Niedobitki | Questy poboczne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Niedobitki

Zleceniodawca: Kelnerka [Dolne Miasto - Pod Wisielcem]

1 - Niedobitki | Questy poboczne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Szansa na wykonanie tego zadania pojawi się tylko jeżeli w końcówce głównego questu Wymagania Qun wyraźnie opowiesz się za Meredith, czyli w odpowiednim momencie wybierzesz prawą dolną opcję dialogową #1 - Niedobitki | Questy poboczne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Szansa na wykonanie tego zadania pojawi się tylko jeżeli w końcówce głównego questu Wymagania Qun wyraźnie opowiesz się za Meredith, czyli w odpowiednim momencie wybierzesz prawą dolną opcję dialogową #1. Jeżeli natomiast opowiesz się za Orsinem (prawa górna lub prawa środkowa opcja dialogowa) to w zastępstwie za ten quest otrzymasz zadania Szlachetny cel. Udaj się nocną porą do lokacji [Dolne Miasto - Pod Wisielcem] i odszukaj w głównym pomieszczeniu karczmy Kelnerkę (M16, 9) #2. W trakcie krótkiej rozmowy kobieta wyśle Cię do sir Mettina.

2 - Niedobitki | Questy poboczne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Sir Mettina oraz Sir Agathę odnajdziesz w jednym z pomieszczeń w centralnej części karczmy (M16, 10) #1 - Niedobitki | Questy poboczne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Sir Mettina oraz Sir Agathę odnajdziesz w jednym z pomieszczeń w centralnej części karczmy (M16, 10) #1. W trakcie rozmowy możesz się zachować na dwa sposoby, a mianowicie zaoferować pomoc w zlikwidowaniu kryjówki magów krwi (prawa górna opcja dialogowa) #2 lub odmówić. W tym drugim przypadku quest dobiegnie końca.

3 - Niedobitki | Questy poboczne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Możesz już wyjść z karczmy i zdecydować się na podróż do lokacji [Mrokowisko] - Niedobitki | Questy poboczne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Możesz już wyjść z karczmy i zdecydować się na podróż do lokacji [Mrokowisko]. Udaj się do centralnej części tego obszaru i odszukaj przejście (M23, 9) prowadzące do lokacji [Ukryty kanał] (M99, 1) #1. Niemal od razu zmuszony zostaniesz do stoczenia bitwy z pierwszą grupą przeciwników (M99, 2). Postaraj się jak najszybciej zlikwidować maga krwi #2 i magów apostatów. Na koniec zostaw sobie natomiast zwykłych najemników i najemnych łuczników.

4 - Niedobitki | Questy poboczne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Druga grupa przeciwników ukrywa się w południowej części tej lokacji (M99, 3) - Niedobitki | Questy poboczne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Druga grupa przeciwników ukrywa się w południowej części tej lokacji (M99, 3). W tym przypadku absolutnym priorytetem jest szybka eliminacja przywódcy magów krwi #1. Dopiero gdy on zginie zajmij się pozostałymi przeciwnikami. Po zakończonych walkach możesz dodatkowo zebrać rozrzucone po okolicy cztery przesyłki magów krwi (M99, 4) #2, choć jest to opcjonalne.

5 - Niedobitki | Questy poboczne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Powróć teraz do lokacji [Górne Miasto - Posiadłość Hawkeów] - Niedobitki | Questy poboczne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Powróć teraz do lokacji [Górne Miasto - Posiadłość Hawke'ów]. Zbadaj biurko (M14, 12), a powinieneś otrzymać wiadomość zatytułowaną Niedobitki #1. Zgodnie z prośbą sir Mettina wybierz się do lokacji [Rozdarty Grzbiet]. Na początek musisz dotrzeć do obozu Dalijczyków (M25, 2), a następnie wybrać ścieżkę prowadzącą na szczyt góry #2.

