Tego już za wiele (9) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
ZDECYDOWANIE radzę przed opuszczeniem tej lokacji zajrzeć do okolicznych kufrów oraz zbadać ciało Orsina #1, a to dlatego, że odnajdziesz między innymi Kostur Zbezczeszczenia oraz Sygnet Orsina. Dodatkowo przy wyjściu z więzienia ponownie spotkasz Sandala #2 (M92, 3) i będziesz mógł wykonać te same czynności co wcześniej. Zapisz stan gry i skorzystaj z przejścia (M92, 2) prowadzącego do lokacji [Katownia].
![]() | ![]() |
Po dotarciu na miejsce (M33, 16) Komtur Meredith zacznie się dziwnie zachowywać, nie chcąc nawet pomimo zapewnień #1 uwierzyć w Twoje dobre intencje. Szybko okaże się, że jest to spowodowane tym, że zleciał ona wykonanie miecza z odnalezionego na Głębokich Ścieżkach posążka z lyrium #2. Jak można się łatwo domyślić, to właśnie artefakt odpowiedzialny jest za jej niejasny stan umysłu. Do takiego samego wniosku dojdą zresztą inni templariusze. Nie staną oni po stronie Meredith, przez co zmuszony zostaniesz do stoczenia pojedynku "tylko" z nią.
![]() | ![]() |
Od razu po rozpoczęciu bitwy nakaż swoim ludziom żeby przystąpili do atakowania Meredith #1. Podobnie jak w przypadku pojedynku z Orsinem, w walkach będą Ci pomagały osoby postronne, nad którymi nie będziesz sprawował żadnej kontroli. Dbaj o stan zdrowia osób atakujących Meredith, gdyż jej ataki będą odbierały Ci duże ilości punktów zdrowia. Uważaj też na inne jej ruchy, między innymi na sprint powalający wszystkie postacie napotkane na swojej drodze #2.
![]() | ![]() |
Po tym jak pozbawisz Meredith około 1/4 paska zdrowia obejrzysz krótką cut-scenkę #1. Komtur odskoczy na oddaloną platformę, gdzie nie będzie mogła być atakowana. Nie oznacza to w żadnym stopniu końca kłopotów, gdyż Meredith naśle na Ciebie przywróconego do życia strażnika bramy #2.
![]() | ![]() |
Strażnika bramy najlepiej jest atakować z dystansu #1. Jeżeli masz plany wyprowadzania ciosów w walce wręcz, to musisz się liczyć z tym, że ataki strażnika będą odbierały Twoim wojownikom i łotrzykom duże ilości punktów zdrowia #2. W takich sytuacjach musisz błyskawicznie reagować, bo nie możesz sobie pozwolić na utratę kogoś z drużyny.
![]() | ![]() |
Pokonanie strażnika bramy doprowadzi do pojawienia się ponownie na dziedzińcu Meredith #1. Wznów atakowanie tej postaci. Tym razem Meredith ucieknie z dziedzińca po utracie mniej więcej połowy całego swojego paska zdrowia. Przygotuj się do przystąpienia do walk z drugim strażnikiem bramy #2. Podobnie jak wcześniej, musisz zachować ostrożność i dążyć do atakowania strażnika przede wszystkim z dystansu.
![]() | ![]() |
Pokonanie strażnika bramy będzie oznaczało awansowanie do najtrudniejszej części tej bitwy, albowiem oprócz Meredith na dziedzińcu zaczną się również pojawiać mniejsze posągi niewolników #1. Zdecydowanie radzę skupić się na atakowaniu właśnie nich #2. Meredith powinna być w międzyczasie zajęta staczaniem walk z nieaktywnymi sojusznikami, a nie możesz sobie pozwolić na sytuację, w której na polu bitwy pojawiłoby się zbyt wiele posągów.
![]() | ![]() |
Posągi będą nadciągały z wielu różnych stron, tak więc warto się pilnować i sprawdzać na bieżąco mapę okolicy #1. Meredith atakuj jedynie w krótkich przerwach pomiędzy potyczkami z posągami. Docelowo powinieneś doprowadzić do sytuacji, w której pokonane zostaną wszystkie posągi. Dopiero wtedy będziesz mógł skupić się w całości na zadawaniu obrażeń Meredith #2.
![]() | ![]() |
Po odebraniu Meredith kolejnej części paska zdrowia w okolicy pojawi się jednocześnie dwóch nowych strażników bramy #1. Potwory te dla odmiany są bardzo skutecznie w atakowaniu z dystansu, tak więc warto dążyć do staczania z nimi potyczek w zwarciu #2. Atakuj je oczywiście po kolei, dbając o stan zdrowia członków swojej drużyny.
![]() | ![]() |
Wyeliminowanie obu strażników pozwoli Ci na awansowanie do ostatniej fazy bitwy z Meredith #1, która nie powinna już być przerywana żadnymi wstawkami z udziałem dodatkowych potworów. Musisz atakować Meredith do momentu, w którym straci niemal cały pasek zdrowia #2.
![]() | ![]() |
Gra powinna wyświetlić w tym momencie cut-scenkę ukazującą moment śmierci Meredith #1. Możesz się już rozsiąść w fotelu i rozkoszować dalszą częścią zakończenia gry #2. Gratulacje!
0
- Dragon Age II - poradnik do gry
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
- Questy główne - Akt 3
- Tego już za wiele (1) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Tego już za wiele (2) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Tego już za wiele (3) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Tego już za wiele (4) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Tego już za wiele (5) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Tego już za wiele (6) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Tego już za wiele (7) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Tego już za wiele (8) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Tego już za wiele (9) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Na wolności (1) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Na wolności (2) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Najlepsza na zimno (1) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Najlepsza na zimno (2) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Questy główne - Akt 3
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie
PaulinaKlaudia Konsul
W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy
szklarson Junior
Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!
lotnik_xaos Legionista
Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.