Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hex Commander - poradnik do gry

Hex Commander - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 7 - Kryjówka Zębatej Czaski | Kampania Elfów w Hex Commander poradnik Hex Commander

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Czas odbić Druida, który jest przetrzymywany przez Orków. Wraz z nimi są wiezieni pozostali Magowie Elfów, który również zostali prze nich pojmani. Będą nieocenioną pomocą w tym starciu.

Misję rozpoczynasz tuż przy zachodniej bramie obozowiska Orków (1) - Misja 7 - Kryjówka Zębatej Czaski | Kampania Elfów w Hex Commander - Hex Commander - poradnik do gry

Misję rozpoczynasz tuż przy zachodniej bramie obozowiska Orków (1). Masz do dyspozycji dwie Balisty oraz dwie Kapłanki. Oba te oddziały będą nieocenioną pomocą. Na początku ulecz swoich magów do pełni życia i nie zbliżaj się zbytnio do bramy. W tej misji jest pewien efekt specjalny - za każdym razem gdy dołączą do ciebie grupa Magów (3), wszystkie twoje jednostki będą poruszać się szybciej przez kilka tur. W ten sposób możesz szybko się przemieszczać, ale nie zawsze będzie to wskazane. Wrogowie w obozie są bardzo liczni i wytrzymali. Możesz wezwać dodatkowe jednostki, ale na normlanym poziomie trudności przez większość czasu możesz się z tym wstrzymać. W południowym obozie jest przetrzymywany Druid, które poszukujesz (4).

Rozpocznij powolny ostrzał pozycji Orków z Balist. Wrogie w bramie i na wieżach zaczną na ciebie nacierać (2). Atakuj Magami jednostki walczące wręcz, które są najbliżej lub łuczników. Ich atak wywołuje efekt osłabienia, przez co jednostka dotknięta jego działaniem zadaje mniej obrażeń. Zanim wyruszysz dalej, poczekaj na dwie watahy Wilków (po 4 jednostki na stado) z północy i południa od portalu (1). Teraz przemieść swoje oddziały tuż za bramę.

Wróg często naciera falami. Przygotuj się na kontratak: Magowie osłabią najbliższe jednostki wroga, Balista wyeliminuje zagrożenia z dużej odległości (magowie, łucznicy, ciężka piechota), a z tyłu czekają jednostki leczące. - Misja 7 - Kryjówka Zębatej Czaski | Kampania Elfów w Hex Commander - Hex Commander - poradnik do gry
Wróg często naciera falami. Przygotuj się na kontratak: Magowie osłabią najbliższe jednostki wroga, Balista wyeliminuje zagrożenia z dużej odległości (magowie, łucznicy, ciężka piechota), a z tyłu czekają jednostki leczące.

Zazwyczaj, gdy wyeliminujesz jakąś grupę i zaczniesz się zbliżać, wrogowie zaczną opuszczać swoje pozycje i nacierać na twoje jednostki. W takiej sytuacji wykorzystaj swoich Magów i atakuj wrogów na otwartej przestrzeni, aby wykorzystać w pełni ich potencjał. Jeśli musisz zaatakować wrogich Magów, zawsze uderzaj swoimi Magami, którzy ich osłabią. W ten sposób nie zginą od ich ataku.

Zanim podejdziesz bliżej do uwięzionych Magów (3), najpierw ich ulecz i pokonaj okolicznych strażników. W ten sposób nie narazisz ich na szybką śmierć. Dopóki do ciebie nie dołączą, wróg nie będzie brał ich na celownik. Możesz rozdzielić wojska, ale łatwiej jest dowodzić i walczyć z wrogiem w jednej zwartej grupie. Możesz wybrać, czy chcesz najpierw odbić wszystkich Magów (3) lub wolisz zająć się odbiciem Druida (4).

Na wyższych poziomach trudności, wrogie jednostki będą bardziej doświadczone i pojawią się dodatkowe grupy wrogów. Będzie to większa ilość Wilków na początku mapy oraz dodatkowe jednostki na przedpolu i w samej fortecy wroga. Warto przywołać dodatkowe jednostki. Magowie zapewnią ci znaczną pomoc, ale przydadzą się tobie jednostki, które zadadzą spore obrażenia np. Balista/Skorpion.