Samotność | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
Aktualizacja:
Samotność
Zleceniodawca: Fenris [Górne Miasto - Rezydencja Fenrisa]
Krok 1: Wybranie się na spotkanie z siostrą Fenrisa
![]() | ![]() |
Zadanie to otrzymasz automatycznie po zaliczeniu questu towarzysza Porozmawiaj z Fenrisem (oraz wcześniejszego Gorzkie lekarstwo) i to niezależnie od tego czy bezwarunkowo zgodzisz się wybrać na spotkanie z siostrą Fenrisa czy też wyrazisz co do niego swoje obawy. Przyłącz Fenrisa do aktywnej drużyny i udaj się z nim za dnia do lokacji [Dolne Miasto - Pod Wisielcem]. Po dotarciu na miejsce gra automatycznie załączy scenkę ze spotkania z Varanią #1 (M15, 7). Okaże się niestety, że jest to pułapka, albowiem w karczmie pojawi się również magister Danarius #2, czyli osobnik, na którego Fenris polował po tym jak oswobodził się z jego niewoli.
Krok 2: Rozmowa z Danariusem
![]() | ![]() |
Gra postawi Cię teraz przed trudnym wyborem. Możesz się zachować na cztery sposoby:
- Przekazanie Fenrisa w ręce Danariusa (lewa dolna opcja dialogowa i następnie prawa dolna opcja dialogowa) #1. Jest to najbardziej ekstremalny wariant, który doprowadzi do zakończenia tego questu i opuszczenia drużyny przez Fenrisa. Danarius wynagrodzi Cię 5 suwerenami. Dodatkowo warto przeczytać wiadomość od niego przy biurku w posiadłości Hawke'ów.
- Wyraźne stwierdzenie, że Fenris nie jest już niewolnikiem Danariusa (prawa górna opcja dialogowa): +10 punktów do przyjaźni z Fenrisem.
- Podjęcie próby negocjacji z Danariusem (prawa środkowa opcja dialogowa): +10 punktów do rywalizacji z Fenrisem.
- Zaatakowanie ludzi Danariusa z pominięciem dalszych rozmów (prawa dolna opcja dialogowa).
Generalnie rzecz biorąc wybór dowolnej spośród trzech prawych opcji dialogowych zaowocuje wszczęciem bitwy w karczmie #2.
Krok 3: Pokonanie Danariusa i jego ludzi
![]() | ![]() |
Jak już wyżej wspomniałem, do walk dojdzie jeżeli nie zgodzisz się na przekazanie Fenrisa w ręce magistra. Danarius początkowo nie będzie uczestniczył w walkach, tak więc przystąp do atakowania łowców niewolników #1. Musisz się niestety liczyć z tym, że nowi łowcy dołączą po chwili do walk i mogą się oni pojawić przy wejściu do karczmy lub przy schodach, gdzie stoi Danarius #2.
![]() | ![]() |
Po rozpoczęciu drugiej fazy bitwy przystąp do eliminowania cieni #1, a to dlatego, że z racji krótkich pasków zdrowia będą one bardzo szybko ginęły. Na koniec zostaw sobie natomiast bardzo wytrzymałego demona gniewu #2.
![]() | ![]() |
Danarius dołączy do bitwy dopiero w momencie awansowania do trzeciej fazy bitwy, przyzywając sobie jednocześnie na pomoc cienie, zwłoki oraz szkielety łuczników #1. Pozbądź się części żywych trupów, po czym przystąp do atakowania samego magistra #2.
![]() | ![]() |
Musisz się niestety liczyć z tym, że Danarius będzie okazjonalnie otaczał się barierą ochronną #1 i w takich sytuacjach warto zajmować się neutralizacją okolicznych nieumarłych. Wiedz jednak, że bitwa dobiegnie końca w momencie zabicia Danariusa #2, nawet jeżeli w karczmie będą się jeszcze wtedy znajdowały jakieś potwory.
Krok 4: Podjęcie decyzji w sprawie Varanii
![]() | ![]() |
Na sam koniec tego questu gra wyświetli nową scenkę z udziałem Fenrisa i jego siostry Varanii. Możesz się tu zachować na trzy sposoby #1:
- Poproszenie Fenrisa o nie zabijanie siostry (prawe górne opcje dialogowe): Wariant ten doprowadzi do wypuszczenia Varianni i zyskania 10 punktów do rywalizacji w relacjach z Fenrisem.
- Oddanie decyzji w ręce Fenrisa (prawe środkowe opcje dialogowe): Elf w takiej sytuacji zamorduje swoją siostrę #2, a Ty zyskasz 10 punktów do przyjaźni w relacjach z Fenrisem.
- Zachęcenie Fenrisa do zamordowania swojej siostry (prawe dolne opcje dialogowe): Także i ten wariant zakończy się śmiercią Varanni, a Ty zyskasz 15 punktów do przyjaźni w relacjach z Fenrisem.
Korzystając z okazji warto powiedzieć o dwóch innych rzeczach. Poruszenie tematu niesłusznego oskarżania magów w trakcie rozmowy z Fenrisem przyczyni się do pogorszenia ogólnego wyniku punktowego (punkty rywalizacji) w relacjach z tą postacią. Niezależnie od wybranego wariantu zachowania zdobędziesz natomiast bardzo cenną zbroję Kirys Centuriona.
0
- Dragon Age II - poradnik do gry
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
- Questy towarzyszy - Akt 3
- Surowa rozmowa; Burza i to, co było przedtem | Questy towarzyszy - Akt 3
- Sprawdź, co u Andersa; Bohaterowie i kapitanowie | Questy towarzyszy - Akt 3
- Porozmawiaj z Fenrisem | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Żal Izabeli; Nowe miejsce | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Samotność | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Justynian (1) | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Justynian (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Dalijska pamiątka; Mały problem | Questy towarzyszy - Akt 3 | Dragon Age II
- Nawiedzenie | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Zakończenie; Rocznica | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Przysługa i wina | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Nowa ścieżka (1) | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Nowa ścieżka (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Fenris- Ostrze miłosierdzia | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Nie ma spokoju dla nikczemnych (1) | Questy towarzyszy - Akt 3
- Nie ma spokoju dla nikczemnych (2) | Questy towarzyszy - Akt 3
- Rivański talizman | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Wiara | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Kwestionowanie wiary (Sebastian, Fenris, Izabela) | Questy towarzyszy - Akt 3
- Questy towarzyszy - Akt 3
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie
PaulinaKlaudia Konsul
W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy
szklarson Junior
Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!
lotnik_xaos Legionista
Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.