M24; M25- Piwnica posiadłości Amellów i Rozdarty Grzbiet | Mapy świata
Aktualizacja:
Mapa M24: Piwnica posiadłości Amellów

Cechy obszaru
Typ lokacji: zamknięta
Możliwość eksploracji: akt I
Przejścia do innych lokacji: Brak.
Dodatkowe uwagi: Piwnicę posiadłości Amellów bada się przy okazji wykonywania questu Spadek.
Mapa M25: Rozdarty Grzbiet

Cechy obszaru
Typ lokacji: otwarta
Możliwość eksploracji: akt I, akt II, akt III
Przejścia do innych lokacji: 1 - Mapa świata. 2 - Jaskinie pod Rozdartym Grzbietem. 3 - Opuszczony thaig.
Handlarze: 1 - Klanowy mistrz rzemiosła.
Dodatkowe uwagi: Eksploracja wielu obszarów Rozdartego Grzbietu, a w szczególności jego całej północno-wschodniej części, jest zazwyczaj opcjonalna. Pozwala to natomiast na zdobycie cennych punktów doświadczenia i rzadkich przedmiotów z tytułu zlikwidowania potężnych potworów. Opuszczony thaig jest odblokowywany dopiero w II akcie kampanii i choć wtedy stanowi część pobocznego questu, to już w III akcie gry nie jest związany z żadnymi zadaniami.
Ciekawostki
1. Wschodnia część lokacji
Już po dotarciu do starożytnego ołtarza oraz odbyciu ponownej rozmowy z wiedźmą Flemeth możesz zająć się eksploracją wschodniej części Rozdartego Wzgórza. Wiąże się to niestety z koniecznością pokonywania bardzo wytrzymałych przeciwników, wśród których nie zabraknie między innymi ożywieńca w towarzystwie cieni oraz zwłok. Zbadanie tego obszaru pozwoli natomiast odnaleźć wiele cennych skarbów oraz jeden zamknięty kufer.
2. [Po Głębokich Ścieżkach] Wschodnia część lokacji
Jeżeli zdecydujesz się na eksplorację tej lokacji już po powrocie z Głębokich Ścieżek, to na pierwsze trudne do pokonania potwory wpadniesz jeszcze w drodze do jaskiń. Najcięższe walki czekają Cię jednak w okolicy ołtarza i na szczycie góry, gdzie do pokonania jest smok.
3. [Ostatnie trzy lata] Ukryte podziemia
Na północ od obozu Dalijczyków odnajdziesz wejście do Ukrytych Podziemi. które wcześniej nazywały się Opuszczony Thaig i były badane w ramach jednego z pobocznych questów. Także i w tym przypadku czekałyby Cię w tej okolicy trudne walki, między innymi z tajemną zmorą i ożywieńcem. Warto dodać, że w podziemiach ponownie spotkasz przyjaźnie nastawionego golema, u którego będziesz mógł pohandlować.
4. [Ostatnie trzy lata] Wschodnia część lokacji
Jeżeli zdecydujesz się na eksplorację tej lokacji już po rozwiązaniu sytuacji z qunari i awansowaniu tym samym do III aktu gry, to musisz ponownie liczyć się z koniecznością staczania walk z potężnymi kreaturami. Część z tych bitew związana jest z pobocznymi questami dotyczącymi eksterminacji tajemnych zmor. Warto też wspomnieć o grobach niedaleko ołtarza, których badanie może doprowadzać do pojawiania się w okolicy potworów, jak również o nowym smoku czekającym niedaleko szczytu góry.
