Wymagania Qun (1) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
Aktualizacja:
Wymagania Qun
Zleceniodawca: Wicehrabia Marlow Dumar [Górne Miasto - Twierdza wicehrabiego]
Zadanie to otrzymasz automatycznie od Wicehrabiego Marlowa Dumara, z którym odbędziesz rozmowę już po powrocie z Głębokich Ścieżek i tym samym zakończeniu głównego questu Wyprawa na Głębokie Ścieżki. Początkowo będzie ono pełniło rolę nadrzędnego questu, minimalnie aktualizowanego w miarę wykonywania innych głównych zadań. Konkretnie mowa tu o questach:
- Przysługa w kwestii prochu - odnalezienie trującego gazu
- Główny podejrzany - zbadanie posiadłości DuPuisa
- Oferta i utrata - zbadanie sprawy zaginięcia orszaku qunari
- To, co pozostało - wytropienie seryjnego mordercy
- Podążanie drogą Qun - odnalezienie Seamusa
Krok 1: Wybranie się na spotkanie w posiadłości Hawke'ów
![]() | ![]() |
Do właściwych czynności przystąpisz dopiero po zaliczeniu głównego questu Podążanie drogą Qun. Gra powinna mianowicie zaktualizować omawiany quest tuż po wyjściu z budynku Zakonu #1. Zgodnie z otrzymaną informacją udaj się do lokacji [Górne Miasto - Posiadłość Hawke'ów] #2 (M4, 9).
![]() | ![]() |
Tu będą na Ciebie czekały Avelina oraz Izabela #1 (M14, 13). Avelina będzie od Ciebie chciała jak najszybszego wybrania się do obozu qunari celem załagodzenia narastającego konfliktu. Izabela poprosi Cię z kolei w ramach głównego questu Potrzeba złodzieja o pomoc w zdobyciu relikwii, sugerując, że jej życie znajduje się w niebezpieczeństwie. Zauważ, że obu paniom będziesz mógł zadać kilka dodatkowych pytań #2.
![]() | ![]() |
Na sam koniec rozmowy będziesz musiał podjąć decyzję odnośnie tego, której ze spraw powinien zostać nadany priorytet. Oto możliwe opcje:
- Stwierdzenie, że udzielenie pomocy Izabeli jest ważniejsze (prawa górna opcja dialogowa) #1. Doprowadzi to do podtrzymania głównego questu Potrzeba złodzieja, do którego wykonywania będziesz mógł przystąpić. Avelina w tym czasie będzie próbowała grać na czas w obozie qunari.
- Stwierdzenie, że załagodzenie problemu z Arishokiem jest ważniejsze (prawa dolna opcja dialogowa) #2. Doprowadzi to do zdławienia w zarodku głównego questu Potrzeba złodzieja, do którego wykonywania nie będziesz mógł przystąpić. Co więcej, Izabela opuści drużynę, wyruszając w pojedynkę na poszukiwania relikwii.
Ze swojej strony polecam wykonanie questu Potrzeba złodzieja, albowiem nie wpłynie to w negatywny sposób na przebieg spotkania z Arishokiem.
Krok 2: Spotkanie się z Arishokiem
![]() | ![]() |
Na spotkanie z Arishokiem musisz się udać niezależnie od tego czy po otrzymaniu głównego questu Potrzeba złodzieja zignorowałeś prośbę Izabeli czy wyruszyłeś z nią na poszukiwania relikwii. Warto też dodać, że w obu przypadkach rozmowa z Arishokiem będzie jedynie minimalnie się różniła. Zgodnie z otrzymaną wskazówką bardzo wskazane jest POKOŃCZENIE wszystkich pobocznych questów II aktu, bo po wizycie w obozie qunari nie będzie to już możliwe. Korzystając z okazji warto też zaopatrzyć się w dużą liczbę mikstur oraz poczyścić inwentarz, gdyż ze schowka w posiadłości będziesz mógł ponownie skorzystać dopiero po awansowaniu do III aktu kampanii. Warto też zabrać ze sobą Fenrisa, co zagwarantuje Ci możliwość stoczenia alternatywnej wersji finalnej bitwy. Wybierz z mapy świata podróż za dnia do lokacji [Doki], a po dotarciu na miejsce kliknij na bramie prowadzącej do obozu qunari #1 (M19, 7). Jeżeli pozałatwiałeś już wszystkie sprawy, to potwierdź w trakcie rozmowy z Aveliną chęć wybrania się na spotkanie z Arishokiem #2 (M19, 8).
