Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hex Commander - poradnik do gry

Hex Commander - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mag bojowy, jednostki Zielonoskórych w Hex Commander poradnik Hex Commander

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Magowie każdej nacji to wyjątkowe i mocne jednostki - Mag bojowy, jednostki Zielonoskórych w Hex Commander - Hex Commander - poradnik do gry

Magowie każdej nacji to wyjątkowe i mocne jednostki. Wersja goblinów jest bardzo silna, zwłaszcza po ulepszeniu na wyższe poziomy. Warto zainwestować w lepsze wersje magów. Na początku zdaje 30 obrażeń, a potem może zadać aż 80. Największa zaletą tej jednostki jest ignorowanie pancerza podczas ataku. Dzięki temu, możesz szybko powalić nawet silne jednostki w ufortyfikowanych pozycjach. Jest to najgroźniejsza jednostka podczas oblężenia. Posiada zasięg aż 5 pól, choć musi mieć widzieć wroga (w przeciwieństwie do magów ludzi). Jest to najlepsza jednostka do walki z ciężko opancerzonymi przeciwnikami. Magowie mają bardzo mało punktów życia, a oddział składa się z 3 magów (na 5 poziomie z 4 osoób), przez po otrzymaniu obrażeń wartość bojowa oddziału maleje.