Zakazana wiedza (3) | Questy poboczne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Krok 6: Odnalezienie Grimuaru Zła

1 - Zakazana wiedza (3) | Questy poboczne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Jeżeli spełniłeś opisane wcześniej wymagania, to quest zostanie zaktualizowany i dowiesz się, że będziesz musiał jeszcze odnaleźć Grimuar Zła - Zakazana wiedza (3) | Questy poboczne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Jeżeli spełniłeś opisane wcześniej wymagania, to quest zostanie zaktualizowany i dowiesz się, że będziesz musiał jeszcze odnaleźć Grimuar Zła. Zacznij od wybrania z mapy świata podróży do lokacji [Mrokowisko] #1. Tu skieruj się do północno-zachodniej części obszaru i odszukaj przejście (M23, 15) prowadzące do lokacji [Mrokowisko - Zapomniane leże] #2 (M67, 1).

2 - Zakazana wiedza (3) | Questy poboczne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
W trakcie eksploracji tej lokacji musisz się liczyć z tym, że będziesz napotykał wiele niezmiernie trudnych do rozbrojenia pułapek, tak więc warto mieć w drużynie zdolnego łotrzyka - Zakazana wiedza (3) | Questy poboczne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

W trakcie eksploracji tej lokacji musisz się liczyć z tym, że będziesz napotykał wiele niezmiernie trudnych do rozbrojenia pułapek, tak więc warto mieć w drużynie zdolnego łotrzyka. Pierwsza pułapka znajduje się niedaleko miejsca startu i jeżeli jej nie rozbroisz, to w okolicy pojawią się trujące opary #1. Skorzystaj z przełącznika i przystąp do atakowania kamiennego golema, który powinien nadbiec od północy #2. Zauważ, że trujący gaz zniknie dopiero po pozbyciu się potwora.

3 - Zakazana wiedza (3) | Questy poboczne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Ruszaj teraz na wschód - Zakazana wiedza (3) | Questy poboczne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Ruszaj teraz na wschód. W nowym pomieszczeniu do zlikwidowania będzie grupa zwłok oraz szkieletów łuczników #1, z czym nie powinno być dużych problemów. Ostrożnie zacznij teraz przesuwać się na wschód, napotykając po drodze skomplikowane i mistrzowskie pułapki #2. Jeżeli nie potrafisz ich rozbrajać, to postaraj się je omijać lub chociażby wycofywać się po ich uaktywnianiu.

4 - Zakazana wiedza (3) | Questy poboczne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
We wschodnim korytarzu do pokonania będą nowe potwory i najważniejsza jest w tym przypadku sprawna eliminacja tajemnej zmory #1 - Zakazana wiedza (3) | Questy poboczne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

We wschodnim korytarzu do pokonania będą nowe potwory i najważniejsza jest w tym przypadku sprawna eliminacja tajemnej zmory #1. Dopiero po tym jak ją zabijesz zajmij się nowymi zwłokami i szkieletami łucznikami. Nadal podążaj na wschód #2 i następnie skręć na północ.

5 - Zakazana wiedza (3) | Questy poboczne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Uważaj, bo w okolicy znajdują się nowe pułapki i jeżeli doprowadzisz do ich uaktywnienia, to będziesz musiał przystąpić do walk z nową tajemną zmorą wśród oparów trującego gazu #1, co uczyni ten pojedynek znacznie trudniejszym - Zakazana wiedza (3) | Questy poboczne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Uważaj, bo w okolicy znajdują się nowe pułapki i jeżeli doprowadzisz do ich uaktywnienia, to będziesz musiał przystąpić do walk z nową tajemną zmorą wśród oparów trującego gazu #1, co uczyni ten pojedynek znacznie trudniejszym. Po zakończonych walkach wejdź do północnej sali i podejdź do Plugawego Grimuaru #2 (M67, 2).

6 - Zakazana wiedza (3) | Questy poboczne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Gra postawi Cię teraz przed takim samym wyborem jak w przypadku poprzednio odnajdywanych złowrogich ksiąg #1, tak więc będziesz mógł zniszczyć grimuar, przeczytać go (Większa Księga Śmiertelnej Powłoki; dwa bonusowe punkty atrybutów) lub zabrać go ze sobą bez czytania (Księga Zakazanej Wiedzy) - Zakazana wiedza (3) | Questy poboczne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Gra postawi Cię teraz przed takim samym wyborem jak w przypadku poprzednio odnajdywanych złowrogich ksiąg #1, tak więc będziesz mógł zniszczyć grimuar, przeczytać go (Większa Księga Śmiertelnej Powłoki; dwa bonusowe punkty atrybutów) lub zabrać go ze sobą bez czytania (Księga Zakazanej Wiedzy). Niezależnie od wybranego wariantu zmuszony zostaniesz do stoczenia bardzo trudnej bitwy #2.

7 - Zakazana wiedza (3) | Questy poboczne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Bitwę tę warto rozpocząć od zaatakowania demona Xebenkecka #1, a to dlatego, że analogicznie do demonów pożądania jest on w stanie wpływać na inne kreatury znajdujące się w tym pomieszczeniu - Zakazana wiedza (3) | Questy poboczne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Bitwę tę warto rozpocząć od zaatakowania demona Xebenkecka #1, a to dlatego, że analogicznie do demonów pożądania jest on w stanie wpływać na inne kreatury znajdujące się w tym pomieszczeniu. Dopiero po zlikwidowaniu tego potwora zajmij się innymi bestiami obecnymi w okolicy. Jako pierwsze warto zaatakować plugawce #2.

8 - Zakazana wiedza (3) | Questy poboczne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Po zlikwidowaniu wszystkich plugawców przystąp do atakowania demonów gniewu #1 - Zakazana wiedza (3) | Questy poboczne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Po zlikwidowaniu wszystkich plugawców przystąp do atakowania demonów gniewu #1. W trakcie staczanych tu walk musisz oczywiście przywiązywać bardzo dużą uwagę do pasków zdrowia członków swojej drużyny, a także atakować potwory po kolei. Wkrótce do walk dołączy druga grupa potworów i w tym przypadku absolutnym priorytetem jest szybka eksterminacja ożywieńca #2.

9 - Zakazana wiedza (3) | Questy poboczne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Gdy tylko ożywieniec zginie ponownie zacznij atakować słabsze potwory, najpierw eliminując plugawce i następnie nowe demony gniewu #1 - Zakazana wiedza (3) | Questy poboczne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Gdy tylko ożywieniec zginie ponownie zacznij atakować "słabsze" potwory, najpierw eliminując plugawce i następnie nowe demony gniewu #1. Po zakończonych walkach koniecznie rozejrzyj się po okolicy, gdyż jest tu mnóstwo ciekawych rzeczy. Mowa tu między innymi o kosturze Żarłoczność, który odnajdziesz przy ciele demona Xebenkecka, oraz o dwóch stosach skarbów (M67, 3) zlokalizowanych w narożnikach pomieszczenia #2.

Podobało się?

0

Dragon Age II

8 marca 2011

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2013-03-17
12:07

ROGI Chorąży

jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie

Komentarz: ROGI
2013-03-18
15:32

ROGI Chorąży

jak odblokować zadanie draństwo?

Komentarz: ROGI
2013-10-30
03:48

PaulinaKlaudia Konsul

W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy

Komentarz: PaulinaKlaudia
2014-01-11
17:56

szklarson Junior

Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!

Komentarz: szklarson
2018-08-22
19:56

lotnik_xaos Legionista

😢

Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?

Komentarz: lotnik_xaos

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl