Dragon Age 2: Nie ma spokoju dla nikczemnych (2)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Krok 5: Przeszukanie magazynu

1 - Nie ma spokoju dla nikczemnych (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry
Po wygranej bitwie wysłuchasz krótkiej rozmowy z Izabelą #1 i ponownie będzie ona musiała znaleźć się w Twojej aktywnej drużynie - Nie ma spokoju dla nikczemnych (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry

Po wygranej bitwie wysłuchasz krótkiej rozmowy z Izabelą #1 i ponownie będzie ona musiała znaleźć się w Twojej aktywnej drużynie. Zacznij od odnalezienia ciała pokonanego niedawno Velasco #2, odnajdując przy nim klucz do biura oraz cenny sztylet Obieracz.

2 - Nie ma spokoju dla nikczemnych (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry
Dobrze byłoby teraz rozejrzeć się po całym magazynie - Nie ma spokoju dla nikczemnych (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry

Dobrze byłoby teraz rozejrzeć się po całym magazynie. W jego północno-wschodniej części odnajdziesz korytarz z pułapkami #1 wymagający wykazania się zręcznością. Jeżeli uda Ci się przebiec na drugi koniec i skorzystać z przełącznika, to będziesz mógł otworzyć kilka skrzyń, odnajdując między innymi ponad 8 suwerenów. W innym północnym pomieszczeniu magazynu natrafisz z kolei na bardzo rzadką ambrozję #2 (M95, 4).

3 - Nie ma spokoju dla nikczemnych (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry
Na sam koniec udaj się do południowych drzwi #1 (M95, 5) i użyj klucza odnalezionego przy ciele Velasco do ich otwarcia - Nie ma spokoju dla nikczemnych (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry

Na sam koniec udaj się do południowych drzwi #1 (M95, 5) i użyj klucza odnalezionego przy ciele Velasco do ich otwarcia. W niewielkim pomieszczeniu obejrzyj kufer #2 (M95, 6), w którym ukryto między innymi obciążające dokumenty.

Krok 6: Spotkanie się z Castillonem

4 - Nie ma spokoju dla nikczemnych (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry
Powróć do głównego pomieszczenia magazynu (M95, 3), gdzie będzie już czekał na Was Castillon #1 - Nie ma spokoju dla nikczemnych (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry

Powróć do głównego pomieszczenia magazynu (M95, 3), gdzie będzie już czekał na Was Castillon #1. Rozmowa ta może mieć dwa rozwiązania. Jeżeli na jej sam koniec wybierzesz prawą górną opcję dialogową #2, to podejmiesz decyzję po myśli Izabeli i wymienisz odnalezione dokumenty za statek, który do tej pory był własnością Castillona. Pozwoli Ci to zakończyć ten quest bez rozlewu krwi.

5 - Nie ma spokoju dla nikczemnych (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry
Alternatywnym rozwiązaniem jest wybranie na koniec rozmowy prawej dolnej opcji dialogowej #1, w rezultacie czego sprzeciwisz się decyzji Izabeli i wyzwiesz Castillona na pojedynek - Nie ma spokoju dla nikczemnych (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry

Alternatywnym rozwiązaniem jest wybranie na koniec rozmowy prawej dolnej opcji dialogowej #1, w rezultacie czego sprzeciwisz się decyzji Izabeli i wyzwiesz Castillona na pojedynek. Naturalnie nie weźmie on udziału w bitwie w pojedynkę, gdyż oprócz niego pojawią się tu korsarze, korsarze łucznicy oraz ogary mabari #2.

6 - Nie ma spokoju dla nikczemnych (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry
Jeżeli wybrałeś wariant agresywny, to tuż po rozpoczęciu bitwy skup się wyłącznie na atakowaniu Castillona #1, albowiem byłby on w stanie zagrzewać swoich podwładnych do walki - Nie ma spokoju dla nikczemnych (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry

Jeżeli wybrałeś wariant agresywny, to tuż po rozpoczęciu bitwy skup się wyłącznie na atakowaniu Castillona #1, albowiem byłby on w stanie zagrzewać swoich podwładnych do walki. Dopiero po jego wyeliminowaniu przystąp do atakowania pozostałych przeciwników #2.

7 - Nie ma spokoju dla nikczemnych (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry
Zauważ, że w trakcie tej bitwy będziesz mógł wykorzystywać pułapki ciągłe na swoją korzyść, ustawiając swoich ludzi (najlepiej magów i łuczników) na płytach naciskowych i doprowadzając do pojawiania się płomieni #1 - Nie ma spokoju dla nikczemnych (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry

Zauważ, że w trakcie tej bitwy będziesz mógł wykorzystywać pułapki ciągłe na swoją korzyść, ustawiając swoich ludzi (najlepiej magów i łuczników) na płytach naciskowych i doprowadzając do pojawiania się płomieni #1. Nie jest to oczywiście wymagane, ale dzięki temu zwycięstwo przyjdzie Ci z łatwością. W końcowej fazie walk uważaj na nowego korsarza skrytobójcę. Wygranie bitwy doprowadzi do wyświetlenia cut-scenki, w trakcie której Izabela przekaże Avelinie obciążające dokumenty (o ile Avelina stoi nadal na czele straży miejskiej) #2.

Dragon Age II

8 marca 2011

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2018-08-22
19:56

lotnik_xaos Legionista

1
😢

Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?

Komentarz: lotnik_xaos
2014-01-11
17:56

szklarson Junior

Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!

