Wiara | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Wiara

Zleceniodawca: automatycznie po zaliczeniu głównego questu Wymagania Qun [Górne Miasto - Plac w Górnym Mieście]

Krok 1: Odbycie rozmowy z Sebastianem

1 - Wiara | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Zadanie to otrzymasz automatycznie po ukończeniu głównego questu Wymagania Qun i już po wzięciu udziału w spotkaniu z Komtur Meredith i Pierwszym Zaklinaczem Orsinem w lokacji [Górne Miasto - Plac w Górnym Mieście] - Wiara | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Zadanie to otrzymasz automatycznie po ukończeniu głównego questu Wymagania Qun i już po wzięciu udziału w spotkaniu z Komtur Meredith i Pierwszym Zaklinaczem Orsinem w lokacji [Górne Miasto - Plac w Górnym Mieście]. Wymagane jest oczywiście to żeby mieć zainstalowany na dysku dodatek DLC Książę na wygnaniu i wykonać co najmniej jedno wcześniejsze zadanie związane z postacią księcia. Wybierz się za dnia do lokacji [Górne Miasto - Zakon], a po dotarciu na miejsce kliknij na postaci Sebastiana (M7, 5) #1. W trakcie rozmowy z udziałem Sebastiana i Wielkiej Kapłanki Elthiny dowiesz się o przybyciu do Kirkwall Siostry Słowik, która jest agentką Boskiej. Quest ten pojawi się w Twoim dzienniku niezależnie od tego czy na koniec rozmowy zgodzisz się na towarzyszenie Sebastianowi w wybraniu się na spotkanie czy chwilowo odmówisz #2, przy czym w tym pierwszym przypadku zdobędziesz aż 25 punktów przyjaźni w relacjach z Sebastianem.

Krok 2: Wybranie się na spotkanie z Siostrą Słowik

2 - Wiara | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Możesz już wyjść z budynku Zakonu i potwierdzić chęć przystąpienia do eksploracji lokacji [Górne Miasto] nocną porą - Wiara | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Możesz już wyjść z budynku Zakonu i potwierdzić chęć przystąpienia do eksploracji lokacji [Górne Miasto] nocną porą. Zachowaj oczywiście ostrożność, zwłaszcza jeśli nie rozprawiłeś się z lokalnymi grupami bandytów #1. Docelowo musisz dotrzeć do wejścia do lokacji [Górne Miasto - Twierdza wicehrabiego] (M4, 4), które wyjątkowo będzie dostępne #2.

3 - Wiara | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Po znalezieniu się wewnątrz twierdzy udaj się na wschód - Wiara | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Po znalezieniu się wewnątrz twierdzy udaj się na wschód. Po drodze natrafisz na zamknięte drzwi (M10, 4) #1 i jedynym sposobem na ich otwarcie będzie skorzystanie z usług jakiegoś łotrzyka wchodzącego w skład drużyny (najbardziej oczywisty kandydat to Sebastian). Możesz już otworzyć kolejne drzwi (M10, 2), prowadzące bezpośrednio do sali tronowej #2.

4 - Wiara | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Po dotarciu do celu wędrówki okaże się, że w okolicy przebywają wrogo nastawieni wrogowie - Wiara | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Po dotarciu do celu wędrówki okaże się, że w okolicy przebywają wrogo nastawieni wrogowie. Przystąp możliwie jak najszybciej do atakowania maga krwi #1, powstrzymując go jednocześnie od wysysania cennej energii życiowej z członków drużyny. Po zlikwidowaniu tego osobnika dobrze byłoby zaatakować magów apostatów #2.

5 - Wiara | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Musisz się niestety liczyć z tym, że już wkrótce pojawią się tu potwory, tak więc dobrze byłoby możliwie jak najszybciej zabić wszystkich magów - Wiara | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Musisz się niestety liczyć z tym, że już wkrótce pojawią się tu potwory, tak więc dobrze byłoby możliwie jak najszybciej zabić wszystkich magów. Przystąp na początek do atakowania demonów gniewu #1. Następne w kolejności powinny być cienie, zaś na koniec warto sobie zostawić szkielety łuczników oraz zwłoki #2.

6 - Wiara | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Walcz tak długo aż zlikwidujesz wszystkie potwory - Wiara | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Walcz tak długo aż zlikwidujesz wszystkie potwory. Doprowadzi to do wyświetlenia cut-scenki, w trakcie której okaże się, że Siostra Słowik to tak naprawdę doskonale znana z pierwszej części gry Leliana #1. W trakcie rozmowy #2 zostaniesz poinformowany, że Wielka Kapłanka Elthina znajduje się w niebezpieczeństwie. Niezależnie od wybieranych opcji dialogowych kolejnym krokiem będzie ostrzeżenie jej i jednoczesne poproszenie o opuszczenie Kirkwall.

Krok 3: Powrót do Zakonu

7 - Wiara | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Zanim opuścisz tę lokację zbadaj okoliczne ciała - Wiara | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Zanim opuścisz tę lokację zbadaj okoliczne ciała. Mag krwi będzie miał przy sobie Rękawice Maury, pierwszy mag apostata sztylet Niskie Ostrze i amulet Klejnot Eteru, a drugi mag apostata tarczę Przyjaciel Maga i Czapkę Rezolucjonisty. Wyjdź z twierdzy i powróć do lokacji [Górne Miasto - Zakon]. Musisz tu oczywiście kliknąć na postaci Wielkiej Kapłanki Elthiny (M7, 5) #1. Niestety niezależnie od wybieranych opcji dialogowych #2 kobieta nie da się przekonać do ucieczki z miasta. Zauważ, że zaliczenie tego questu nagradzane jest aż 15 suwerenami.

Podobało się?

0

Dragon Age II

8 marca 2011

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2013-03-17
12:07

ROGI Chorąży

jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie

Komentarz: ROGI
2013-03-18
15:32

ROGI Chorąży

jak odblokować zadanie draństwo?

Komentarz: ROGI
2013-10-30
03:48

PaulinaKlaudia Konsul

W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy

Komentarz: PaulinaKlaudia
2014-01-11
17:56

szklarson Junior

Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!

Komentarz: szklarson
2018-08-22
19:56

lotnik_xaos Legionista

😢

Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?

Komentarz: lotnik_xaos

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl