Pierwsza ofiara | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
Aktualizacja:
Pierwsza ofiara
Zleceniodawca: automatycznie po przeczytaniu notatki Dam Pracę! [Górne Miasto - Targ]
Krok 1: Odbycie rozmowy z Ghyslainem
![]() | ![]() |
Do wykonywania tego zadania będziesz mógł przystąpić po zaliczeniu głównego questu Wyciszenie. Wybierz się wtedy za dnia do lokacji [Górne Miasto - Targ] i odszukaj wiszące na jednym ze słupów ogłoszenie o pracy #1 (M3, 27). Z ogłoszenia dowiesz się, że niejaki Ghyslain de Carrac chce wynająć kogoś do odnalezienia swojej zaginionej żony. Ghyslain również przebywa na targowisku i spotkasz go na jednym z górnych balkoników #2 (M3, 28).
![]() | ![]() |
Po rozpoczęciu rozmowy możesz oczywiście zadać Ghyslainowi kilka dodatkowych pytań #1, między innymi na temat szczegółów zaginięcia. Na jaw wyjdzie między innymi fakt, że mężczyźnie nie zależy tak naprawdę na odzyskaniu żony, a jedynie na oczyszczeniu się z zarzutów powiązania z jej zniknięciem. W rezultacie na koniec rozmowy możesz z ochotą zaoferować pomoc (prawa górna opcja dialogowa) #2 lub chwilowo zrezygnować (prawa dolna opcja dialogowa). W obu przypadkach jednak quest dodany zostanie do Twojego dziennika.
Krok 2: Przepytanie Jethanna
![]() | ![]() |
Pierwszy trop wiedzie do Jethanna, z którym zaginiona Ninetta miała romans. Opuść Górne Miasto i powróć do tej samej lokacji, tyle że nocną porą. Wybierz się do południowo-wschodniej części mapy, uważając po drodze na bandytów, którzy mogą panoszyć się po okolicy #1. Odszukaj teraz drzwi prowadzące do lokacji [Górne Miasto - Kwitnąca Róża] #2 (M4, 2).
![]() | ![]() |
Po znalezieniu się wewnątrz domu uciech skieruj się na piętro i wejdź do północnego pomieszczenia, gdzie odnajdziesz Jethanna #1 (M6, 5). Elfowi możesz zadać kilka dodatkowych pytań, a następnie spróbować ustalić miejsce pobytu Ninetty #2. Niezależnie od wybranej opcji dialogowej Jethann wyśle Cię do templariusza Emeryka, który zajmuje się ponoć poszukiwaniami kobiety.
Krok 3: Odnalezienie templariusza Emeryka
![]() | ![]() |
Możesz już wyjść z Kwitnącej Róży i wybrać się do lokacji [Mrokowisko]. Tu ruszaj na południe. Także i w tym przypadku musisz liczyć się z koniecznością rozprawienia z kilkoma przeciwnikami, a mianowicie ze zbirami i łotrzykami Koterii #1. Po dotarciu do południowej części Mrokowiska odszukaj przejście (M23, 14) prowadzące do lokacji [Mrokowisko - Śledztwo Emeryka] #2 (M93, 1).
![]() | ![]() |
Udaj się tu na północ i przygotuj do rozprawienia z grupą ulicznych zbirów #1. Ich pokonanie nie powinno być trudne, zwłaszcza że nie pojawią się dodatkowe posiłki. Po wygranej bitwie automatycznie załączy się scenka z rozmowy z Emerykiem #2 (M93, 2). Od templariusza dowiesz się, że nakazano mu zaprzestania śledztwa, ale będziesz mógł je kontynuować na własną rękę. Zauważ, że otrzymałeś notatki Emeryka, dzięki którym jako kolejny cel podróży wskazana zostanie mroczna kuźnia.
Krok 4: Zbadanie mrocznej kuźni
![]() | ![]() |
Możesz już opuścić Mrokowisko i wybrać się nocną porą do lokacji [Dolne Miasto]. Tu skieruj się na południe od wejścia do karczmy Pod Wisielcem, a konkretnie do dzielnicy kuźni #1. Rozejrzyj się w tym miejscu za drzwiami (M13, 19) prowadzącymi do lokacji [Dolne Miasto - Mroczna kuźnia] #2 (M71, 1). Po dotarciu na miejsce obejrzysz krótką cut-scenkę pokazującą uciekającą postać.
![]() | ![]() |
Proponuję zapisać w tym miejscu stan gry, a to dlatego, że po wkroczeniu do głównego pomieszczenia kuźni (M71, 3) w okolicy zaczną pojawiać się potwory. Jako pierwszy powinien zginąć demon pożądania #1, gdyż istota ta może oddziaływać na inne bestie obecne w okolicy. Następnie przystąp do eksterminacji cieni #2.
![]() | ![]() |
Uważaj na nowe potwory, które pojawią się na górnych balkonikach, zwłaszcza że będą wśród nich plugawce #1. Warto się z nimi szybko rozprawić, gdyż mogą one w przeciwnym wypadku zadawać spore obrażenia. Po wygranej bitwie udaj się właśnie na górne balkoniki. W miejscu, w którym wcześniej widziałeś uciekającą osobę odnajdziesz worek kości #2 (M71, 4). Zbadaj go, a odnajdziesz między innymi obrączkę Ninetty.
Krok 5: Poinformowanie Emeryka i Ghyslaina o wynikach śledztwa
![]() | ![]() |
Jeżeli chcesz, możesz się trochę rozejrzeć po okolicy, odnajdując między innymi zamknięty kufer. W przeciwnym wypadku wyjdź z kuźni i wybierz się do lokacji [Katownia]. Emeryka odnajdziesz przy głównych schodach dziedzińca #1 (M33, 17). Poinformuj go o wynikach swojego śledztwa #2. Niezależnie od wybieranych opcji dialogowych templariusz wynagrodzi Cię 3 suwerenami.
![]() | ![]() |
Pomimo tego, że quest został już oficjalnie zakończony, warto powrócić do lokacji [Górne Miasto - Targ] i ponownie porozmawiać z Ghyslainem #1 (M3, 28)/ Gra pozwoli Ci na dokonanie wyboru czy poinformować go o szczegółach odnalezienia obrączki czy zachować tę informację dla siebie #2. Co ciekawe, mężczyzna będzie ucieszony jedynie z oczyszczenia siebie z zarzutów i niezależnie od wybranej opcji dialogowej przekaże Ci 1 suweren.
0
- Dragon Age II - poradnik do gry
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
- Questy uzupełniające - Akt 1
- Zagubiony list | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Znalezione nie kradzione | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Zamiana (1) | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Zamiana (2) | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Kościany Szyb | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Rozkazy sędziego (1) | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Rozkazy sędziego (2) | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Niedokończone sprawy; Wracać do roboty | Questy uzupełniające - Akt 1
- Więcej szczęścia niż rozumu | Questy uzupełniające - Akt 1 | Dragon Age II
- Zadania zielarza #1 | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Pierwsza ofiara | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Niepożądany ratunek | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Questy uzupełniające - Akt 1
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie
PaulinaKlaudia Konsul
W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy
szklarson Junior
Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!
lotnik_xaos Legionista
Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.