Wyprawa na Głębokie Ścieżki (3) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
Aktualizacja:
Krok 5: Znalezienie innego wyjścia z krasnoludzkiej krypty
![]() | ![]() |
Powróć do ołtarza i tym razem skieruj się w stronę południowych drzwi #1 (M46, 3). Wkrótce dotrzesz do rozwidlenia i jeżeli zdecydujesz się na zbadanie wschodniego pomieszczenia, to musisz się liczyć z tym, że zostaniesz zaatakowany przez bardzo liczną grupę cieni wspieranych przez kamiennego golema #2.
![]() | ![]() |
Proponuję wywabić kilka cieni do poprzedniego korytarza #1 lub do pomieszczenia z ołtarzem, dzięki czemu nie będziesz musiał z nimi wszystkimi jednocześnie walczyć. Jeżeli na Twój podstęp nabierze się też kamienny golem, to tym lepiej. Powróć do wschodniego pomieszczenia i przystąp do atakowania pozostałych potworów #2. W pierwszej kolejności proponuję namierzać te cienie, które mają zdecydowanie krótsze paski zdrowia.
![]() | ![]() |
Niestety, na miejsce pokonywanych cieni przez pewien czas będą pojawiały się kolejne. Pierwsza większa grupa pojawi się w tym samym pomieszczeniu #1, a druga najprawdopodobniej niedaleko rozwidlenia #2. Nagrodą za pokonanie wszystkich cieni (oprócz punktów doświadczenia) będzie możliwość zbadania zawartości aż czterech różnych kufrów.
![]() | ![]() |
Powróć do rozwidlenia i tym razem wybierz zachodni korytarz #1. Skieruj się następnie na południe, a dotrzesz do większej sali. Tu przystąp do eliminowania nowych cieni #2. Jeżeli nie chcesz jednocześnie atakować kilku grup potworów, to rozważ wycofanie się na północ.
![]() | ![]() |
W południowej części sali po raz pierwszy wpadniesz na profanów #1 i zdecydowanie nie radzę podejmować prób atakowania tych potworów z dystansu, gdyż to właśnie wtedy ich ataki wykazują się największą skutecznością. Zamiast tego traktuj ich bardziej jako łuczników, preferując walkę w zwarciu #2.
![]() | ![]() |
Ruszaj teraz na południe. Po dotarciu do miejsca, w którym ścieżka zakręca na wschód zostaniesz zaatakowany przez nową grupę cieni oraz profanów #1. Zdecydowanie polecam w pierwszej kolejności zająć się tymi drugimi. Uważaj jednocześnie na nowe cienie, które po kilku chwilach pojawią się za plecami członków Twojej drużyny #2.
![]() | ![]() |
Ruszaj na wschód. Otwórz drzwi i przystąp do atakowania nowych potworów. Także i w tym przypadku proponuję zająć się eksterminacją widocznych w oddali profanów #1 i dopiero po ich zlikwidowaniu przystąpić do atakowania cieni. Pokonanie wszystkich potworów doprowadzi do zainicjowania scenki z rozmowy ze skalnym upiorem plugawcem #2 (M46, 4).
Krok 6: Odbycie rozmowy ze skalnym upiorem plugawcem
![]() | ![]() |
Rozmowa ze skalnym upiorem plugawcem sprowadzi się do ustalenia, iż potwór chciałby żebyś pokonał dla niego strażnika krypty, a w zamian obieca Ci klucz do wyjścia. Możesz przystać na propozycję (prawa górna opcja dialogowa) #1, bądź też ją odrzucić (prawa dolna opcja dialogowa). W tym drugim przypadku doprowadzisz do walki #2. Wybór paradoksalnie nie odgrywa tu dużej roli, bo nawet jeśli nawiążesz współpracę ze skalnym upiorem, to pojedynek z nim odwleczesz jedynie nieco w czasie.
![]() | ![]() |
Jeżeli zdecydujesz się już teraz przystąpić do pojedynku ze skalnym upiorem plugawcem, to w pierwszej kolejności powinieneś zająć się likwidacją właśnie niego #1. Przygotuj się teraz do atakowania całej masy innych potworów. Na początek dobrze byłoby zająć się usunięciem innych profanów #2.
![]() | ![]() |
Dopiero po zlikwidowaniu skalnego upiora oraz profanów przystąp do atakowania masowo pojawiających się w okolicy cieni #1. Po chwili do walk dołączą również plugawce #2 i musisz się niestety liczyć z tym, że będą one dość wytrzymałe. Postaraj się nie wykorzystać w trakcie tej bitwy wszystkich mikstur, bo za kilka chwil będą Ci one BARDZO potrzebne.
0
- Dragon Age II - poradnik do gry
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
- Questy główne - Akt 1
- Długa droga do domu (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Długa droga do domu (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Nowy dom?; Przyjaciółka w straży | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Rozmowa o interesach | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wyciszenie | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Syn marnotrawny (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Syn marnotrawny (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Akt miłosierdzia (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Akt miłosierdzia (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Akt miłosierdzia (3) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Obietnica prochu strzelniczego | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wróg w naszych szeregach (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wróg w naszych szeregach (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Zaganianie wilków (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Zaganianie wilków (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Przyjaciele z Dolnego Miasta | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wyprawa na Głębokie Ścieżki (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wyprawa na Głębokie Ścieżki (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wyprawa na Głębokie Ścieżki (3) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wyprawa na Głębokie Ścieżki (4) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wyprawa na Głębokie Ścieżki (5) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Questy główne - Akt 1
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie
PaulinaKlaudia Konsul
W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy
szklarson Junior
Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!
lotnik_xaos Legionista
Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.