Niepożądany ratunek | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
Aktualizacja:
Niepożądany ratunek
Zleceniodawca: automatycznie po przeczytaniu notatki Nagroda - uratuj syna wicehrabiego [Górne Miasto - Targ] lub Seneszal Bran [Górne Miasto - Twierdza wicehrabiego]
Krok 1: Odbycie rozmowy z Seneszalem Brenem
![]() | ![]() |
Do wykonywania tego zadania będziesz mógł przystąpić po zaliczeniu głównego questu Długa droga do domu, a do jego uaktywnienia możesz doprowadzić na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest wybranie się za dnia do lokacji [Górne Miasto - Targ]. Musiałbyś tu odnaleźć zawieszoną na słupie notatkę z informacją o nagrodzie za uratowanie syna wicehrabiego #1 (M3, 29). O wiele lepiej jest jednak udać się od razu do lokacji [Górne Miasto - Twierdza wicehrabiego] (również za dnia), gdyż i tak musiałbyś tu dotrzeć. Skieruj się do północnej części twierdzy, oglądając krótką cut-scenkę #2 (M9, 13).
![]() | ![]() |
W trakcie rozmowy będziesz oczywiście mógł zadać Seneszalowi Branowi kilka dodatkowych pytań #1, dowiadując się, że Seamus Dumar zaginął gdzieś na Okaleczonym Wybrzeżu. Gra na koniec spotkania postawi Cię przed wyborem #2 czy otwarcie zgodzić się na wyruszenie na poszukiwania (prawa górna opcja dialogowa) czy temat chwilowo zignorować (prawa dolna opcja dialogowa). W obu przypadkach jednak quest ten dodany zostanie do Twojego dziennika.
Krok 2: Odnalezienie Seamusa Dumara
![]() | ![]() |
Możesz już wyjść z twierdzy i wybrać z mapy świata podróż do lokacji [Okaleczone Wybrzeże]. Po dotarciu na miejsce wybierz południową ścieżkę #1. Pilnuj się, bo po drodze możesz wpaść między innymi na najemników Tal Vashoth. Przy pierwszej możliwej okazji ponownie skręć na południe #2, kierując się w stronę widocznej w oddali wysepki.
![]() | ![]() |
Podążaj cały czas na południe, a powinieneś po kilku chwilach dotrzeć do większego obozowiska #1 (M28, 26). Spotkasz tu Seamusa Dumara i przy okazji dowiesz się, że Ginnis, która wysłana została na poszukiwania chłopca, bestialsko zamordowała obecnych w obozie qunari. Niezależnie od wybranej opcji dialogowej #2 Ciebie również pojedynek z najemniczką i podległymi jej osobami.
Krok 3: Pokonanie Ginnis i jej ludzi
![]() | ![]() |
Tuż po rozpoczęciu bitwy przystąp do atakowania okolicznych najemników i najemnych łuczników #1. Mają oni bardzo krótkie paski zdrowia, tak więc będą ginęli w błyskawicznym tempie. Dopiero po tym jak oczyścisz nieco okolicę zainteresuj się Ginnis #2. Jest ona skrytobójczynią, tak więc uważaj na jej ataki z zaskoczenia.
![]() | ![]() |
Po zlikwidowaniu Ginnis przystąp do atakowania nowych przeciwników, którzy pojawią się przy wejściu do obozowiska. Wygranie tej bitwy doprowadzi do wyświetlenia krótkiej scenki z rozmowy z Seamusem. Nie nacieszycie się niestety na długo spokojem, bo wkrótce zjawi się tu druga grupa najemników #1. W trakcie tych walk postaraj się w miarę możliwości szybko zlokalizować i zabić dowódcę najemników #2.
![]() | ![]() |
Wygranie drugiej bitwy doprowadzi do zainicjowania jeszcze jednej cut-scenki z rozmowy #1. To nie koniec, bo do zlikwidowania jest trzecia grupa jednostek wroga. W tym przypadku oprócz nowego dowódcy najemników musisz także bardzo szybko rozprawić się z najemnikiem skrytobójcą #2.
![]() | ![]() |
Wygranie ostatniej trzeciej bitwy pozwoli Ci na dobre zlikwidować wszystkich najemników podległych Ginnis. Wysłuchaj nowej rozmowy z Seamusem #1. Nie radzę od razu wyrażać chęci wybrania się do twierdzy wicehrabiego (prawa górna opcja dialogowa) #2, gdyż lepiej jest rozejrzeć się po obozie i zbadać ciała poległych wrogów. Po zbadaniu okolicy powróć do Seamusa i potwierdź chęć wyruszenia w podróż.
Krok 4: Powrót do twierdzy wicehrabiego
![]() | ![]() |
Akcja automatycznie przeniesie się teraz do lokacji [Górne Miasto - Twierdza wicehrabiego] #1 (M9, 7). Na koniec rozmowy z wicehrabią Dumarem będziesz mógł wybrać opcję dialogową #2. Niezależnie od tego czy pozostaniesz osobą bezstronną (lewa górna opcja dialogowa) czy też przyznać komuś rację doprowadzisz do zakończenia questu i otrzymasz 5 suwerenów.
0
- Dragon Age II - poradnik do gry
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
- Questy uzupełniające - Akt 1
- Zagubiony list | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Znalezione nie kradzione | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Zamiana (1) | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Zamiana (2) | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Kościany Szyb | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Rozkazy sędziego (1) | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Rozkazy sędziego (2) | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Niedokończone sprawy; Wracać do roboty | Questy uzupełniające - Akt 1
- Więcej szczęścia niż rozumu | Questy uzupełniające - Akt 1 | Dragon Age II
- Zadania zielarza #1 | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Pierwsza ofiara | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Niepożądany ratunek | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Questy uzupełniające - Akt 1
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie
PaulinaKlaudia Konsul
W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy
szklarson Junior
Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!
lotnik_xaos Legionista
Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.