Wyprawa na Głębokie Ścieżki (5) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
Aktualizacja:
Krok 8: Wydostanie się z krypty
![]() | ![]() |
Jeżeli już wcześniej zlikwidowałeś skalnego upiora plugawca, to od razu będziesz mógł przystąpić do splądrowania skarbca #1. W przeciwnym wypadku potwór się tu pojawi #2 i przystąpisz z nim do nowej rozmowy. Niestety, nie ma możliwości pokojowego rozwiązania sprawy, gdyż nawet jeżeli zapewnisz upiora o tym, że szukasz jedynie klucza (prawa dolna opcja dialogowa), to i tak zostaniesz przez niego zaatakowany.
![]() | ![]() |
Rozmowę z upiorem najlepiej zakończyć poprzez wybór lewej górnej opcji dialogowej #1, dzięki której poprosisz Varrika o wykonanie ataku z zaskoczenia. Doprowadzi on do zlikwidowania skalnego upiora plugawca #2 i zyskania 10 punktów przyjaźni w relacjach z krasnoludem. Nie oznacza to niestety końca problemów, bo wkrótce zaczną się tu pojawiać inne potwory.
![]() | ![]() |
Na początek dobrze byłoby zająć się usunięciem profanów #1. Dopiero po zlikwidowaniu skalnego upiora oraz profanów przystąp do atakowania masowo pojawiających się w okolicy cieni #2. Używaj w razie potrzeby mikstur, bo w najbliższej przyszłości nie czekają Cię żadne kolejne walki.
![]() | ![]() |
Niezależnie od tego czy pokonałeś upiora plugawca teraz czy wcześniej, po zakończeniu wszystkich walk zajmij się eksploracją okolicy. Zbadaj oczywiście wszystkie ciała potworów, a następnie wejdź do skarbca. Potrzebny do opuszczenia tej lokacji klucz do krypty odnajdziesz w skrzyni oznaczonej jako skarb z krypty #1 (M46, 6). Zawiera ona też mnóstwo innych cennych przedmiotów, między innymi kostur Valdasine, Rękawice Kamiennego Chwytu, mosiężny talizman z bryłkowcem, talizman życia oraz Pas Niewiedzących. Oprócz tego znajdują się tu trzy inne kufry z mniejszymi skarbami. Na koniec skieruj się do wyjścia z krypty #2 (M46, 7).
Krok 9: Powrót do Kirkwall
![]() | ![]() |
Przed Tobą cała seria scenek przerywnikowych. Jeżeli na wyprawę na Głębokie Ścieżki zabrałeś ze sobą Bethany lub Carvera, to pierwsza scenka będzie dotyczyła właśnie tej osoby. Bethany lub Carver padną mianowicie ofiarą plagi #1. Jeżeli w drużynie nie ma Andersa, to niestety pozostanie Ci pogodzenie się ze śmiercią brata lub siostry #2.
![]() | ![]() |
Jeżeli w skład aktywnej drużyny wchodzi Anders, to postawiony zostaniesz przed szansą ocalenia Bethany lub Carvera. Od Andersa dowiesz się mianowicie, że ratunkiem jest doprowadzenie do tego by zarażona osoba stała się Szarym Strażnikiem #1. Andersowi możesz zadać związanych z tym tematem kilka pytań, a następnie przejść do podjęcia decyzji #2. Jeżeli zgadzasz się na jego plan, to wybierz prawą górną opcję dialogową, a jeżeli nie chcesz doprowadzić do takiego rozwiązania, to wybierz prawą dolną opcję dialogową. Wiedz jednak, że odmowa wykonania planu Andersa będzie równoznaczna ze śmiercią Bethany lub Carvera.
![]() | ![]() |
Przystanie na plan Andersa doprowadzi do przeniesienia drużyny do początkowej części badanej już wcześniej lokacji [Głęboki Ścieżki] (M44, 14). Do zlikwidowania będą tu dwie grupy potworów #1. W szczególności uważaj na tę drugą, bo na jej czele będzie stał pomiot emisariusz #2.
![]() | ![]() |
Pokonanie wszystkich mrocznych pomiotów doprowadzi do pojawienia się w okolicy Szarego Strażnika Strouda #1. Niezależnie od wybieranych opcji dialogowych #2 uda Ci się go przekonać do tego żeby zabrał ze sobą Bethany lub Carvera i poczynił przygotowania do rytuału inicjacji.
Jeżeli Bethany lub Carver nie wybrali się z Tobą na Głębokie Ścieżki, to wszystkie opisane powyżej kroki zostaną oczywiście pominięte i nikt inny z drużyny nie zostanie zarażony.
![]() | ![]() |
Już po dotarciu do Kirkwall czeka Cię mało istotna rozmowa z Varrikiem, po czym akcja przeniesie się do domu Gamlena (M14, 4). Jeżeli pożegnałeś Bethany lub Carvera na Głębokich Ścieżkach lub jeżeli któraś z tych postaci zabrana została przez Szarych Strażników, to główny bohater podzieli się ze swoją matką Leandrą smutnymi wieściami. Jeżeli Bethany została w Kirkwall, to po powrocie z wyprawy zostanie aresztowana za bycie apostatą przez templariuszy #1. Jeżeli Carver został w Kirkwall, to po powrocie z wyprawy dowiesz się od niego, że dołączył w międzyczasie do szeregów templariuszy #2. W dwóch ostatnich przypadkach musisz się liczyć z tym, że dany członek rodziny Hawke'ów stanie się nieaktywną postacią, czyli nie będzie Ci mógł towarzyszyć w dalszych przygodach.
![]() | ![]() |
Akcja przeskoczy teraz o kilka lat do przodu i przeniesie Cię jednocześnie do lokacji [Górne Miasto - Twierdza wicehrabiego]. Czeka Cię tu rozmowa z wicehrabią Marlowem Dumarem #1, od którego dowiesz się, że lider qunari Arishok chce się z Tobą widzieć. Wicehrabiemu możesz zadać kilka pytań na temat qunari. Wybór opcji dialogowej na sam koniec rozmowy #2 nie będzie miał natomiast dużego znaczenia, gdyż i tak wysłany zostaniesz na spotkanie z Arishokiem. Zauważ jednocześnie, że pozyskałeś dwa nowe przedmioty - świetną skórzaną zbroję oraz kalosze Ghillie.
Odblokowany główny quest: Wymagania qun
Odblokowany główny quest: Przysługa w kwestii prochu
Odblokowany quest towarzysza: Plany na przyszłość
Odblokowany quest towarzysza: Odwiedź Andersa
Odblokowany quest towarzysza: Wizyta u pani kapitan
Odblokowany quest towarzysza: Porozmawiaj z Fenrisem
Odblokowany quest towarzysza: Dalsze poszukiwania Izabeli
Odblokowany quest towarzysza: Słowa pocieszenia
Odblokowany quest towarzysza: Żałoba
0
- Dragon Age II - poradnik do gry
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
- Questy główne - Akt 1
- Długa droga do domu (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Długa droga do domu (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Nowy dom?; Przyjaciółka w straży | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Rozmowa o interesach | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wyciszenie | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Syn marnotrawny (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Syn marnotrawny (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Akt miłosierdzia (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Akt miłosierdzia (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Akt miłosierdzia (3) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Obietnica prochu strzelniczego | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wróg w naszych szeregach (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wróg w naszych szeregach (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Zaganianie wilków (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Zaganianie wilków (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Przyjaciele z Dolnego Miasta | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wyprawa na Głębokie Ścieżki (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wyprawa na Głębokie Ścieżki (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wyprawa na Głębokie Ścieżki (3) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wyprawa na Głębokie Ścieżki (4) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wyprawa na Głębokie Ścieżki (5) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Questy główne - Akt 1
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie
PaulinaKlaudia Konsul
W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy
szklarson Junior
Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!
lotnik_xaos Legionista
Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.