Nie ma spokoju dla nikczemnych (1) | Questy towarzyszy - Akt 3
Aktualizacja:
Nie ma spokoju dla nikczemnych
Zleceniodawca: Izabela [Górne Miasto - Posiadłość Hawke'ów]
Krok 1: Odbycie rozmowy z Izabelą
![]() | ![]() |
Szansa na wykonanie tego zadania pojawi się po ukończeniu questu towarzysza Żal Izabeli. Podczas jednej z wizyt w lokacji [Górne Miasto - Posiadłość Hawke'ów] powinieneś zauważyć, że Izabela stoi przy biurku (M14, 12), przy którym odczytujesz zawsze nowe wiadomości #1. Porozmawiaj z nią, a dowiesz się, że ma w planach dopadnięcie Castillona, który pojawił się w mieście. Plan będzie polegał na przyprowadzeniu Izabeli do współpracownika Castillona o imieniu Velasco i następnie śledzeniu Izabeli do jego kryjówki. Gra na koniec rozmowy teoretycznie pozwoli Ci na dokonanie wyboru czy się na to zgodzić czy nie #2, ale w obu przypadkach quest dodany zostanie do Twojego dziennika.
Krok 2: Wybranie się na spotkanie z Velasco
![]() | ![]() |
Wyjdź z posiadłości, przyłącz Izabelę do aktywnej drużyny i wybierz się nocną porą do lokacji [Górne Miasto]. Tu musisz naturalnie dotrzeć do wejścia do lokacji [Górne Miasto - Kwitnąca Róża] #1 (M4, 2), zlokalizowanego w południowo-wschodniej części obszaru. Po znalezieniu się w środku skieruj się na piętro #2, gdzie wysłuchasz krótkiej scenki z rozmowy z Izabelą.
![]() | ![]() |
Otwórz tu drzwi do wschodniego pomieszczenia (M6, 6), gdyż to właśnie tam spotkasz Velasco #1. W trakcie spotkania możesz zachować się na cztery sposoby i wszystkie warianty zakończą się przekonaniem mężczyzny do tego, że naprawdę chciałeś przekazać Izabelę w jego ręce. Jeśli jednak mimo wszystko chcesz lepiej "sprzedać historyjkę", to wybierz lewą dolną lub prawą dolną opcję dialogową, dzięki czemu w efektowny sposób znokautujesz przyjaciółkę #2. Niezależnie od wybranej opcji dialogowej otrzymasz 3 suwereny i dalsze wytyczne.
Krok 3: Dotarcie do miejsca przetrzymywania Izabeli
![]() | ![]() |
Zanim wyjdziesz z pomieszczenia skorzystaj ze znajdującego się tu punktu doboru składu drużyny #1, gdyż dobrze byłoby wybrać kogoś innego na zwolnione miejsce. Możesz już wyjść na zewnątrz (M6, 1). Zwróć uwagę na pierwszy ślad pozostawiony przez Izabelę #2. W taki właśnie sposób będziesz ją mógł śledzić.
![]() | ![]() |
Kieruj się na północ. Następnie skręć na zachód i ponownie na północ, kierując się w stronę targowiska #1. Jeżeli nie zaliczyłeś jeszcze questów związanych z pozbyciem się bandytów panoszących się po Kirkwall nocną porą, to musisz się niestety liczyć z tym, że po drodze do zlikwidowania będzie kilka ich grup. Docelowo musisz dotrzeć do wyjścia z Górnego Miasta zlokalizowanego na targowisku #2 (M4, 1).
![]() | ![]() |
Z mapy Kirkwall wybierz teraz podróż do lokacji [Dolne Miasto] nocną porą (M13, 1). Powinieneś zacząć na bazarze i w pierwszej kolejności skieruj się w stronę wejścia do karczmy Pod Wisielcem. Tu skręć na południe #1, przemieszczając się w stronę dzielnicy kuźni. Następnie skręć na północny-wschód, kierując się na tyły karczmy #2.
![]() | ![]() |
Po znalezieniu się na tyłach karczmy skręć na wschód, czyli zejdź po schodach na dół #1. Znajdziesz się przy jednym z wyjść z Dolnego Miasta (M13, 1) i jako kolejny cel podróży wybierz [Doki] (M20, 1). Także i tę lokację musisz zbadać nocną porą. Po dotarciu na miejsce skieruj się w stronę zachodniej dzielnicy magazynów #2.
![]() | ![]() |
Zatrzymaj się mniej więcej w połowie drogi, a konkretnie przy drzwiach (M20, 21) prowadzących do lokacji [Doki - Przystań Castillona] #1 (M95, 1). Po znalezieniu się w środku skieruj się do przejścia do głównej części magazynu #2 (M95, 2), co doprowadzi do wyświetlenia cut-scenki z udziałem Izabeli i Velasco (M95, 3).
Krok 4: Pokonanie Velasco i jego ludzi
![]() | ![]() |
Nie śpiesz się zbytnio z zejściem na niższy poziom, gdyż rozmieszczono tam wiele pułapek #1. Co więcej, niektóre z nich będą pułapkami ciągłymi #2, z którymi być może miałeś już do czynienia. Gwoli przypomnienia, w celu ich wyłączenia konieczne jest odrzucenie lub zlikwidowanie przeciwników stojących na płytach naciskowych.
![]() | ![]() |
Bitwę tę dobrze byłoby oczywiście rozpocząć od zlikwidowania Velasco #1, a to dlatego, że jest on skrytobójcą i mógłby wyprowadzać częste ataki z zaskoczenia. Dopiero po jego wyeliminowaniu przystąp do atakowania okolicznych korsarzy i korsarzy łuczników. Uważaj, bo wkrótce do walk dołączy nowa grupa i w jej skład będzie wchodził korsarz skrytobójca #2.
0
- Dragon Age II - poradnik do gry
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
- Questy towarzyszy - Akt 3
- Surowa rozmowa; Burza i to, co było przedtem | Questy towarzyszy - Akt 3
- Sprawdź, co u Andersa; Bohaterowie i kapitanowie | Questy towarzyszy - Akt 3
- Porozmawiaj z Fenrisem | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Żal Izabeli; Nowe miejsce | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Samotność | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Justynian (1) | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Justynian (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Dalijska pamiątka; Mały problem | Questy towarzyszy - Akt 3 | Dragon Age II
- Nawiedzenie | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Zakończenie; Rocznica | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Przysługa i wina | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Nowa ścieżka (1) | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Nowa ścieżka (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Fenris- Ostrze miłosierdzia | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Nie ma spokoju dla nikczemnych (1) | Questy towarzyszy - Akt 3
- Nie ma spokoju dla nikczemnych (2) | Questy towarzyszy - Akt 3
- Rivański talizman | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Wiara | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Kwestionowanie wiary (Sebastian, Fenris, Izabela) | Questy towarzyszy - Akt 3
- Questy towarzyszy - Akt 3
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie
PaulinaKlaudia Konsul
W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy
szklarson Junior
Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!
lotnik_xaos Legionista
Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.