Wymagania Qun (4) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
Aktualizacja:
Krok 7, Wariant A: Pokonanie Arishoka w honorowym pojedynku
![]() | ![]() |
Wariant ten jest znacznie trudniejszy do odblokowania, gdyż on również zakłada sprostanie odgórnym wymaganiom. Musiałbyś mianowicie w trakcie wszystkich wcześniejszych rozmów dostatecznie zaimponować Arishokowi. Najłatwiej można to osiągnąć poprzez wybieranie agresywnych opcji dialogowych, oznaczanych ikoną pięści. Alternatywnym sposobem jest posiadanie Fenrisa w składzie aktywnej drużyny, albowiem wyszedłby on z propozycją przeprowadzenia pojedynku. W obu przypadkach gra pozwoli Ci na dokonanie wyboru #1 czy walczyć jeden na jednego (prawa górna opcja dialogowa) czy przystąpić do bitwy z udziałem wszystkich obecnych tu postaci (prawa dolna opcja dialogowa). Jeżeli przystaniesz na propozycję pojedynku, to będziesz sterował wyłącznie głównym bohaterem, stając oczywiście naprzeciw Arishoka #2.
![]() | ![]() |
Pojedynek najprościej jest wygrać jeżeli grasz klasą maga lub łotrzykiem preferującym atakowanie wrogów z dystansu. Arishoka możesz wtedy na różny sposób zamrażać lub paraliżować #1, co pozwoli Ci na wyprowadzanie kolejnych ataków #2, mających na celu uszczuplanie jego paska zdrowia. Musisz oczywiście liczyć się z tym, że pasek energii Arishoka będzie bardzo powoli topniał. Czas trwania tego pojedynku możesz jednak skrócić poprzez wypijanie mikstur magii i wytrzymałości, dzięki czemu częściej będziesz mógł używać zdolności oraz zaklęć.
![]() | ![]() |
Bardzo istotną sprawą jest unikanie wszelkich ataków w wykonaniu Arishoka, albowiem będą one odbierały bardzo duże ilości punktów zdrowia. W szczególności unikaj jego zabójczych szarż #1. Dobrą metodą jest w tym przypadku chowanie się za okolicznymi słupami #2. Musisz walczyć do momentu, w którym Arishok straci cały pasek zdrowia.
Krok 7, Wariant B: Pokonanie wszystkich qunari w bitwie
![]() | ![]() |
Wariant ten jest domyślnym i jeżeli nie zaimponujesz Arishokowi ani nie wykorzystasz reakcji Fenrisa, to będzie dodatkowo jedynym możliwym. Warto nadmienić, że gra pozwoli Ci na dobrowolne zrezygnowanie z pojedynku (Wariant A) o ile w trakcie rozmowy z Arishokiem wybierzesz prawą dolną opcję dialogową #1. Przygotuj się do stoczenia wielkiej bitwy #2, w której oprócz Arishoka do pokonania będzie też jego najbliższa świta.
![]() | ![]() |
Podstawową informacją, o której powinieneś wiedzieć jest to, że zabicie Arishoka doprowadzi do zakończenia bitwy. Nie licz jednak na to, że uda Ci się tego dokonać w krótkim czasie, bo lider qunari będzie się przed takimi zagraniami skutecznie bronił, skazując je wręcz na niepowodzenie. Tuż po rozpoczęciu walk proponuję zająć się eliminacją najbliżej rozstawionych qunari #1 #2, co chociaż w niewielkim stopniu pozwoli Ci zniwelować znaczną przewagę liczebną po stronie wroga.
![]() | ![]() |
Po tym jak oczyścisz nieco przedpole przystąp do atakowania obecnych w okolicy Saarebasów #1 #2. Podobnie jak we wcześniej rozgrywanych walkach, warto atakować tych magów z odległości, zmuszając ich do teleportacji i licząc na to, że pojawią się gdzieś na parterze. Przez cały czas trwania walk dbaj o paski zdrowia, many i wytrzymałości członków drużyny. W razie potrzeby warto się też ratować miksturami i zaklęciami przywracającymi do życia poległych sojuszników.