![]() | ![]() |
Na przebieg i końcowy rezultat rozmowy z Arishokiem nie będziesz miał niestety żadnego wpływu. Godne odnotowania jest jedynie to, że jeżeli wybrałeś się niedawno na poszukiwania w towarzystwie Izabeli, to pierwsze pytanie ze strony lidera qunari będzie dotyczyło właśnie zaginionej relikwii #1. W przeciwnym wypadku ta część rozmowy zostanie całkowicie pominięta. Na sam koniec Arishok zapyta Cię co na jego miejscu uczyniłbyś z elfami #2, ale wybór każdej z trzech opcji dialogowych doprowadzi do takiego samego zakończenia.
![]() | ![]() |
Przed Tobą bardzo interesująca cut-scenka, w trakcie której qunari zaatakują strażników oraz Twoją drużynę #1. Akcja przeskoczy następnie o kilka godzin do przodu, przenosząc Cię do atakowanej przez qunari i stojącej w płomieniach dzielnicy [Dolne Miasto] #2 (M13, 21). Zauważ, że w tej części questu musi Ci towarzyszyć Avelina. Po odbyciu krótkiej rozmowy będziesz mógł przystąpić do przeprawy przez ogarnięte walkami miasto.
Krok 3: Dotarcie do twierdzy wicehrabiego
![]() | ![]() |
Ruszaj po schodach na górę. Na qunari wpadniesz po dotarciu na wyższy poziom i zdecydowanie warto rozpocząć od zaatakowania Saarebasa #1, który jest zdolny do rzucania potężnych zaklęć. Bądź gotowy do szybkiego lokalizowania tego maga, gdyż może się on dość sprawnie teleportować po okolicy gdy wyczuje zagrożenie. Dopiero po wyeliminowaniu tego przeciwnika zajmij się atakowaniem Karashoków i Ashaadów #2.
![]() | ![]() |
Uważaj na nową grupę qunari, które najprawdopodobniej dość niespodziewanie pojawi się przy schodach, których sam niedawno użyłeś żeby dotrzeć w to miejsce #1. Na szczęście w jej skład nie będzie wchodził żaden mag. Wiele ścieżek w Dolnym Mieście jest niestety zablokowanych i doświadczysz tego już teraz. Nie możesz skierować się na południe, tak więc po wygranej bitwie udaj się na północ #2.
![]() | ![]() |
Brama prowadząca do elfiego obcowiska również jest zamknięta, tak więc musisz skręcić na zachód, kierując się w stronę dzielnicy mieszkalnej #1. Tu czeka Cię nowa bitwa z qunari, aczkolwiek w walkach pomogą Ci templariusze. Domyślnie będą oni dowodzeni przez Szarego Strażnika Strouda #2 (M13, 22). Jeżeli jednak podczas tworzenia postaci wybrałeś historię początkową Bez kompromisu, to zamiast Strouda możesz tu spotkać doskonale znanego Ci Alistaira, a jeżeli podczas wyprawy na Głębokie Ścieżki zmuszony zostałeś do przekazania Carvera lub Bethany w ręce Szarych Strażników, to będziesz miał okazję do ponownego spotkania z bratem lub siostrą.
![]() | ![]() |
Także i tym razem radzę możliwie jak najwcześniej zlokalizować i zlikwidować Saarebasa #1. Dopiero po zabiciu tego osobnika zajmij się atakowaniem innych qunari. Bądź tu gotowy na rozprawienie się z posiłkami, które przybiegną prawdopodobnie z dwóch różnych stron #2.
0
- Dragon Age II - poradnik do gry
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
- Questy główne - Akt 2
- Wymagania Qun (1) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Wymagania Qun (2) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Wymagania Qun (3) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Wymagania Qun (4) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Przysługa w kwestii prochu (1) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Przysługa w kwestii prochu (2) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- W poszukiwaniu domu; Zyski i straty | Questy główne - Akt 2 | Dragon Age II
- Główny podejrzany (1) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Główny podejrzany (2) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Główny podejrzany (3) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Oferta i utrata (1) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Oferta i utrata (2) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- To, co pozostało (1) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- To, co pozostało (2) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- To, co pozostało (3) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Podążanie drogą Qun | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Potrzeba złodzieja | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Questy główne - Akt 2
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie
PaulinaKlaudia Konsul
W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy
szklarson Junior
Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!
lotnik_xaos Legionista
Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.