Komentarz: szklarson
2013-10-30
03:48

PaulinaKlaudia Konsul

1

W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy

Komentarz: PaulinaKlaudia
2013-03-18
15:32

ROGI Chorąży

jak odblokować zadanie draństwo?

Komentarz: ROGI
2013-03-17
12:07

ROGI Chorąży

jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie

Komentarz: ROGI
2013-01-18
21:21

zanonimizowany890815 Junior

witam potrzebuje pomocy za znalezieniem "smoczego kla" do "zadania zielarza" czy to ma związek z zablokowanym wejsciem do jaskini na "rozdartym grzbiecie" przez blekitna "aure" z gory dzieki za pomoc

Komentarz: zanonimizowany890815
2012-06-22
16:57

lola1878 Legionista

Zainstalowałam sobie nie dawno DLC "Książę Wygnaniu" do Dragon Age 2. Gdy tylko odzyskałam władzę na postaciami udałam się w kierunku zakonu. Jednak nie spotkałam przed tablicą ani Sebastiana,a ani Wielkiej Matki. Może mi ktoś powiedzieć kiedy się pojawi Sebastian przed zakonem?

Komentarz: lola1878
2011-04-23
01:16

migel Junior

mam pytanie czy wie ktoś może gdzie znaleźć Zbroję Upadłych, skompletowałem już Hełm, Buty i Rękawice Upadłych i brakuje mi tylko zbroi. Jeśli ktoś wie to proszę o podpowiedż

Komentarz: migel
2011-04-19
17:02

Stranger. Senator

-1
Stranger.

Raramuri --> https://www.gry-online.pl/poradniki/dragon-age-ii/&PART=730

Przy okazji polecam Atlas świata, w którym dokładnie opisane zostały okoliczności dołączania do drużyny kolejnych osób. :)

Komentarz: Stranger.
2011-04-15
17:05

zanonimizowany787165 Junior

Ej dobra zaczynam od nowa gre i potrzebna mi jest informacja gdzie znalezc Isabelę tak poprostu ale podaj m podajcie miejsce normalnie czyli napisaniem gdzie podczas jakiego questa itp.

Komentarz: zanonimizowany787165
2011-04-14
18:00

zanonimizowany137531 Legionista

Flyby --> bo w DA2 istotne wybory można policzyć na palcach jednej ręki. Zwykle w każdym queście wybór i tak albo prowadzi do tej samej sytuacji albo jest bez znaczenia.

Komentarz: zanonimizowany137531
2011-04-14
13:02

Flyby Legend

Flyby
😊

..na razie pograłem wszystkimi postaciami, Stranger i powiem szczerze że więcej "kłopotów" miałem (jaką decyzję podjąć) przy "starym" DA ;) ..Już nie mówiąc o "zagadkach" questowych, w DA II w ogóle nieobecnych ;) ..Przyznaję że mechaniczne zagadki typu jaką dźwignię nacisnąć lub na jaką płytkę wskoczyć, raczej mnie irytowały ale poradnik wtedy się przydawał ;)..Na "decyzyjne" problemy raczej mi szkoda poradnika używać bo po co wtedy do gry miałbym wracać? ..Niewiele tam już zostało elementów stanowiących dla gracza cRPG (w moim wydaniu) "wezwanie do boju" ..Doszło do tego że zaczynam się zastanawiać czy nie pograć w "Simsy Średniowiecze" ..ech, "dołuję"

Komentarz: Flyby
2011-04-08
01:39

Stranger. Senator

-1
Stranger.

Flyby --> Mimo wszystko polecam, bo ciekawych wyborów jest więcej niż w jedynce. Zawsze warto przekonać się do czego prowadzą alternatywne warianty. :)

Komentarz: Stranger.
2011-04-07
11:48

Flyby Legend

-1
Flyby
😊

..pierwsza (tego typu) gra do której nie potrzebowałem poradnika ;) ..niemniej podziwiam ogrom pracy Stranger ..widać że to nie jest klasyczny cRPG

Komentarz: Flyby
2011-04-06
14:17

Stranger. Senator

-1
Stranger.

Daveus --> Hm, to dziwne. Podczas przechodzenia gry po raz pierwszy miałem wybraną taką samą historię początkową i wszystkie te questy normalnie się uaktywniły. Co do questu Niewyraźne szczegóły, u mnie też pojawił się ten bug. Quest w każdym razie dobiega końca w momencie porozmawiania ze Sketchem i później nic innego nie można już zrobić.

Komentarz: Stranger.
2011-04-06
14:05

Daveus Chorąży

Stranger --> 'Bohater Fereldenu", i mam jeszcze problem z zadaniem "niewyraźne szczeguły", ale to raczej bug, bo nie chce się przenieść do zakładki z ukończonymi zadaniami.

Komentarz: Daveus
2011-04-04
20:29

Stra Moldas Legend

Stra Moldas

kkkkmirek ->

Komentarz: Stra Moldas
2011-04-04
20:20

zanonimizowany364772 Junior

Czy możliwy jest romans głównej postaci z Aveliną, grając męską lub kobiecą postacią tak żeby się wprowadziła do posiadłości bohatera?

Komentarz: zanonimizowany364772
2011-04-03
18:17

Stranger. Senator

-1
Stranger.

Daveus --> Jaką "historię początkową" wybrałeś przy tworzeniu postaci? A może grasz na sejwach z jedynki?

Komentarz: Stranger.
2011-04-03
16:07

Daveus Chorąży

Mam problem z questami: "Spiskowcy", "Terror na wybrzeżu" oraz "Mroczne objawienie", nie mogę ich aktywować. Proszę o jakieś porady.

Komentarz: Daveus

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl