały miejscami. Las zapewni im dodatkową ochronę, łucznicy dokończą dzieła.
0
- Hex Commander - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Kampania Elfów
- Misja 1 - Początek | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 2 - Szafirowy Potok | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 3 - Zasadzka nad potokiem | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 4 - Skalisty Szlak| Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 5 - Bitwa o Krąg Druidów | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 6 - Obrona Calyril | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 7 - Kryjówka Zębatej Czaski | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 8 - Zbiegowie | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 9 - Zablokowany trakt | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 10 -Zduszony Wąwóz | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 11 -Bitwa o krąg Wywerny | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 12 - Passing the Village | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 13 - Crossing the Blockade | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 14 - Unexpected Strike | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 15 - Persistence | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 16 - Mountain Hideout | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 17 - Lighting Strikes Twice | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 18 - Zaraza Elunore | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 19 - Oblężenie Elunore | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 20 - Spalone Urwisko | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 21 - Zasadzka nad urwiskiem | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 22 - Linia obrony | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 23 - W chowanego | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 24 - W potrzasku | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 25 - Początek końca | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja 26 - Lodowy krąg | Kampania Elfów w Hex Commander
- Misja Poboczna
- Kampania Elfów
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
