Justynian (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Po dotarciu na miejsce przygotuj się do rozbrojenia pierwszego zestawu pułapek #1. Niestety, nawet jeżeli to Ci się uda, to i tak zostaniesz zaatakowany przez grupkę jadowitych pająków i splugawionych pająków #2. Potwory warto atakować po kolei, a także dbać o stan zdrowia poszczególnych członków drużyny.
![]() | ![]() |
Po zakończonych walkach wejdź w interakcję z pierwszym złożem smoczej skały #1 (M81, 2). Niestety, podobnie jak w przypadku wizyty w kanałach, konieczne będzie dotarcie do kilku różnych złóż. Nie kieruj się teraz od razu na południe. Zamiast tego wybierz korytarz, który prowadzi na wschód #2.
![]() | ![]() |
Także i w tym miejscu do zlikwidowania będzie grupa pająków, przy czym będą to jedynie ich jadowite odmiany. Z potworami radzę walczyć w wąskim przejściu przy schodach #1, choć nie jest to absolutnie wymagane. Po zlikwidowaniu potworów zbadaj dokładnie lokację, w której przebywały, a natrafisz na drugie złoże #2.
![]() | ![]() |
Dopiero teraz powróć do miejsca, w którym pokonałeś pierwszą grupę pająków i skieruj się na południe #1. Po dotarciu do rozwidlenia #2 będziesz mógł skierować się na wschód lub na zachód. Nie odgrywa to żadnej roli, gdyż i tak będziesz musiał dotrzeć do wszystkich pięciu złóż.
![]() | ![]() |
Dla porządku proponuję przystąpić do eksploracji zgodnie z ruchem wskazówek zegara, a więc skierować się do wschodniego korytarza #1. Tu już po kilku chwilach dotrzesz do trzeciego złoża #2. Zabierz składnik i wybierz korytarz prowadzący na południe.
![]() | ![]() |
Zapisz sobie stan gry przed wkroczeniem do największej pieczary. Zacznij od rozbrojenia nowych pułapek i przygotuj się do stoczenia nowej bitwy, w której udział weźmie wielgachny pająk #1. Jako że będą mu towarzyszyły jadowite pająki warto udać się na przykład w okolice schodów i tam się z nimi rozprawić #2. Zaletą tego rozwiązania jest to, że nie będziesz mógł być jednocześnie atakowany przez wielkiego pająka.
![]() | ![]() |
Dopiero po zlikwidowaniu zwykłych pająków zajmij się atakowaniem wielgachnego pająka #1, uważając na jego silne ataki i próby powalania na ziemię członków drużyny. Po wygranej bitwie dokładnie rozejrzyj się po okolicy, odnajdując czwarte złoże #2.
![]() | ![]() |
W celu dotarcia do ostatniego piątego złoża musisz skierować się na północny-zachód. Jak się zapewne domyślasz, zaatakowany zostaniesz w tym miejscu przez pająki (jadowite i splugawione) #1, przy czym bitwa ta będzie oczywiście znacznie prostsza od poprzedniej. Po zakończonych walkach wyjdź po schodach na górę i rozejrzyj się za piątym złożem #2. Możesz teraz powrócić do punktu startu (M81, 1) lub skierować się do południowego wyjścia z kopalń (M81, 3).
Krok 3: Powrót do kliniki Andersa
![]() | ![]() |
Możesz już opuścić okolice Kościanego Szybu i powrócić do lokacji [Mrokowisko - Klinika Andersa]. Kliknij tu oczywiście na postaci Szarego Strażnika #1 (M23, 2). W trakcie rozmowy dowiesz się, że Anders będzie dodatkowo potrzebował żebyś wybrał się z nim do Zakonu i odwrócił uwagę Wielkiej Kapłanki Elthiny, ale nie zechce podzielić się szczegółami. Na koniec rozmowy możesz przystać na ten plan (prawa górna opcja dialogowa lub prawe środkowe opcje dialogowe) #2 lub odmówić udzielenia mu pomocy (prawe dolne opcje dialogowe), co doprowadziłoby do natychmiastowego zakończenia tego questu.
Krok 4: Wizyta w Zakonie
![]() | ![]() |
Wybierz teraz z mapy świata podróż za dnia do lokacji [Górne Miasto - Zakon]. Po dotarciu na miejsce wysłuchaj krótkiej rozmowy z Andersem i udaj się na podest, na którym będzie stała Wielka Matka Elthina #1 (M7, 5). Podejdź do niej celem automatycznego uaktywnienia rozmowy. Paradoksalnie wybór opcji dialogowych nie będzie tu odgrywał żadnej roli. Nawet jeżeli będziesz chciał szybko zakończyć to spotkanie, to Anders i tak zdąży wykonać swoje czynności #2, w rezultacie czego opuścicie razem budynek Zakonu.
Krok 5: Rozmowa z Andersem
![]() | ![]() |
Zauważ, że przeniesiony zostałeś automatycznie do lokacji [Mrokowisko]. Wejdź do kliniki Andersa i przystąp do kolejnej rozmowy #1 (M23, 2). Nie będzie ona długa #2 i choć będzie wyglądała nieco jak pożegnanie Andersa z resztą drużyny, to nie opuści on jej składu. Quest dobiegnie w tym miejscu końca, a do inwentarza dołączony zostanie Płaszcz Renegata, czyli nowy strój Andersa.
0
- Dragon Age II - poradnik do gry
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
- Questy towarzyszy - Akt 3
- Surowa rozmowa; Burza i to, co było przedtem | Questy towarzyszy - Akt 3
- Sprawdź, co u Andersa; Bohaterowie i kapitanowie | Questy towarzyszy - Akt 3
- Porozmawiaj z Fenrisem | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Żal Izabeli; Nowe miejsce | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Samotność | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Justynian (1) | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Justynian (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Dalijska pamiątka; Mały problem | Questy towarzyszy - Akt 3 | Dragon Age II
- Nawiedzenie | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Zakończenie; Rocznica | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Przysługa i wina | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Nowa ścieżka (1) | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Nowa ścieżka (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Fenris- Ostrze miłosierdzia | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Nie ma spokoju dla nikczemnych (1) | Questy towarzyszy - Akt 3
- Nie ma spokoju dla nikczemnych (2) | Questy towarzyszy - Akt 3
- Rivański talizman | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Wiara | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Kwestionowanie wiary (Sebastian, Fenris, Izabela) | Questy towarzyszy - Akt 3
- Questy towarzyszy - Akt 3
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie
PaulinaKlaudia Konsul
W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy
szklarson Junior
Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!
lotnik_xaos Legionista
Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.