Nie ma spokoju dla nikczemnych (2) | Questy towarzyszy - Akt 3

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Krok 5: Przeszukanie magazynu

1 - Nie ma spokoju dla nikczemnych (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry
Po wygranej bitwie wysłuchasz krótkiej rozmowy z Izabelą #1 i ponownie będzie ona musiała znaleźć się w Twojej aktywnej drużynie - Nie ma spokoju dla nikczemnych (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry

Po wygranej bitwie wysłuchasz krótkiej rozmowy z Izabelą #1 i ponownie będzie ona musiała znaleźć się w Twojej aktywnej drużynie. Zacznij od odnalezienia ciała pokonanego niedawno Velasco #2, odnajdując przy nim klucz do biura oraz cenny sztylet Obieracz.

2 - Nie ma spokoju dla nikczemnych (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry
Dobrze byłoby teraz rozejrzeć się po całym magazynie - Nie ma spokoju dla nikczemnych (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry

Dobrze byłoby teraz rozejrzeć się po całym magazynie. W jego północno-wschodniej części odnajdziesz korytarz z pułapkami #1 wymagający wykazania się zręcznością. Jeżeli uda Ci się przebiec na drugi koniec i skorzystać z przełącznika, to będziesz mógł otworzyć kilka skrzyń, odnajdując między innymi ponad 8 suwerenów. W innym północnym pomieszczeniu magazynu natrafisz z kolei na bardzo rzadką ambrozję #2 (M95, 4).

3 - Nie ma spokoju dla nikczemnych (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry
Na sam koniec udaj się do południowych drzwi #1 (M95, 5) i użyj klucza odnalezionego przy ciele Velasco do ich otwarcia - Nie ma spokoju dla nikczemnych (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry

Na sam koniec udaj się do południowych drzwi #1 (M95, 5) i użyj klucza odnalezionego przy ciele Velasco do ich otwarcia. W niewielkim pomieszczeniu obejrzyj kufer #2 (M95, 6), w którym ukryto między innymi obciążające dokumenty.

Krok 6: Spotkanie się z Castillonem

4 - Nie ma spokoju dla nikczemnych (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry
Powróć do głównego pomieszczenia magazynu (M95, 3), gdzie będzie już czekał na Was Castillon #1 - Nie ma spokoju dla nikczemnych (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry

Powróć do głównego pomieszczenia magazynu (M95, 3), gdzie będzie już czekał na Was Castillon #1. Rozmowa ta może mieć dwa rozwiązania. Jeżeli na jej sam koniec wybierzesz prawą górną opcję dialogową #2, to podejmiesz decyzję po myśli Izabeli i wymienisz odnalezione dokumenty za statek, który do tej pory był własnością Castillona. Pozwoli Ci to zakończyć ten quest bez rozlewu krwi.

5 - Nie ma spokoju dla nikczemnych (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry
Alternatywnym rozwiązaniem jest wybranie na koniec rozmowy prawej dolnej opcji dialogowej #1, w rezultacie czego sprzeciwisz się decyzji Izabeli i wyzwiesz Castillona na pojedynek - Nie ma spokoju dla nikczemnych (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry

Alternatywnym rozwiązaniem jest wybranie na koniec rozmowy prawej dolnej opcji dialogowej #1, w rezultacie czego sprzeciwisz się decyzji Izabeli i wyzwiesz Castillona na pojedynek. Naturalnie nie weźmie on udziału w bitwie w pojedynkę, gdyż oprócz niego pojawią się tu korsarze, korsarze łucznicy oraz ogary mabari #2.

6 - Nie ma spokoju dla nikczemnych (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry
Jeżeli wybrałeś wariant agresywny, to tuż po rozpoczęciu bitwy skup się wyłącznie na atakowaniu Castillona #1, albowiem byłby on w stanie zagrzewać swoich podwładnych do walki - Nie ma spokoju dla nikczemnych (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry

Jeżeli wybrałeś wariant agresywny, to tuż po rozpoczęciu bitwy skup się wyłącznie na atakowaniu Castillona #1, albowiem byłby on w stanie zagrzewać swoich podwładnych do walki. Dopiero po jego wyeliminowaniu przystąp do atakowania pozostałych przeciwników #2.

7 - Nie ma spokoju dla nikczemnych (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry
Zauważ, że w trakcie tej bitwy będziesz mógł wykorzystywać pułapki ciągłe na swoją korzyść, ustawiając swoich ludzi (najlepiej magów i łuczników) na płytach naciskowych i doprowadzając do pojawiania się płomieni #1 - Nie ma spokoju dla nikczemnych (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry

Zauważ, że w trakcie tej bitwy będziesz mógł wykorzystywać pułapki ciągłe na swoją korzyść, ustawiając swoich ludzi (najlepiej magów i łuczników) na płytach naciskowych i doprowadzając do pojawiania się płomieni #1. Nie jest to oczywiście wymagane, ale dzięki temu zwycięstwo przyjdzie Ci z łatwością. W końcowej fazie walk uważaj na nowego korsarza skrytobójcę. Wygranie bitwy doprowadzi do wyświetlenia cut-scenki, w trakcie której Izabela przekaże Avelinie obciążające dokumenty (o ile Avelina stoi nadal na czele straży miejskiej) #2.

Podobało się?

0

Dragon Age II

8 marca 2011

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2013-03-17
12:07

ROGI Chorąży

jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie

Komentarz: ROGI
2013-03-18
15:32

ROGI Chorąży

jak odblokować zadanie draństwo?

Komentarz: ROGI
2013-10-30
03:48

PaulinaKlaudia Konsul

W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy

Komentarz: PaulinaKlaudia
2014-01-11
17:56

szklarson Junior

Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!

Komentarz: szklarson
2018-08-22
19:56

lotnik_xaos Legionista

😢

Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?

Komentarz: lotnik_xaos

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl