Gorzkie lekarstwo (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Gorzkie lekarstwo

Zleceniodawca: automatycznie po spotkaniu łowców niewolników [Okolice Kirkwall #2]

Krok 1: Pokonanie łowców niewolników

1 - Gorzkie lekarstwo (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Szansa na przystąpienie do tego questu pojawi się już po powrocie z Głębokich Ścieżek - Gorzkie lekarstwo (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Szansa na przystąpienie do tego questu pojawi się już po powrocie z Głębokich Ścieżek. Musisz mieć zaliczony quest towarzysza Porozmawiaj z Fenrisem i wybrać się w podróż z elfem poza tereny Kirkwall (na Rozdarty Grzbiet, Okaleczone Wybrzeże itp.). Jeżeli spełniłeś wszystkie wymagania, to może dojść do spotkania z łowcami niewolników w lokacji [Okolice Kirkwall #2] #1 (M59, 1). W trakcie rozmowy z tevinterskim najemnikiem możesz się zachować na trzy sposoby #2:

  • stanowczo stwierdzić, że Fenris nie jest już niewolnikiem (prawa górna opcja dialogowa): +5 punktów do przyjaźni z Fenrisem
  • spróbować dogadać się (prawa środkowa opcja dialogowa): +5 punktów do rywalizacji z Fenrisem
  • zaatakować łowców bez pytania (prawa dolna opcja dialogowa)

Nie musisz się nad tym wyborem długo zastanawiać, bo niezależnie od wybranej opcji dialogowej przystąpisz do walk z łowcami niewolników.

2 - Gorzkie lekarstwo (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Tuż po rozpoczęciu walk proponuję przystąpić do atakowania tevinterskiego magistra, a to dlatego, że jest on magiem - Gorzkie lekarstwo (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Tuż po rozpoczęciu walk proponuję przystąpić do atakowania tevinterskiego magistra, a to dlatego, że jest on magiem. Postaraj się go szybko wyeliminować, gdyż w przeciwnym wypadku mógłby otoczyć się barierą ochronną #1 i wtedy trudniej byłoby to osiągnąć. Dopiero po tym jak on zginie zajmij się tevinterskim najemnikiem oraz pozostałymi łowcami niewolników #2. Przeciwnicy będą dość wytrzymali, tak więc warto atakować ich po kolei. Dbaj też o stan zdrowia członków drużyny.

3 - Gorzkie lekarstwo (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Po zakończonych walkach automatycznie powinna załączyć się scenka z przesłuchania jednego z pokonanych łowców niewolników #1 - Gorzkie lekarstwo (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Po zakończonych walkach automatycznie powinna załączyć się scenka z przesłuchania jednego z pokonanych łowców niewolników #1. Warto wypytać Fenrisa o Hadrianę #2. Niezależnej od wybranej głównej opcji dialogowej wyruszycie na jej poszukiwania.

Krok 2: Dotarcie do jaskiń łowców niewolników

4 - Gorzkie lekarstwo (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Możesz już opuścić ten obszar (M59, 2) i z mapy świata wybrać nowo udostępnioną lokację, czyli [Jaskinie więzienne] #1 (M60, 1) - Gorzkie lekarstwo (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Możesz już opuścić ten obszar (M59, 2) i z mapy świata wybrać nowo udostępnioną lokację, czyli [Jaskinie więzienne] #1 (M60, 1). Po dotarciu na miejsce pobiegnij prosto, wybierając przy rozwidleniu dróg prawą ścieżkę. Gdy tylko znajdziesz się w niewielkim obozowisku przystąp do atakowania przebywających w tym miejscu łowców niewolników #2 (M60, 2).

5 - Gorzkie lekarstwo (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Radzę się tu bardzo pilnować, a to dlatego, że druga grupa łowców niewolników pojawi się po kilku chwilach za Waszymi plecami #1 - Gorzkie lekarstwo (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Radzę się tu bardzo pilnować, a to dlatego, że druga grupa łowców niewolników pojawi się po kilku chwilach za Waszymi plecami #1. Bądź na to gotowy, nie dając się im zaskoczyć. Po wygranej bitwie zapisz stan gry i skieruj się na południe. Zauważ, że na pobliskim wzgórzu rozstawili się najemni łucznicy #2. Nie radzę ich od razu atakować. O wiele lepiej jest zachęcić łowców niewolników do podążenia za drużyną, wycofując się w okolice obozowiska lub nawet do miejsca startu.

6 - Gorzkie lekarstwo (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
W skład atakującej Cię grupy będzie wchodził nowy mag #1 i tradycyjnie warto zadbać o to żeby zginął możliwie jak najwcześniej - Gorzkie lekarstwo (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

W skład atakującej Cię grupy będzie wchodził nowy mag #1 i tradycyjnie warto zadbać o to żeby zginął możliwie jak najwcześniej. Dopiero po jego usunięciu przystąp do atakowania wspomnianych łuczników, ale uważaj na nowych przeciwników, którzy wybiegną z pobliskiej jaskini #2.

7 - Gorzkie lekarstwo (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Po zakończonych walkach warto się solidnie porozglądać, albowiem w okolicy odnajdziesz między innymi kilka kufrów z cennymi skarbami - Gorzkie lekarstwo (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Po zakończonych walkach warto się solidnie porozglądać, albowiem w okolicy odnajdziesz między innymi kilka kufrów z cennymi skarbami. Skieruj się w stronę wejścia do jaskini. Zostaniesz tu zmuszony do dołączenia Fenrisa do stałej drużyny (o ile już tak nie jest), a także odbędziesz z nim krótką rozmowę #1. Skorzystaj teraz z przejścia (M60, 3) prowadzącego do lokacji [Jaskinie więzienne - Kryjówka łowców niewolników] #2 (M61, 1).

Krok 3: Odnalezienie Magister Hadriany

8 - Gorzkie lekarstwo (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Ruszaj na wschód - Gorzkie lekarstwo (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Ruszaj na wschód. Po znalezieniu się w nowym pomieszczeniu warto obejrzeć leżącą na stole krwawą ofiarę #1 (M61, 2), wysłuchując komentarza na temat magii krwi. Nadal podążaj na wschód, a po dotarciu do dłuższego korytarza przystąpisz do walk #2. Atakuj pojawiających się tu łowców niewolników, którym będą towarzyszyły zwłoki.

9 - Gorzkie lekarstwo (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Jak zapewne zauważyłeś, na końcu tego korytarza znajduje się pułapka ciągła - Gorzkie lekarstwo (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Jak zapewne zauważyłeś, na końcu tego korytarza znajduje się pułapka ciągła. Oznacza to, że dopóki ktoś stoi na płycie naciskowej pozostanie ona aktywna. W tym konkretnym przypadku przy próbie przejścia przez płomienie zostałbyś powalony na ziemię #1. W rezultacie użyj swoich łuczników lub magów do ogłuszenia lub odrzucenia szkieletów łuczników. Szybko wtedy do nich podbiegnij i się z nimi rozpraw #2.

10 - Gorzkie lekarstwo (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Skieruj się teraz do północnego pomieszczenia - Gorzkie lekarstwo (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Skieruj się teraz do północnego pomieszczenia. Tu czeka Cię bitwa z dość dużą grupą łowców niewolników, wśród których znajdzie się nowy mag #1. Jeżeli chcesz, mógłbyś wykorzystywać znajdujące się w narożnikach tego pomieszczenia płyty naciskowe na swoją korzyść #2, ale nie jest to wymagane. Uważaj natomiast żeby któryś z przeciwników nie zatrzymał się na takiej płycie, blokując skutecznie do siebie dostęp.

11 - Gorzkie lekarstwo (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Możesz już udać się na zachód - Gorzkie lekarstwo (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Możesz już udać się na zachód. Po dotarciu do największej sali jaskiń czekają Cię dwie walki z niezbyt licznymi grupami łowców niewolników. Pierwsza z nich będzie okupowała centralną część pomieszczenia #1, a druga pojawi się przy przejściu, z którego skorzystałeś żeby tu dotrzeć #2.

Podobało się?

0

Dragon Age II

8 marca 2011

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2013-03-17
12:07

ROGI Chorąży

jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie

Komentarz: ROGI
2013-03-18
15:32

ROGI Chorąży

jak odblokować zadanie draństwo?

Komentarz: ROGI
2013-10-30
03:48

PaulinaKlaudia Konsul

W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy

Komentarz: PaulinaKlaudia
2014-01-11
17:56

szklarson Junior

Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!

Komentarz: szklarson
2018-08-22
19:56

lotnik_xaos Legionista

😢

Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?

Komentarz: lotnik_xaos

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl