Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hex Commander - poradnik do gry

Hex Commander - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 2 - Szafirowy Potok | Kampania Elfów w Hex Commander poradnik Hex Commander

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Arcaene wyrusza na w podróż do Kręgu Druidów, ale po drodze natrafia na duża gromadę agresywnych zwierząt.

Misje rozpoczynasz na południu, na lewej stronie rzeki (1) - Misja 2 - Szafirowy Potok | Kampania Elfów w Hex Commander - Hex Commander - poradnik do gry

Misje rozpoczynasz na południu, na lewej stronie rzeki (1). Tuż obok twoich pozycji jest portal, który warto wykorzystać do przywołania oddziałów walczących na dystans.

W pierwszej części misji będziesz walczył z krasnoludzkimi Dzikami. Posiadają zdolność szarży oraz regenerację zdrowia, a w tej misji mogą pływać (poruszają się po polach rzeki). Dlatego warto jak najszybciej eliminować Dziki pojedynczo. Możesz poczekać na nich w lesie, przez co nie wykorzystają bonusu do ataku wynikającego z szarży a twoje oddziały zyskają na dodatkowej ochronie (1). Możesz też wyjść z inicjatywą i jak najszybciej zniszczyć wroga, zanim zacznie zbliżać się do lasu. Następnie umieść swoje wojska tuż nad portalem i odeprzyj drugą grupę Dzików oraz Wilków z północy (2). Jeśli to możliwe, trzymaj oddziały w lesie i otocz Dziki, które znajdą się na brzegu. Arcaene może jednym atakiem pozbyć się Wilków, a Wojownicy niech walczą z Dzikami.

Ustaw swoje oddziały walczące wręcz w lesie, a łuczników tuż za nimi. W razie potrzeby wymieniaj Wojowników z pełnym zdrowie. W ten sposób pokonasz wrogie bestie. - Misja 2 - Szafirowy Potok | Kampania Elfów w Hex Commander - Hex Commander - poradnik do gry
Ustaw swoje oddziały walczące wręcz w lesie, a łuczników tuż za nimi. W razie potrzeby wymieniaj Wojowników z pełnym zdrowie. W ten sposób pokonasz wrogie bestie.

Ostatnia część misji to walka z potężnym Niedźwiedziem (3). Otrzymasz dodatkowe oddziały łuczników a w skrzyni przed tawerną znajdziesz eliksir z trucizna (wzmocnienie ataku jednostki) oraz trochę złota. Skorzystaj ze wzmocnienie tylko, jeśli masz mało jednostek. Niedźwiedzia można pokonać w dość prosty sposób. Ustaw dwa oddziały Wojowników w lesie, tuż przy polanie. Za wielkim głazem oraz na drodze poniżej ustaw łuczników, tak aby mieli linię strzału przed pozycjami twoich żołnierzy. Teraz poczekaj na przeciwnika i zacznij z nim walczyć. Jeśli twoi żołnierze w lesie będą mieli mało punktów życia, zamień oddziały miejscami. Las zapewni im dodatkową ochronę, łucznicy dokończą dzieła.