Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hex Commander - poradnik do gry

Hex Commander - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 10 - Stawka większa niż odkrycie | Kampania Krasnoludów w Hex Commander poradnik Hex Commander

Karric chce podzielić się z tobą swoimi nowymi wynalazkami, ale odsiecz wojsk elfów zagraża tym planom.

Na chatę Karrica zmierzają nowe oddziały elfów - Misja 10 - Stawka większa niż odkrycie | Kampania Krasnoludów w Hex Commander - Hex Commander - poradnik do gry

Na chatę Karric'a zmierzają nowe oddziały elfów. Wróg będzie tam, gdzie walczyłeś w poprzedniej misji. Teraz Ty masz przewagę wzgórz oraz klifów. Co więcej, otrzymasz nowy typ jednostek - moździerz (1). Jest to unikatowa maszyna oblężnicza, ponieważ nie musi "widzieć" wroga, aby rozpocząć ostrzał. Wystarczy, że będzie w jego zasięgu. W tej misji, ta umiejętność będzie niezwykle użyteczna.

Wojska elfów zyskają na sile i liczebności w tej misji. Oprócz łuczników i wojowników cienia, do najeźdźców dołączą jednorożce (2). Wytrzymałe jednostki, zdolne do potężnej szarży oraz regeneracji obrażeń. Twoi strzelcy oraz moździerze, powinny wziąć na cel jednorożce w pierwszej kolejności. Następnie atakuj łuczników i na końcu piechotę wroga. Moździerze zostaw na pozycjach, ale strzelców wyślij do swoich wojsk przy teleporcie (3). Tam będą najbardziej potrzebni, aby powstrzymać natarcie elfów.

Wykorzystaj również Karric'a oraz Thurvid'a do spowolnienia ataku wroga - atakuj jednostki na drodze oraz w wąskich przesmykach (4). W ten sposób zrobisz "korek drogowy" i będziesz walczył z mniejszą ilością wrogów. Dodatkowo, elfy będą dłużej pod ostrzałem twoich jednostek. Pamiętaj, aby trzymać moździerze za lasami, aby nie dosięgły ich strzał wrogich łuczników.