6 - Niedobitki | Questy poboczne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Jeżeli nie zlikwidowałeś jeszcze okolicznych potworów lub wykonujesz równolegle zadania związane z awiergańskimi zwojami, to musisz się oczywiście liczyć z tym, że po drodze możesz spotkać potwory - Niedobitki | Questy poboczne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Jeżeli nie zlikwidowałeś jeszcze okolicznych potworów lub wykonujesz równolegle zadania związane z awiergańskimi zwojami, to musisz się oczywiście liczyć z tym, że po drodze możesz spotkać potwory. Docelowo musisz dotrzeć do dobrze znanego Ci wejścia do jaskini, prowadzącego do lokacji [Rozdarty Grzbiet - Jaskinie pod Rozdartym Grzbietem] (M25, 7) #1. Przejdź przez całe jaskinie, a po wyjściu z nich (M25, 8) wyjątkowo skręć na północny-zachód. Musisz tu odszukać klapę (M25, 29) prowadzącą do lokacji [Rozdarty Grzbiet - Schronienie magów krwi] (M100, 1) #2.

7 - Niedobitki | Questy poboczne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Po dotarciu na miejsce wykonaj kilka kroków, a spotkasz sir Mettina i sir Agathę (M100, 2) #1 - Niedobitki | Questy poboczne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Po dotarciu na miejsce wykonaj kilka kroków, a spotkasz sir Mettina i sir Agathę (M100, 2) #1. Rozmowa z nimi będzie bardzo krótka, a to dlatego, że już wkrótce zaatakują Was przeciwnicy. Do zlikwidowania będzie na szczęście tylko dwóch magów apostatów #2. Po ich wyeliminowaniu skieruj się w stronę północnej pieczary.

8 - Niedobitki | Questy poboczne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Gdy tylko znajdziesz się w głównej pieczarze (M100, 3) przystąp do atakowania Bancrofta, gdyż jest on potężnym magiem krwi #1 - Niedobitki | Questy poboczne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Gdy tylko znajdziesz się w głównej pieczarze (M100, 3) przystąp do atakowania Bancrofta, gdyż jest on potężnym magiem krwi #1. Dopiero gdy on zginie zabij towarzyszących mu magów apostatów. Przed Tobą nowa rozmowa z sir Mettinem. Templariusz będzie chciał dobić także tych magów, którzy się poddali. Możesz się tu zachować na kilka sposobów #2:

  • sprzeciwienie się pomysłowi likwidacji pozostałych magów (prawa górna opcja dialogowa): zostaniesz zaatakowany przez sir Mettina oraz podległych mu ludzi
  • poparcie pomysłu likwidacji pozostałych magów (prawa środkowa opcja dialogowa): zostaniesz zaatakowany przez sir Agathę oraz podległych jej ludzi
  • próba zachowanie neutralnego statusu (prawa dolna opcja dialogowa): zostaniesz zaatakowany przez sir Mettina oraz podległych mu ludzi
9 - Niedobitki | Questy poboczne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Obie bitwy mają bardzo zbliżony przebieg i za każdym razem musisz rozpocząć od zaatakowania lidera grupy, niezależnie od tego czy będzie to sir Mettin #1 czy sir Agatha #2 - Niedobitki | Questy poboczne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Obie bitwy mają bardzo zbliżony przebieg i za każdym razem musisz rozpocząć od zaatakowania lidera grupy, niezależnie od tego czy będzie to sir Mettin #1 czy sir Agatha #2. Dopiero po usunięciu przywódcy zajmij się zwykłymi templariuszami, którzy pojawią się przy schodach. Sprawę ułatwi na szczęście to, że w obu przypadkach po swojej stronie będziesz miał jednego lidera oraz trzech templariuszy.

Podobało się?

0

Dragon Age II

8 marca 2011

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2013-03-17
12:07

ROGI Chorąży

jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie

Komentarz: ROGI
2013-03-18
15:32

ROGI Chorąży

jak odblokować zadanie draństwo?

Komentarz: ROGI
2013-10-30
03:48

PaulinaKlaudia Konsul

W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy

Komentarz: PaulinaKlaudia
2014-01-11
17:56

szklarson Junior

Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!

Komentarz: szklarson
2018-08-22
19:56

lotnik_xaos Legionista

😢

Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?

Komentarz: lotnik_xaos

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl