Nocne koszmary (3) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
Aktualizacja:
Krok 6: Wybranie się na spotkanie z Feynrielem
![]() | ![]() |
Po wyeliminowaniu obu demonów (pożądania i pychy) powróć do centralnej sali #1. Zauważ, że na dole stoi Feynriel #2 (M50, 4). Podejdź do niego celem zainicjowania scenki z rozmowy. Jej przebieg będzie uzależniony w pewnym stopniu od Twoich wcześniejszych poczynań:
- Jeżeli już wcześniej zlikwidowałeś demona Torpora, to zapoznaj się z opisem w sekcji Krok 7, Wariant A.
- Jeżeli zgodziłeś się wcześniej na nawiązanie współpracy z demonem Torporem, to zapoznaj się z opisem w sekcji Krok 7, Wariant B.
Krok 7, Wariant A: Rozmowa z samym Feynrielem
![]() | ![]() |
W trakcie rozmowy z Feynrielem #1 dowiesz się, że zapanował nad snem i że chciałby opuścić Kirkwall, wybierając się samotnie do Imperium Tevinterskiego. Możesz się zachować na dwa sposoby:
- wyrazić zgodę (prawa górna opcja dialogowa)
- zabić Feynriela (prawa dolna opcja dialogowa): sprawi to, że stanie się on tzw. Wyciszonym #2
Krok 7, Wariant B: Rozmowa z Feynrielem i Torporem
![]() | ![]() |
Zauważ, że Feynrielowi przez cały czas będzie towarzyszył Torpor #1, z którym wcześniej dobiłeś targu. Możesz się zachować na dwa sposoby:
- Poproszenie Feynriela o wybudzenie się ze snu (prawa górna opcja dialogowa). Jest to oczywiście równoznaczne ze zdradzeniem zaufania demona i koniecznością stoczenia z nim walki.
- Uspokojenie Feynriela (prawa dolna opcja dialogowa) #2. Wariant ten doprowadzi do przejęcia kontroli nad Feynrielem przez demona, ALE tylko jeżeli nie zestresowałeś zbytnio chłopca. Przejęcie kontroli nad Feynrielem może się nie udać Torporowi jeżeli w scenach z udziałem demonów pożądania i pychy wybierałeś prawe środkowe opcje dialogowe. W takiej sytuacji demon rozzłości się i zaatakuje drużynę.
![]() | ![]() |
Jeżeli zdradziłeś zaufanie Torpora, to po rozpoczęciu bitwy zacznij od atakowania właśnie tego demona #1, gdyż stanowi on stanowi najpoważniejsze zagrożenie dla Twojej drużyny. Dopiero po zlikwidowaniu demona zaatakuj cienie, które pojawią się w tym pomieszczeniu. Po wygranej bitwie czeka Cię nowa rozmowa z Feynrielem i wygląda ona tak samo jak w przypadku Wariantu A #2. Możesz więc:
- wyrazić zgodę na to żeby Feynriel udał się do Imperium Tevinterskiego (prawa górna opcja dialogowa)
- zabić Feynriela (prawa dolna opcja dialogowa): sprawi to, że stanie się on tzw. Wyciszonym
![]() | ![]() |
Jeżeli "przekazałeś" Feynriela w ręce demona i jeżeli proces ten zakończył się sukcesem, to przemieni się on w abominację #1 i zapewni Cię o opuszczeniu terenów Kirkwall bez stwarzania żadnych problemów. Ponadto otrzymasz od niego wybraną wcześniej nagrodę #2, czyli punkty atrybutów, punkt zdolności lub runę.
Krok 8: Opuszczenie Pustki
![]() | ![]() |
Niezależnie od wybranego wariantu już po zakończeniu wszystkich spraw w Pustce powrócisz do prawdziwego świata #1. Rozmowa z Arianni oraz Opiekunką Marethari może mieć nieco inny przebieg w zależności od tego czy zezwoliłeś Feynrielowi na zapanowanie nad swoimi mocami, uczyniłeś go Wyciszonym czy też doprowadziłeś do przejęcia kontroli nad nim przez demona. Dodatkowo możesz się upomnieć o wynagrodzenie za wykonaną misję. Następnie czeka Cię rozmowa z samą Opiekunką Marethari #2, od której otrzymasz Księgę Uśpionej Starszyzny. Zauważ też, że w Twoim dzienniku pojawiły się nowe questy towarzyszy, związane z wydarzeniami, które miały miejsce podczas pobytu w Pustce.
Odblokowany quest towarzysza: Przeprosiny Varrika
Odblokowany quest towarzysza: Nierozwiane wątpliwości
Odblokowany quest towarzysza: Anders w Pustce
Odblokowany quest towarzysza: Przeprosiny Izabeli
Odblokowany quest towarzysza: Przeprosiny Merrill
Odblokowany quest towarzysza: Nocne koszmary Fenrisa
0
- Dragon Age II - poradnik do gry
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
- Questy uzupełniające - Akt 2
- Złoto głupców (1) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Złoto głupców (2) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Zadania zielarza #2 | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Nocne koszmary (1) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Nocne koszmary (2) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Nocne koszmary (3) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Robota kogoś z naszych (1) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Dragon Age II
- Robota kogoś z naszych (2) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Dragon Age II
- Grotołazy | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Korsarze na urwiskach | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Jaskinia Umarłych | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Dostawa kilofów | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Questy uzupełniające - Akt 2
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie
PaulinaKlaudia Konsul
W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy
szklarson Junior
Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!
lotnik_xaos Legionista
Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.