Nocne kłamstwa | Questy poboczne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
Aktualizacja:
Nocne kłamstwa
Zleceniodawca: pokonanie określonej liczby grup strażników pretendentów [Górne Miasto]
![]() | ![]() |
Quest ten możesz aktywować pozbywając się wystarczającej liczby grup strażników pretendentów panoszących się po lokacji [Górne Miasto]. Naturalnie przeciwnicy ci będą się pojawiać tylko i wyłącznie gdy przystąpisz do eksploracji obszaru nocną porą. Typowe miejsca pojawiania się bandytów to targ #1, dzielnica posiadłości, plac w Górnym Mieście oraz gildia kupców #2. Za każdym razem dbaj o członków drużyny, eliminując w pierwszej kolejności łuczników i będąc gotowym do rozprawienia się z tymi przeciwnikami, który pojawią się dopiero po kilku chwilach.
![]() | ![]() |
Pokonanie wymaganej liczby grup bandytów doprowadzi do wyświetlenia na ekranie informacji #1 dotyczącej położenia ich głównej bazy. Wejście do lokacji [Dolne Miasto - Koszary] znajduje się na południe od Gildii Kupców #2 (M4, 6).
![]() | ![]() |
Po znalezieniu się w środku warto zapisać sobie stan gry, bo w sąsiednim pomieszczeniu przebywa bardzo liczna grupa strażników pretendentów dowodzona przez kapitana Qertha #1 (M17, 2). Polecam w pierwszej kolejności przystąpić do atakowania zwykłych bandytów #2, dbając przez cały czas o stan zdrowia swoich podopiecznych
![]() | ![]() |
Dobrym pomysłem jest ustawienie się przy wejściu do większego pomieszczenia #1, choć nowi wrogowie mimo wszystko pojawiać się w mniejszym pomieszczeniu. Na sam koniec zostaw sobie Qertha oraz wyraźnie silniejszych strażników pretendentów #2. Po zakończonych walkach zbadaj ciało kapitana Qertha, odnajdując między innymi Zarozumiały Tasak Palvo oraz Robocze buty Formari. Możesz też korzystając z okazji zbadać całe koszary. Wiele pomieszczeń jest niestety niedostępnych, ale odnajdziesz między innymi interaktywną skrzynię.
Po opuszczeniu bazy bandytów i oficjalnym zakończeniu questu rozważ wybranie się nocną porą do lokacji [Dolne Miasto - Pod Wisielcem]. W jednym z południowych pomieszczeń karczmy spotkasz kobietę oznaczoną jako Przyjaciel. Kliknij na niej w celu odebrania dodatkowej nagrody (2 suwereny).
0
- Dragon Age II - poradnik do gry
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
- Questy poboczne - Akt 1
- Palec Patrona; Loki Złotego Głupca | Questy poboczne - Akt 1
- Płynna Szrama, 5:34 Świętych; Szal Dalesdottir | Questy poboczne - Akt 1
- Spiskowcy | Questy poboczne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Nocne kłamstwa | Questy poboczne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Ostre ukłucia | Questy poboczne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Nacisk na nadbrzeżu | Questy poboczne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Szczątki bandyty Silsama 'Półwarkocza' | Questy poboczne - Akt 1
- Szczątki siostry Opoki | Questy poboczne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Mapa okupowanego Kirkwall | Questy poboczne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Symbol rodu Talwain | Questy poboczne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Traktat o Kastach i Księgowości Rodu | Questy poboczne - Akt 1
- Specjał z dzikiej róży | Questy poboczne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Terror na Wybrzeżu | Questy poboczne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Mroczne objawienie | Questy poboczne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Szczątki bandyty 'Brodatej Bestii'; Głowica Eustice | Questy poboczne - Akt 1
- Potajemne spotkanie; Księga Ucznia | Questy poboczne - Akt 1
- Zmienić swą naturę | Questy poboczne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Ostatni z rodu | Questy poboczne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Cudotwórcy | Questy poboczne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Questy poboczne - Akt 1
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie
PaulinaKlaudia Konsul
W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy
szklarson Junior
Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!
lotnik_xaos Legionista
Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.