0
- Dragon Age II - poradnik do gry
- Dragon Age II - Atlas świata - poradnik do gry
- Mapy świata
- Wstęp | Mapy świata w Dragon Age II
- M1; M2- Ziemie Plagi i Dziedziniec Katowni | Mapy świata w Dragon Age II
- M3- Górne Miasto (dzień) | Mapy świata w Dragon Age II
- M4- Górne Miasto (noc) | Mapy świata w Dragon Age II
- M5; M6- Kwitnąca Róża | Mapy świata w Dragon Age II
- M7; M8- Zakon (dzień i noc) | Mapy świata w Dragon Age II
- M9; M10; M11- Twierdza wicehrabiego i Rozdarty Grzbiet - Miejsce zasadzki | Mapy świata
- M12- Dolne Miasto (dzień) | Mapy świata w Dragon Age II
- M13- Dolne Miasto (noc) | Mapy świata w Dragon Age II
- M14- Kirkwall - Inne | Mapy świata w Dragon Age II
- M15; M16- Pod Wisielcem (dzień i noc) | Mapy świata w Dragon Age II
- M17; M18- Koszary i Rezydencja Danariusa-Fenrisa | Mapy świata w Dragon Age II
- M19; M20- Doki (dzień i noc) | Mapy świata w Dragon Age II
- M21; M22- Magazyn Woodrowa i Nieużywane przejście | Mapy świata w Dragon Age II
- M23- Mrokowisko | Mapy świata w Dragon Age II
- M24; M25- Piwnica posiadłości Amellów i Rozdarty Grzbiet | Mapy świata
- M26; M27- Jaskinie pod Rozdartym Grzbietem i Przełęcz Nieboszczyka | Mapy świata
- M28; M29- Okaleczone Wybrzeże i Opuszczone ruiny | Mapy świata w Dragon Age II
- M30; M31- Zrujnowane przejście i Kościany Szyb | Mapy świata w Dragon Age II
- M32; M33- Kopalnie Kościanego Szybu i Katownia | Mapy świata w Dragon Age II
- M34; M35- Żelazodrzewna polana i Prywatny dok Arthuris | Mapy świata
- M36; M37- Jaskinie łowców niewolników i Droga na Okaleczone Wybrzeże | Mapy świata
- M38; M39- Grota uciekinierów i Jaskinia Tal Vashoth | Mapy świata
- M40; M41- Uliczki Podmiasta i Przełęcz w Górach Vimmark | Mapy świata
- M42; M43- Obóz Wilmoda i Sanktuarium | Mapy świata w Dragon Age II
- M44; M45- Głębokie Ścieżki i Prastare ruiny | Mapy świata w Dragon Age II
- M46; M47- Starożytna krypta i Zaułek | Mapy świata w Dragon Age II
- M48; M49- Zapuszczony zaułek i Podejrzany dom | Mapy świata w Dragon Age II
- M50; M51- Sala templariuszy (Pustka) i Zdewastowany zaułek | Mapy świata
- M52; M53- Posiadłość DuPuisa i Ślepa uliczka | Mapy świata w Dragon Age II
- M54; M55- Okolice Kirkwall i Kryjówka Arlana | Mapy świata w Dragon Age II
- M56; M57- Posiadłość Bartranda i Opuszczony thaig | Mapy świata w Dragon Age II
- M58; M59- Gnijąca, oraz zatęchła jaskinia i Okolice Kirkwall #2 | Mapy świata
- M60; M61- Jaskinie więzienne i Kryjówka łowców niewolników | Mapy świata
- M62; M63- Kryjówka łowców nagród i Przejście przemytników | Mapy świata
- M64; M65- Na zewnątrz przejścia przemytników i Boczna uliczka | Mapy świata
- M66; M67- Lochy w Katowni i Zapomniane leże | Mapy świata w Dragon Age II
- M68; M69- Tereny łowne varterrali i Kopalnie Kościanego Szybu (Jaskinia Umarłych) | Mapy świata
- M70; M71- Kryjówka sir Varnella i Mroczna kuźnia | Mapy świata w Dragon Age II
- M72; M73- Kryjówka zabójcy i Kręta uliczka | Mapy świata w Dragon Age II
- M74; M75- Zagubiona kuźnia i Podejrzany dom #2 | Mapy świata w Dragon Age II
- M76; M77- Ukryty skład i Kanały | Mapy świata w Dragon Age II
- M78; M79- Zapuszczony zaułek #2 i Zaniedbany zaułek | Mapy świata
- M80; M81- Kościany Szyb (Rzeź w kopalni) i Kopalnie smoczego kamienia | Mapy świata
- M82; M83- Górska jaskinia i Antivański obóz | Mapy świata w Dragon Age II
- M84; M85- Ukryty loch i Przetwórnia ryb Smetty'ego | Mapy świata w Dragon Age II
- M86; M87- Kloaka i Sala templariuszy | Mapy świata w Dragon Age II
- M88; M89- Rezydencja de Launcetów i Przejście w kanałach | Mapy świata
- M90; M91- Kres Pychy i Miejsce potajemnego spotkania | Mapy świata
- M92; M93- Więzienie w Katowni i Śledztwo Emeryka | Mapy świata w Dragon Age II
- M94; M95- Magazyn i Przystań Castillona | Mapy świata w Dragon Age II
- M96; M97- Czarne Emporium i Posiadłość Harimannów | Mapy świata w Dragon Age II
- M98; M99; M100 - Podziemne przejście; Ukryty kanał i Schronienie magów krwi | Mapy świata
- Mapy świata
- Dragon Age II - Atlas świata - poradnik do gry
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie
PaulinaKlaudia Konsul
W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy
szklarson Junior
Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!
lotnik_xaos Legionista
Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.