![]() | ![]() |
Do atakowania Arishoka #1 przystąp dopiero wtedy, gdy większość qunari będzie już nie żyła, a na polu bitwy pozostaną jedynie najsłabsze jednostki. Radzę na wszelkie możliwe sposoby go spowalniać, paraliżować lub zamrażać, a także unikać jego bardzo zdradliwego ataku, polegającego na nabijaniu członków drużyny, czyniąc ich wtedy całkowicie bezbronnymi #2.
![]() | ![]() |
Jeżeli widzisz, że Arishok otoczył się dobrze znaną Ci barierą ochronną #1, to jest to znak, że nie zlikwidowałeś jeszcze wystarczającej liczby pozostałych qunari. W takich sytuacjach przystępuj do atakowania innych wrogów, czekając na moment, w którym zadawanie obrażeń Arishokowi stanie się znowu możliwe. Tak jak już powiedziałem, musisz walczyć do momentu, w którym Arishok straci cały pasek zdrowia #2.
Krok 8: Sprawy końcowe
![]() | ![]() |
Niezależnie od tego czy pokonałeś Arishoka w pojedynku czy wygrałeś bitwę obejrzysz cut-scenkę obrazującą śmierć lidera qunari #1, zaś akcja gry przeskoczy o 3 lata do przodu. Jako czempion Kirkwall zmuszony zostaniesz do załagodzenia nowego konfliktu #2. Pierwszy Zaklinacz Orsino będzie mianowicie aktywnie dążył do tego żeby pozbawić Komtur Meredith władzy w Kirkwall.
![]() | ![]() |
Nowa cut-scenka rozegra się w lokacji [Górne Miasto - Plac w Górnym Mieście] (M3, 22). Warto przede wszystkim zadać serię dodatkowych pytań #1 obu zwaśnionym stronom. Gra na sam koniec spotkania pozwoli Ci opowiedzieć się za Meredith lub Orsinem, jak również wyrazić swoją złą opinię na temat obu tych osób #2. Wybór kwestii dialogowej nie będzie tu jednak miał dużego znaczenia. Do rozmowy dołączy również Wielka Matka Elthina, ale także i w tym przypadku nie ma co liczyć na żaden przełom.
Zauważ, że awansowałeś do III aktu kampanii i że zdobyłeś dwa cenne przedmioty - Rękawice Bohatera oraz długi miecz Sataareth. W Twoim dzienniku oprócz jednego głównego questu pojawi się też cała masa pobocznych zadań.
Odblokowany główny quest: Tego już za wiele
Odblokowany quest towarzysza: Surowa rozmowa
Odblokowany quest towarzysza: Burza i to, co było przedtem
Odblokowany quest towarzysza: Sprawdź, co u Andersa
Odblokowany quest towarzysza: Bohaterowie i kapitanowie
Odblokowany quest towarzysza: Porozmawiaj z Fenrisem
Odblokowany quest towarzysza: Żal Izabeli
Odblokowany quest towarzysza: Nowe miejsce
Odblokowany uzupełniający quest: Odwiedź Gamlena
0
- Dragon Age II - poradnik do gry
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
- Questy główne - Akt 2
- Wymagania Qun (1) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Wymagania Qun (2) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Wymagania Qun (3) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Wymagania Qun (4) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Przysługa w kwestii prochu (1) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Przysługa w kwestii prochu (2) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- W poszukiwaniu domu; Zyski i straty | Questy główne - Akt 2 | Dragon Age II
- Główny podejrzany (1) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Główny podejrzany (2) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Główny podejrzany (3) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Oferta i utrata (1) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Oferta i utrata (2) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- To, co pozostało (1) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- To, co pozostało (2) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- To, co pozostało (3) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Podążanie drogą Qun | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Potrzeba złodzieja | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Questy główne - Akt 2
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie
PaulinaKlaudia Konsul
W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy
szklarson Junior
Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!
lotnik_xaos Legionista
Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.