Nowa ścieżka (1) | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
Aktualizacja:
Nowa ścieżka
Zleceniodawca: Merrill [Dolne Miasto - Dom Merrill]
Krok 1: Odbycie rozmowy z Merrill
![]() | ![]() |
Szansa na wykonanie tego zadania pojawi się dopiero po zaliczeniu głównego questu Na wolności oraz questu towarzysza Surowa rozmowa. Gdy tylko otrzymasz informację o uaktywnieniu opisywanej misji wybierz się do lokacji [Dolne Miasto - Dom Merrill]. Przed Tobą dwie rozmowy z Merrill (M14, 8). Pierwsza z nich będzie dotyczyła smutku Merrill z racji tego, że została wygnana przez dalijskie elfy #1. Zauważ, że na koniec tej rozmowy będziesz mógł podpowiedzieć elfce co ma ze sobą począć #2. Ponadto jeżeli jesteście parą, to możesz ją zapewnić o tym, że może zostać z głównym bohaterem.
![]() | ![]() |
Druga rozmowa z Merrill jest już znacznie ważniejsza, gdyż będzie ona dotyczyła lustra Eluvian #1. Co ciekawe, do rozmowy tej dojdzie także w sytuacji gdy w trakcie zaliczania questu Lustrzane odbicie nie przekazałeś elfickiego artefaktu w jej ręce. Od Merrill dowiesz się, że pragnie udać się do jaskini demona powiązanego z lustrem. Na sam koniec tej rozmowy pojawi się lista różnych wyborów #2 (wyrażenie zgody, odmowa, polecenie odbycia rozmowy z Opiekunką Marethari), ale wszystkie sprowadzą się do jednego rozwiązania, czyli wzięcia udziału w wyprawie.
Krok 2: Dotarcie do jaskini demona
![]() | ![]() |
Dołącz koniecznie Merrill do swojej drużyny, wyjdź z jej domu i potwierdź chęć wybrania się do lokacji [Rozdarty Grzbiet - Obóz Dalijczyków]. Tu możesz podjąć próbę odbycia rozmowy z Opiekunką Marethari #1 (M25, 3), ale nie uda się Wam w żaden sposób wpłynąć na zmianę decyzji Merrill. Wyjdź z obozu, wybierając ścieżkę prowadzącą na szczyt wzgórza #2.
![]() | ![]() |
Na pierwszą grupę potworów wpadniesz po dotarciu do większego obozowiska i będą to łatwe do pokonania olbrzymie pająki #1. Jeżeli równolegle wykonujesz poboczne questy związane z awiergańskimi zwojami, to bardziej musisz pilnować się w drugim obozowisku, bo spotkasz tu tajemną zmorę oraz grupą cieni #2.
![]() | ![]() |
Docelowo musisz dotrzeć do przejścia prowadzącego do lokacji [Rozdarty Grzbiet - Jaskinie pod Rozdartym Grzbietem] #1 (M25, 7). Tu przemieszczaj się na południowy-wschód. Na potwory wpadniesz dopiero po dotarciu do największej pieczary. Zachowaj ostrożność, bo oprócz nowych pająków będzie to także wojownik cienia #2, którego należy się w miarę możliwości jak najszybciej pozbyć.
![]() | ![]() |
Po zakończonej bitwie skieruj się do wyjścia z jaskiń, powracając tym samym do lokacji [Rozdarty Grzbiet] #1 (M25, 8). Tu warto podejść do ołtarza, nazywanego teraz kapliczką #2 (M25, 10). Kliknięcie na ołtarzu doprowadzi do zainicjowania krótkiej sceny z rozmowy z Merrill, w trakcie której poprosi Mythal o błogosławieństwo.
![]() | ![]() |
Ruszaj dalej na wschód. Już wkrótce możesz wpaść na kolejne potwory związane z awiergańskimi zwojami. Jeżeli do tego dojdzie, to w pierwszej kolejności pozbądź się Bysmora #1, a następnie Gifre'a i Latarni #2 (M25, 21). Te dwa ostatnie potwory są silniejszymi odmianami ożywieńców, tak więc należy korzystać z najlepszych talentów i zaklęć, a także w miarę możliwości atakować je po kolei.
![]() | ![]() |
Przed dotarciem na szczyt do pokonania będzie jeszcze grupka smocząt #1 oraz jeden wielki smok #2 (M25, 22). Potworów tych nie ma zbyt wiele, tak więc nie powinno Ci to sprawić jakichś większych kłopotów.
![]() | ![]() |
Po znalezieniu się na szczycie góry przystąp do atakowania zwłok oraz cieni, ale uważaj też na kręcącego się po okolicy skrytobójcę cienia #1, którego należy w miarę możliwości jak najszybciej zabić. Po wygranej bitwie podejdź do wejścia do jaskini (M25, 23), którego broniły potwory #2. Prowadzi ono do lokacji [Rozdarty Grzbiet - Kres Pychy] (M90, 1).
![]() | ![]() |
Od razu wybierz się do największej pieczary #1. Możesz się tu trochę rozejrzeć, bądź też skupić się jedynie na odnalezieniu dziwnego posążka #2 (M90, 2). Kliknięcie na nim doprowadzi do zainicjowania nowej rozmowy z Merrill.
0
- Dragon Age II - poradnik do gry
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
- Questy towarzyszy - Akt 3
- Surowa rozmowa; Burza i to, co było przedtem | Questy towarzyszy - Akt 3
- Sprawdź, co u Andersa; Bohaterowie i kapitanowie | Questy towarzyszy - Akt 3
- Porozmawiaj z Fenrisem | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Żal Izabeli; Nowe miejsce | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Samotność | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Justynian (1) | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Justynian (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Dalijska pamiątka; Mały problem | Questy towarzyszy - Akt 3 | Dragon Age II
- Nawiedzenie | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Zakończenie; Rocznica | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Przysługa i wina | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Nowa ścieżka (1) | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Nowa ścieżka (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Fenris- Ostrze miłosierdzia | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Nie ma spokoju dla nikczemnych (1) | Questy towarzyszy - Akt 3
- Nie ma spokoju dla nikczemnych (2) | Questy towarzyszy - Akt 3
- Rivański talizman | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Wiara | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Kwestionowanie wiary (Sebastian, Fenris, Izabela) | Questy towarzyszy - Akt 3
- Questy towarzyszy - Akt 3
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie
PaulinaKlaudia Konsul
W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy
szklarson Junior
Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!
lotnik_xaos Legionista
Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.