Wymagania Qun (3) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Krok 4: Przedostanie się do wnętrza twierdzy wicehrabiego

1 - Wymagania Qun (3) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Gra wyświetli teraz cut-scenkę z udziałem uratowanego Pierwszego Zaklinacza Orsina (M4, 15) - Wymagania Qun (3) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Gra wyświetli teraz cut-scenkę z udziałem uratowanego Pierwszego Zaklinacza Orsina (M4, 15). Co ciekawe, jeżeli nie zabrałeś ze sobą Bethany na Głębokie Ścieżki i przyczyniłeś się tym samym do jej aresztowania, to będziesz miał okazję się z nią ponownie spotkać i zamienić kilka słów. Siostra bohatera zostanie mianowicie przywrócona do życia przez Zaklinacza #1. Jeżeli z kolei nie zabrałeś ze sobą Carvera na Głębokie Ścieżki, to będzie on towarzyszył Komtur Meredith #2. Także w tym przypadku gra pozwoli Ci na odbycie krótkiej rozmowy z bratem.

2 - Wymagania Qun (3) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Wkrótce do rozmowy dołączy Komtur Meredith i wszystkie zainteresowane strony zaczną się spierać odnośnie tego, co dalej począć - Wymagania Qun (3) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Wkrótce do rozmowy dołączy Komtur Meredith i wszystkie zainteresowane strony zaczną się spierać odnośnie tego, co dalej począć. Gra zaoferuje Ci aż cztery opcje dialogowe do wyboru #1, ale niezależnie od tego czy dasz komuś innemu się wypowiedzieć czy mianujesz siebie liderem grupy uderzeniowej akcja przeniesie się w okolice twierdzy #2. To dopiero tu trzeba będzie podjąć właściwą decyzję odnośnie tego jak przedostać się do wnętrza twierdzy.

3 - Wymagania Qun (3) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Pierwszy wariant zakłada opowiedzenie się za planem Meredith, co będzie się wiązało z przystąpieniem do frontalnego ataku #1 (M4, 16) - Wymagania Qun (3) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Pierwszy wariant zakłada opowiedzenie się za planem Meredith, co będzie się wiązało z przystąpieniem do frontalnego ataku #1 (M4, 16). Gdy tylko do tego dojdzie zajmij się błyskawicznym rozbrojeniem dwóch standardowych pułapek przy schodach #2, dzięki czemu nikt z drużyny nie straci tu punktów zdrowia.

4 - Wymagania Qun (3) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Dopiero po rozbrojeniu pułapek skieruj się na górę i przystąp do atakowania qunari - Wymagania Qun (3) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Dopiero po rozbrojeniu pułapek skieruj się na górę i przystąp do atakowania qunari. Możliwie jak najszybciej warto się tu pozbyć Stena #1 i dopiero wtedy zająć się "standardowymi" wojownikami. Sporym ułatwieniem tej bitwy będzie uczestnictwo w niej nie tylko przyjaźnie nastawionych templariuszy, ale i samej Meredith. Powinno to doprowadzić do stosunkowo łatwego zwycięstwa. Gra wyświetli teraz krótką cut-scenkę z udziałem Orsina i Meredith #2. Postacie te przetrzymają dalsze ataki qunari, a Ty w międzyczasie będziesz się mógł rozejrzeć po twierdzy (M10, 1).

5 - Wymagania Qun (3) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Drugi wariant zakłada opowiedzenie się za planem Orsina #1 - Wymagania Qun (3) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Drugi wariant zakłada opowiedzenie się za planem Orsina #1. Co ciekawe, nie będziesz musiał w tym przypadku z nikim walczyć, gdyż Pierwszy Zaklinacz skutecznie odwróci uwagę qunari broniących dostępu do twierdzy #2, dzięki czemu drużyna bohatera będzie się mogła niepostrzeżenie przedostać do jej wnętrza (M10, 1).

Krok 5: Odnalezienie wicehrabiego Dumara

6 - Wymagania Qun (3) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Niezależnie od tego czy opowiedziałeś się za planem Meredith czy Orsina, znajdziesz się w lokacji [Górne Miasto - Twierdza wicehrabiego] #1 - Wymagania Qun (3) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Niezależnie od tego czy opowiedziałeś się za planem Meredith czy Orsina, znajdziesz się w lokacji [Górne Miasto - Twierdza wicehrabiego] #1. Gorąco polecam tu utworzenie nowego zapisu stanu gry, a to dlatego, że już po wykonaniu kilku kroków w okolicy pojawia się bardzo liczna i zarazem silna grupa qunari #2.

7 - Wymagania Qun (3) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Tuż po rozpoczęciu walk dobrze byłoby zaatakować z odległości Saarebasa, zachęcając go tym samym do pojawienia się na parterze #1 - Wymagania Qun (3) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Tuż po rozpoczęciu walk dobrze byłoby zaatakować z odległości Saarebasa, "zachęcając go" tym samym do pojawienia się na parterze #1. Nie radzę natomiast za wszelką cenę przedostawać się na górne balkoniki, albowiem w okolicy znajdują się pułapki #2, na które w ferworze walk ktoś z drużyny mógłby wpaść.

8 - Wymagania Qun (3) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Dopiero po zlikwidowaniu maga przystąp do neutralizacji kolejnych qunari #1 - Wymagania Qun (3) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Dopiero po zlikwidowaniu maga przystąp do neutralizacji kolejnych qunari #1. W trakcie staczanych tu walk dobrze byłoby w miarę wcześnie zlokalizować i zlikwidować Stena #2, dzięki czemu siły wroga nie będą zyskiwały żadnych bonusów do skuteczności na polu bitwy.

9 - Wymagania Qun (3) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Po zakończonych walkach zbadaj okolicę (warto w szczególności zainteresować się zwłokami przy schodach) i następnie skieruj na wschód - Wymagania Qun (3) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Po zakończonych walkach zbadaj okolicę (warto w szczególności zainteresować się zwłokami przy schodach) i następnie skieruj na wschód. Docelowo musisz dotrzeć do drzwi prowadzących do wschodniej części twierdzy #1 (M10, 2). Po ich otwarciu gra wyświetli nową cut-scenkę #2, w trakcie której dowiesz się, że Arishok w brutalny sposób zamordował wicehrabiego.

Krok 6: Spotkanie z Arishokiem

10 - Wymagania Qun (3) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Pierwsza tutejsza rozmowa z Arishokiem (M10, 3) będzie krótka i pozbawiona konieczności podjęcia istotnych decyzji #1 - Wymagania Qun (3) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Pierwsza tutejsza rozmowa z Arishokiem (M10, 3) będzie krótka i pozbawiona konieczności podjęcia istotnych decyzji #1. Lider qunari podda Cię mianowicie małemu testowi, nasyłając na Twoją drużynę czterech gwardzistów qunari #2. Ich eliminacja powinna przebiec dość prawnie, o ile będziesz pamiętał o tym żeby ich po kolei atakować.

11 - Wymagania Qun (3) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Tuż po pokonaniu wszystkich gwardzistów czeka Cię kolejna rozmowa z Arishokiem i może ona przebiec na dwa zasadnicze sposoby - Wymagania Qun (3) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Tuż po pokonaniu wszystkich gwardzistów czeka Cię kolejna rozmowa z Arishokiem i może ona przebiec na dwa zasadnicze sposoby. Pierwszy z nich to nieudana próba przemówienia liderowi qunari do rozsądku #1, co w konsekwencji doprowadzi do bitwy (więcej na ten temat w opisach obu wariantów Kroku 7). Może się też jednak zdarzyć tak, że pojawi się tu Izabela #2 i zwróci Arishokowi księgę. Żeby tak się jednak stało musisz mieć spełnione dwa wymagania:

  • Zaprzyjaźnienie się w dostatecznym stopniu z Izabelą. O tym, że Ci się to udało wykonać możesz się przekonać jeżeli w trakcie rozgrywania II aktu kampanii otrzymasz quest towarzysza Kwestionowanie wiary (Izabela).
  • Wykonanie głównego questu Potrzeba złodzieja. Warto dodać, że gra nie weźmie pod uwagę tego czy w trakcie zaliczania wspomnianego wyżej questu obiecałeś przekazać Izabeli relikwię czy poprosiłeś ją o przekazanie artefaktu w ręce qunari.
12 - Wymagania Qun (3) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Jeżeli w spotkaniu weźmie udział Izabela, to po przekazaniu relikwii dowiesz się, że qunari będą chcieli ją ze sobą zabrać - Wymagania Qun (3) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Jeżeli w spotkaniu weźmie udział Izabela, to po przekazaniu relikwii dowiesz się, że qunari będą chcieli ją ze sobą zabrać. Możesz na to zareagować na trzy sposoby #1:

  • Wyrażenie zgody na przekazanie Izabeli w ręce Arishoka (prawa górna opcja dialogowa). Izabela będzie wściekła i naturalnie na stałe odejdzie z drużyny, ALE wybór tego rozwiązania pozwoli Ci zaliczyć quest bez konieczności staczania kolejnych walk, a to dlatego, że qunari natychmiast opuszczą Kirkwall #2.
  • Próba przekonania Arishoka, że Izabela zostanie ukarana w oparciu o prawa obowiązujące w Kirkwall (prawa środkowa opcja dialogowa). Arishok na to nie przystanie, w rezultacie czego pozostanie Ci stoczenie bitwy (więcej na ten temat w opisach obu wariantów Kroku 7).
  • Odmowa przekazania Izabeli w ręce Arishoka (prawa dolna opcja dialogowa). Także i w tym przypadku jedynym rozwiązaniem będzie stoczenie bitwy (więcej na ten temat w opisach obu wariantów Kroku 7).

Jak można łatwo zauważyć, wszystkie warianty poza przekazaniem Izabeli w ręce Arishoka prowadzą do kolejnych walk. Ostateczna bitwa z qunari może przebiec na dwa zasadnicze sposoby:

  • Stoczenie honorowego pojedynku z samym Arishokiem. Opis tego wariantu odnajdziesz w sekcji Krok 7, Wariant A.
  • Stoczenie bitwy ze wszystkimi qunari. Opis tego wariantu odnajdziesz w sekcji Krok 7, Wariant B.
Podobało się?

0

Dragon Age II

8 marca 2011

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2013-03-17
12:07

ROGI Chorąży

jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie

Komentarz: ROGI
2013-03-18
15:32

ROGI Chorąży

jak odblokować zadanie draństwo?

Komentarz: ROGI
2013-10-30
03:48

PaulinaKlaudia Konsul

W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy

Komentarz: PaulinaKlaudia
2014-01-11
17:56

szklarson Junior

Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!

Komentarz: szklarson
2018-08-22
19:56

lotnik_xaos Legionista

😢

Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?

Komentarz: lotnik_xaos

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl