Zadania zielarza #1 | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
Aktualizacja:
Zadania zielarza #1
Zleceniodawca: Solivitus [Katownia]
![]() | ![]() |
Do wykonywania tego zadania będziesz mógł przystąpić dopiero po odblokowaniu lokacji [Katownia]. Udaj się do południowej części dziedzińca i odszukaj zielarza Solivitusa #1 (M33, 4). W trakcie rozmowy możesz zaoferować swoją pomoc #2 w odnalezieniu poszukiwanych przez niego składników. Warto dodać, że jeżeli już na starcie wykażesz duże zainteresowanie w udzieleniu mu pomocy, to otrzymasz na zachętę 1 suweren.
![]() | ![]() |
Pierwszy obiekt na liście to gruczoł przędny pająka, który można pozyskać od jadowitego pająka. W tym celu przystąp do wykonywania uzupełniającego questu Rozkazy sędziego. Już po znalezieniu się w lokacji [Opuszczone ruiny - Zrujnowane przejście] (M30, 1) musisz dotrzeć do pierwszej większej sali, w której zostaniesz zaatakowany przez dużą grupę pająków #1. Jednym z potworów będzie właśnie jadowity pająk. Zbadaj jego zwłoki (M30, 3) po wygranej bitwie #2, a będziesz mógł zabrać ze sobą poszukiwany obiekt.
![]() | ![]() |
Drugi obiekt na liście to smoczy kieł, który możesz pozyskać od wielkiego smoka. W tym celu przystąp do wykonywania uzupełniającego questu Kościany Szyb. W samej końcówce tego zadania stoczysz walkę z dużym smokiem #1, która będzie miała miejsce w lokacji [Kościany Szyb - Krawędź Kościanego Szybu] (M31, 5). Po tym jak uda Ci się zlikwidować smoka zbadaj jego zwłoki #2, a odnajdziesz poszukiwany obiekt.
![]() | ![]() |
Ostatni trzeci obiekt na liście to czyste żelazodrzewo i na jego poszukiwania wybierz się do lokacji [Rozdarty Grzbiet]. Musisz dotrzeć do znajdującego się na tym obszarze obozu Dalijczyków #1, co szerzej omówione zostało w opisie głównego questu Długa droga do domu. Po dotarciu na miejsce odszukaj mistrza Ilena (M25, 11) i porozmawiaj z nim #2. Poproś elfa o udzielenie Ci podpowiedzi, gdzie należy szukać żelazodrzewa. Niezależnie od wybieranych kwestii dialogowych mistrz Ilen zaznaczy Ci na mapie świata nową lokację.
![]() | ![]() |
Możesz już opuścić ten obszar i wybrać się do lokacji [Żelazodrzewna polana] (M34, 1). Po dotarciu na miejsce skieruj się na północ. Już wkrótce wpadniesz na grupę hurloków oraz hurloków kuszników #1, aczkolwiek pokonanie wszystkich bestii nie powinno stanowić dużego problemu. Udaj się teraz do centralnej części tej lokacji #2. Doprowadzi to do pojawienia się kolejnych bestii w tej okolicy. Tym razem hurloki będą nadbiegały z kilku stron i w większych ilościach.
![]() | ![]() |
Od razu po pokonaniu drugiej grupy hurloków niedaleko polany powinien pojawić się ogr #1. Przystąp do atakowania tej bestii, uważając na jej silne uderzenia w ziemię oraz niebezpieczne szarże. Na szczęście ogra łatwiej będzie pokonać od tego z początkowej części gry. Na sam koniec do zlikwidowania będzie zapewne jeszcze niewielka grupa hurloków #2.
![]() | ![]() |
Pokonanie wszystkich potworów doprowadzi do wskazania przez grę miejsca, w którym można odnaleźć czystą korę żelazodrzewa #1 (M34, 2). Po zabraniu tego przedmiotu powróć do lokacji [Katownia] i przekaż Solivitusowi (M33, 4) wszystkie trzy pozyskane składniki #2. W nagrodę otrzymasz 5 suwerenów.
Uwaga! Na poszukiwanie kolejnych składników dla Solivitusa będziesz mógł wyruszyć dopiero po powrocie z Głębokich Ścieżek, czyli w II akcie kampanii (już po zaliczeniu głównego questu Wyprawa na Głębokie Ścieżki). Czynności te omówione zostały w opisie uzupełniającego questu Zadania zielarza #2.
0
- Dragon Age II - poradnik do gry
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
- Questy uzupełniające - Akt 1
- Zagubiony list | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Znalezione nie kradzione | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Zamiana (1) | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Zamiana (2) | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Kościany Szyb | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Rozkazy sędziego (1) | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Rozkazy sędziego (2) | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Niedokończone sprawy; Wracać do roboty | Questy uzupełniające - Akt 1
- Więcej szczęścia niż rozumu | Questy uzupełniające - Akt 1 | Dragon Age II
- Zadania zielarza #1 | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Pierwsza ofiara | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Niepożądany ratunek | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Questy uzupełniające - Akt 1
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie
PaulinaKlaudia Konsul
W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy
szklarson Junior
Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!
lotnik_xaos Legionista
Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.