Wiara | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
Aktualizacja:
Wiara
Zleceniodawca: automatycznie po zaliczeniu głównego questu Wymagania Qun [Górne Miasto - Plac w Górnym Mieście]
Krok 1: Odbycie rozmowy z Sebastianem
![]() | ![]() |
Zadanie to otrzymasz automatycznie po ukończeniu głównego questu Wymagania Qun i już po wzięciu udziału w spotkaniu z Komtur Meredith i Pierwszym Zaklinaczem Orsinem w lokacji [Górne Miasto - Plac w Górnym Mieście]. Wymagane jest oczywiście to żeby mieć zainstalowany na dysku dodatek DLC Książę na wygnaniu i wykonać co najmniej jedno wcześniejsze zadanie związane z postacią księcia. Wybierz się za dnia do lokacji [Górne Miasto - Zakon], a po dotarciu na miejsce kliknij na postaci Sebastiana (M7, 5) #1. W trakcie rozmowy z udziałem Sebastiana i Wielkiej Kapłanki Elthiny dowiesz się o przybyciu do Kirkwall Siostry Słowik, która jest agentką Boskiej. Quest ten pojawi się w Twoim dzienniku niezależnie od tego czy na koniec rozmowy zgodzisz się na towarzyszenie Sebastianowi w wybraniu się na spotkanie czy chwilowo odmówisz #2, przy czym w tym pierwszym przypadku zdobędziesz aż 25 punktów przyjaźni w relacjach z Sebastianem.
Krok 2: Wybranie się na spotkanie z Siostrą Słowik
![]() | ![]() |
Możesz już wyjść z budynku Zakonu i potwierdzić chęć przystąpienia do eksploracji lokacji [Górne Miasto] nocną porą. Zachowaj oczywiście ostrożność, zwłaszcza jeśli nie rozprawiłeś się z lokalnymi grupami bandytów #1. Docelowo musisz dotrzeć do wejścia do lokacji [Górne Miasto - Twierdza wicehrabiego] (M4, 4), które wyjątkowo będzie dostępne #2.
![]() | ![]() |
Po znalezieniu się wewnątrz twierdzy udaj się na wschód. Po drodze natrafisz na zamknięte drzwi (M10, 4) #1 i jedynym sposobem na ich otwarcie będzie skorzystanie z usług jakiegoś łotrzyka wchodzącego w skład drużyny (najbardziej oczywisty kandydat to Sebastian). Możesz już otworzyć kolejne drzwi (M10, 2), prowadzące bezpośrednio do sali tronowej #2.
![]() | ![]() |
Po dotarciu do celu wędrówki okaże się, że w okolicy przebywają wrogo nastawieni wrogowie. Przystąp możliwie jak najszybciej do atakowania maga krwi #1, powstrzymując go jednocześnie od wysysania cennej energii życiowej z członków drużyny. Po zlikwidowaniu tego osobnika dobrze byłoby zaatakować magów apostatów #2.
![]() | ![]() |
Musisz się niestety liczyć z tym, że już wkrótce pojawią się tu potwory, tak więc dobrze byłoby możliwie jak najszybciej zabić wszystkich magów. Przystąp na początek do atakowania demonów gniewu #1. Następne w kolejności powinny być cienie, zaś na koniec warto sobie zostawić szkielety łuczników oraz zwłoki #2.
![]() | ![]() |
Walcz tak długo aż zlikwidujesz wszystkie potwory. Doprowadzi to do wyświetlenia cut-scenki, w trakcie której okaże się, że Siostra Słowik to tak naprawdę doskonale znana z pierwszej części gry Leliana #1. W trakcie rozmowy #2 zostaniesz poinformowany, że Wielka Kapłanka Elthina znajduje się w niebezpieczeństwie. Niezależnie od wybieranych opcji dialogowych kolejnym krokiem będzie ostrzeżenie jej i jednoczesne poproszenie o opuszczenie Kirkwall.
Krok 3: Powrót do Zakonu
![]() | ![]() |
Zanim opuścisz tę lokację zbadaj okoliczne ciała. Mag krwi będzie miał przy sobie Rękawice Maury, pierwszy mag apostata sztylet Niskie Ostrze i amulet Klejnot Eteru, a drugi mag apostata tarczę Przyjaciel Maga i Czapkę Rezolucjonisty. Wyjdź z twierdzy i powróć do lokacji [Górne Miasto - Zakon]. Musisz tu oczywiście kliknąć na postaci Wielkiej Kapłanki Elthiny (M7, 5) #1. Niestety niezależnie od wybieranych opcji dialogowych #2 kobieta nie da się przekonać do ucieczki z miasta. Zauważ, że zaliczenie tego questu nagradzane jest aż 15 suwerenami.
0
- Dragon Age II - poradnik do gry
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
- Questy towarzyszy - Akt 3
- Surowa rozmowa; Burza i to, co było przedtem | Questy towarzyszy - Akt 3
- Sprawdź, co u Andersa; Bohaterowie i kapitanowie | Questy towarzyszy - Akt 3
- Porozmawiaj z Fenrisem | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Żal Izabeli; Nowe miejsce | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Samotność | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Justynian (1) | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Justynian (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Dalijska pamiątka; Mały problem | Questy towarzyszy - Akt 3 | Dragon Age II
- Nawiedzenie | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Zakończenie; Rocznica | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Przysługa i wina | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Nowa ścieżka (1) | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Nowa ścieżka (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Fenris- Ostrze miłosierdzia | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Nie ma spokoju dla nikczemnych (1) | Questy towarzyszy - Akt 3
- Nie ma spokoju dla nikczemnych (2) | Questy towarzyszy - Akt 3
- Rivański talizman | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Wiara | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Kwestionowanie wiary (Sebastian, Fenris, Izabela) | Questy towarzyszy - Akt 3
- Questy towarzyszy - Akt 3
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie
PaulinaKlaudia Konsul
W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy
szklarson Junior
Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!
lotnik_xaos Legionista
Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.