Odstępca (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
Aktualizacja:
Odstępca
Zleceniodawca: automatycznie po odbyciu drugiej rozmowy z Arishokiem [Doki]
Krok 1: Rozmowa z Andersem
![]() | ![]() |
Zadanie to powinno pojawić się w Twoim dzienniku już po odbyciu kończącej rozmowy z Arishokiem w Dokach w ramach głównego questu Przysługa w kwestii prochu. Wybierz się do lokacji [Mrokowisko - Klinika Andersa] i kliknij na postaci Andersa #1 (M23, 2) celem zainicjowania z nim rozmowy. Od Szarego Strażnika dowiesz się, że templariusz sir Alrik ma w planach wyciszenie w najbliższym czasie wszystkich apostatów. Możesz mu zadać kilka dodatkowych pytań, a na sam koniec rozmowy będziesz musiał zadecydować #2 czy pomóc Andersowi w rozwiązaniu sytuacji z sir Alrikiem (+5 punktów do przyjaźni) czy nie (+15 punktów do rywalizacji; koniec questu).
Krok 2: Przeprawa przez lochy w Katowni
![]() | ![]() |
Jeżeli zgodziłeś się pomóc Andersowi, to upewnij się, że jest on aktywnym członkiem drużyny i wybierz się w jego towarzystwie do południowej części Mrokowiska. Odszukaj tu przejście (M23, 14) prowadzące do lokacji [Lochy w Katowni] #1 (M66, 1). Przed wkroczeniem do nowej strefy będziesz mógł zadecydować, czy chcesz od razu przystąpić do wyprawy #2 czy potrzebujesz chwili na przygotowania.
![]() | ![]() |
Kieruj się stopniowo na południe. Na pierwszych przeciwników wpadniesz po skorzystaniu ze schodów i dotarciu do rozwidlenia #1 (M66, 2). Nie radzę walczyć z nimi w tym miejscu, bo mógłbyś zostać w łatwy sposób otoczony. O wiele lepiej jest pozostać przy schodach lub wycofać się do poprzedniej lokacji i zaczekać na ich przybycie. W pierwszej kolejności polecam zaatakować brygadzistę przemytników lyrium #2.
![]() | ![]() |
Dopiero po zlikwidowaniu brygadzisty zajmij się atakowaniem pozostałych przeciwników, a mianowicie przemytników lyrium oraz krasnoludzkich najemników #1. Po zakończonych walkach radzę poświęcić chwilkę na zbadanie ciał wrogów, gdyż przy jednym z nich odnajdziesz przedmiot aktywujący poboczny quest #2.
Odblokowany poboczny quest: Jedyne Słuszne Pantalony
![]() | ![]() |
Po zakończonych walkach będziesz musiał wybrać jedno z dwóch przejść do kolejnej części lochów. Jeżeli wybierzesz wschodnie przejście #1, to warto zachować ostrożność po dotarciu do południowej sali, a to dlatego, że podczas próby rozbrojenia skomplikowanej pułapki możesz zostać zaatakowany przez jadowite pająki i olbrzymie pająki #2. Jako pierwsze powinny oczywiście zginąć te potwory, które z odległości potrafią pluć jadem.
![]() | ![]() |
Jeżeli wybierzesz zachodnie przejście #1, to ominie Cię ryzyko związane z koniecznością staczania dodatkowych walk czy rozbrajania pułapek. Niezależnie od wybranej ścieżki musisz dotrzeć do schodów, które prowadzą na południe #2 (M66, 3).
![]() | ![]() |
Podążaj jedyną możliwą ścieżką i bądź gotowy do rozprawienia się z nową grupą przeciwników po dotarciu do nieco większej lokacji. Także i tym razem rozpocznij od zlikwidowania brygadzisty przemytników lyrium #1 i dopiero po jego śmierci zajmij się atakowaniem zwykłych przemytników oraz najemników. Po zakończonych walkach skorzystaj ze schodów #2, kierując się na południowy-wschód.
![]() | ![]() |
Od najważniejszego miejsca lochów oddziela Cię jeszcze tylko jedna grupa przeciwników. Uważaj, bo oprócz zwykłych wrogów do zlikwidowania będzie też dwóch brygadzistów przemytników lyrium #1. Kieruj się teraz cały czas na południe. Zapisz stan gry przed wejściem do ostatniego pomieszczenia lochów #2, a to dlatego, że spotkasz w nim Sir Alrika (M66, 4) i podległych mu templariuszy.
0
- Dragon Age II - poradnik do gry
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
- Questy towarzyszy - Akt 2
- Plany na przyszłość; Odwiedź Andersa | Questy towarzyszy - Akt 2
- Wizyta u pani kapitan; Porozmawiaj z Fenrisem | Questy towarzyszy - Akt 2
- Dalsze poszukiwania Izabeli; Żałoba | Questy towarzyszy - Akt 2
- Słowa pocieszenia; Sygnet rodu Tethras | Questy towarzyszy - Akt 2
- Przeprosiny Varrika; Nierozwiane wątpliwości | Questy towarzyszy - Akt 2
- Anders w Pustce; Przeprosiny Izabeli | Questy towarzyszy - Akt 2
- Przeprosiny Merrill; Nocne koszmary Fenrisa | Questy towarzyszy - Akt 2
- Fenris- Księga Shartana; Nowiny | Questy towarzyszy - Akt 2
- Sprawa rodzinna (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Sprawa rodzinna (2) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Opowieść w toku; Drewniana halla | Questy towarzyszy - Akt 2
- Gorzkie lekarstwo (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Gorzkie lekarstwo (2) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Kwestionowanie wiary (Fenris; Izabela) | Questy towarzyszy - Akt 2
- Anders- amulet tevinterskiego Zakonu | Questy towarzyszy - Akt 2
- Statek dla Izabeli | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Daleka droga (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Daleka droga (2) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Kwestionowanie wiary (Avelina) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Dragon Age II
- Odstępca (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Odstępca (2) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Kwestionowanie wiary (Anders) | Questy towarzyszy - Akt 2
- Lustrzane odbicie (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Lustrzane odbicie (2) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Powrót z Rozdartego Grzbietu; Kwestionowanie poglądów | Questy towarzyszy - Akt 2
- Jej rycerska tarcza; Kondolencje od pani kapitan | Questy towarzyszy - Akt 2
- Skrucha | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Długi łuk ze Starkhaven; Kwestionowanie wiary (Sebastian) | Questy towarzyszy - Akt 2
- Questy towarzyszy - Akt 2
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie
PaulinaKlaudia Konsul
W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy
szklarson Junior
Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!
lotnik_xaos Legionista
Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.