Hex Commander - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
Hex Commander - poradnik do gry

Hex Commander - poradnik do gry

Porady i sekrety do gry. W poradniku do Hex Commander znajdziesz porady i sekrety, które pomogą Ci przejść grę na 100%. Solucja do kampanii zawiera mapy, na których zaznaczyliśmy wszystkich wrogów, sekrety oraz znajdźki. Opisaliśmy zwoje, gemy i zawarliśmy porady na start.

Poradnik do gry Hex Commander: Fantasy Heroes to zbiór pomocnych wskazówek i porad, dzięki którym będziesz lepiej radził sobie na polu bitwy. Znajdziesz tutaj opisy jednostek, bazy oraz solucję do kampanii.

Poradnik początkującego

Zanim zaczniesz grę, warto sprawdzi rozdział z poradami na początek. Gra jest typową turówką, ale ma kilka indywidualnych cech. Znajdziesz tu również kilka porad, które zwrócą Twoją uwagę na to czego NIE robić oraz jak zarobić cenną walutę, jaką są kryształy (gemy).

  1. Porady na start
  2. Czego NIE robić w Hex Commander?
  3. Jak zarabiać gemy?

Zamek

Pomiędzy misjami rozbudowujesz swój własny zamek (twoja baza), która umożliwia rekrutację nowych jednostek i ulepszanie starych.

  1. Opis zamku, czyli Twoja baza w Hex Commander
  2. Jak atakować i ustawić obronę? - porady dot. walki

Jednostki

Dodatkowo, warto zapoznać się z jednostkami, którymi możesz dowodzić.

  1. Percival
  2. Milicja
  3. Piechota
  4. Kusznicy
  5. Katapulta
  6. Pikinierzy
  7. Kawaleria
  8. Mag Bojowy

Kampania

W Hex Commander: Fantasy Heroes jest do rozegrania 30 misji, gdzie wszystkie mają kilka poziomów trudności. Nasza solucja do Hex Commander zawiera mapy, wskazówki do rozegrania scenariusza za pierwszym razem oraz porady odnośnie rozgrywki na wyższych poziomach.

  1. Misja 1 - Złe wieści
  2. Misja 2 - Lodowy róg
  3. Misja 3 - Oblężenie
  4. Misja 4 - Wieża Ezerath
  5. Misja 5 - Słoneczna brama
  6. Misja 6 - Ucieczka
  7. Misja 7 - Równina Audin
  8. Misja 8 - Valendorf
  9. Misja 9 - Twierdza Hayton
  10. Misja 10 - Skute Wzgórze
  11. Misja 11 - Mroczna Puszcza
  12. Misja 12 - Oblężenie Lodowego Rogu
  13. Misja 13 - Tir Assin
  14. Misja 14 - Enalone
  15. Misja 15 - Oblężenie Hayton
  16. Misja 16 - Szturm na Rauenborn
  17. Misja 17 - Ofensywa na wschodzie
  18. Misja 18 - Gor Zubul
  19. Misja 19 - Kerdan
  20. Misja 20 - Wzgórze Kerrash
  21. Misja 21 - Elfia Granica
  22. Misja 22 - Wrota Alvina
  23. Misja 23 - Kontratak
  24. Misja 24 - Żelazna Pięść
  25. Misja 25 - Bazar Dun
  26. Misja 26 - Kazad Dir
  27. Misja 27 - Forteca Dar - Dar
  28. Misja 28 - Wieża Ary
  29. Misja 29 - Wieża Światła
  30. Misja 30 Leże Smoka

Mateusz Kozik (www.gry-online.pl)

Informacje o Hex Commander - poradnik do gry

Autor : Mateusz mkozik Kozik

Ostatnia aktualizacja : 8 stycznia 2018

Hex Commander: Fantasy Heroes - screen - 2017-11-21 - 359744Hex Commander: Fantasy Heroes - screen - 2017-11-21 - 359743Hex Commander: Fantasy Heroes - screen - 2017-11-21 - 359742Hex Commander: Fantasy Heroes - screen - 2017-11-21 - 359741Hex Commander: Fantasy Heroes - screen - 2017-11-21 - 359740Hex Commander: Fantasy Heroes - screen - 2017-11-21 - 359739Hex Commander: Fantasy Heroes - screen - 2017-11-21 - 359738Hex Commander: Fantasy Heroes - screen - 2017-11-21 - 359737Hex Commander: Fantasy Heroes - screen - 2017-11-21 - 359736