Dragon Age 2: Lista towarzyszy (2)
Aktualizacja:
Fenris

Czy może nie dołączyć do drużyny: Tak. W celu zagwarantowania sobie szansy przyłączenia Fenrisa do drużyny wymagane jest przystąpienie do zaliczania questu uzupełniającego I aktu Zamiana.
Moment przyłączenia: Po spotkaniu Fenrisa po raz pierwszy w ramach questu uzupełniającego Zamiana musisz zaoferować swoją pomoc w pozbyciu się magistra (nie możesz mu odmówić!!), a następnie przystąpić z udziałem elfa do eksploracji rezydencji Danariusa. Fenris na stałe dołączy do drużyny po ukończeniu tego questu, czyli po zbadaniu całej rezydencji i wyjściu z niej.
Możliwe momenty odejścia z drużyny: Fenris może opuścić skład drużyny w aż trzech różnych sytuacjach. Pierwszym takim momentem jest początkowa część questu towarzysza Gorzkie lekarstwo uaktywnianego w trakcie II aktu gry. Elf odejdzie jeżeli dwukrotnie odmówisz mu wyruszenia na poszukiwania kryjówki łowców niewolników, bądź też po zaakceptowaniu jego prośby zignorujesz ten quest zamiast w miarę szybko udać się w wyznaczone miejsce. Drugi moment to quest towarzysza Samotność z III aktu. W tym przypadku z Fenrisem możesz się na zawsze pożegnać w wyniku własnej decyzji, a konkretnie jeżeli zdecydujesz się na przekazanie elfa w ręce magistra. Ostatnia trzecia sytuacja ma miejsce podczas wykonywania głównego questu III aktu Tego już za wiele. Fenris może się odłączyć od drużyny jeżeli nie rozwiniesz z nim dostatecznie relacji i podejmiesz decyzję o poparciu magów. Jeżeli dojdzie do takiego wariantu, to gra pozwoli Ci nieco później na podjęcie próby przekonania go do zmiany decyzji, aczkolwiek jeśli zakończy się ona niepowodzeniem, to jest duża szansa na to, że zmuszony zostaniesz do pokonania elfa w bezpośredniej walce.
Rasa i klasa postaci: Elf, wojownik.
Siedziba członka drużyny: Górne Miasto - Rezydencja Fenrisa (lokacja ta do momentu zaliczenia questu Zamiana nazywana jest Rezydencją Danariusa).
Możliwy romans: Tak.
Dodatkowe uwagi: Fenris lubi niestety wchodzić w konflikty ze wszystkimi magami wchodzącymi w skład drużyny i w większości przypadków niewiele można na to poradzić. Jeżeli w rezultacie dążysz do budowania z nim pozytywnych relacji, a nie chcesz do siebie zrażać magów, to warto nie zabierać go ze sobą na wyprawy, zwłaszcza że Avelina może go skutecznie zastępować. Jeżeli natomiast planujesz wyrażać swoje poparcie dla templariuszy i nie zraża Cię zdobywanie punktów rywalizacji w relacjach z magami obecnymi w drużynie, to jak najbardziej warto zapraszać go na wspólne wyprawy. Fenris stosunkowo często wyraża swoje opinie podczas wykonywania questów, ale rzadko mają one jakiś realny wpływ na przebieg wydarzeń. Sytuacje, w których jego reakcja pozwala uniknąć walki czy uzyskać ciekawe alternatywne rozwiązanie, można policzyć na palcach jednej ręki.
Izabela

Czy może nie dołączyć do drużyny: Tak. W celu zagwarantowania sobie szansy przyłączenia Izabeli do drużyny wymagane jest przystąpienie do zaliczania questu uzupełniającego I aktu Więcej szczęścia niż rozumu.
Moment przyłączenia: Izabelę spotkasz w karczmie Pod Wisielcem najprawdopodobniej dopiero po zaliczeniu questu głównego Wyciszenie. Musisz po obejrzeniu cut-scenki z nią porozmawiać, a następnie spotkać się z nią nocną porą w Górnym Mieście celem przystąpienia do rozwiązywania questu uzupełniającego Więcej szczęścia niż rozumu. Izabela na stałe dołączy do drużyny po ukończeniu tego questu, choć w trakcie jego zaliczania będzie towarzyszyła drużynie jako nieaktywny sojusznik.
Możliwe momenty odejścia z drużyny: Izabela może opuścić skład drużyny w aż trzech sytuacjach i każda z nich związana jest z ostatnim głównym questem II aktu, czyli Wymagania Qun. Pierwszy moment to spotkanie w posiadłości Hawke'ów tuż po odblokowaniu głównego zadania Potrzeba złodzieja. Odmowa udzielenia Izabeli pomocy w odzyskaniu artefaktu doprowadzi do natychmiastowego opuszczenia przez nią drużyny. Drugi moment to końcowa część zadania Potrzeba złodzieja. Izabela niezależnie od wybranych opcji dialogowych opuści drużynę, ALE będzie mogła do niej powrócić w końcowej części głównego questu Wymagania Qun. Żeby się tak jednak stało konieczne jest uprzednie rozwinięcie z nią relacji w dostatecznym stopniu oraz wykonanie wszystkich jej wcześniejszych questów. Ostatni trzeci moment to spotkanie z Arishokiem w twierdzy wicehrabiego. Jeżeli Izabela powróciła do drużyny, to będziesz ją mógł dobrowolnie przekazać w ręce qunari, co zaowocuje nieodwracalnym usunięciem jej z drużyny.
Zostało jeszcze 59% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla CiebieKomentarze czytelników
zanonimizowany787165 Junior
Ej dobra zaczynam od nowa gre i potrzebna mi jest informacja gdzie znalezc Isabelę tak poprostu ale podaj m podajcie miejsce normalnie czyli napisaniem gdzie podczas jakiego questa itp.
Stranger. Senator
Raramuri --> https://www.gry-online.pl/poradniki/dragon-age-ii/&PART=730
Przy okazji polecam Atlas świata, w którym dokładnie opisane zostały okoliczności dołączania do drużyny kolejnych osób. :)
migel Junior
mam pytanie czy wie ktoś może gdzie znaleźć Zbroję Upadłych, skompletowałem już Hełm, Buty i Rękawice Upadłych i brakuje mi tylko zbroi. Jeśli ktoś wie to proszę o podpowiedż
lola1878 Legionista
Zainstalowałam sobie nie dawno DLC "Książę Wygnaniu" do Dragon Age 2. Gdy tylko odzyskałam władzę na postaciami udałam się w kierunku zakonu. Jednak nie spotkałam przed tablicą ani Sebastiana,a ani Wielkiej Matki. Może mi ktoś powiedzieć kiedy się pojawi Sebastian przed zakonem?
zanonimizowany890815 Junior
witam potrzebuje pomocy za znalezieniem "smoczego kla" do "zadania zielarza" czy to ma związek z zablokowanym wejsciem do jaskini na "rozdartym grzbiecie" przez blekitna "aure" z gory dzieki za pomoc
ROGI Chorąży
jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie
PaulinaKlaudia Konsul
W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy
szklarson Junior
Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!
lotnik_xaos Legionista
Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
