Zakazana wiedza (3) | Questy poboczne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
Aktualizacja:
Krok 6: Odnalezienie Grimuaru Zła
![]() | ![]() |
Jeżeli spełniłeś opisane wcześniej wymagania, to quest zostanie zaktualizowany i dowiesz się, że będziesz musiał jeszcze odnaleźć Grimuar Zła. Zacznij od wybrania z mapy świata podróży do lokacji [Mrokowisko] #1. Tu skieruj się do północno-zachodniej części obszaru i odszukaj przejście (M23, 15) prowadzące do lokacji [Mrokowisko - Zapomniane leże] #2 (M67, 1).
![]() | ![]() |
W trakcie eksploracji tej lokacji musisz się liczyć z tym, że będziesz napotykał wiele niezmiernie trudnych do rozbrojenia pułapek, tak więc warto mieć w drużynie zdolnego łotrzyka. Pierwsza pułapka znajduje się niedaleko miejsca startu i jeżeli jej nie rozbroisz, to w okolicy pojawią się trujące opary #1. Skorzystaj z przełącznika i przystąp do atakowania kamiennego golema, który powinien nadbiec od północy #2. Zauważ, że trujący gaz zniknie dopiero po pozbyciu się potwora.
![]() | ![]() |
Ruszaj teraz na wschód. W nowym pomieszczeniu do zlikwidowania będzie grupa zwłok oraz szkieletów łuczników #1, z czym nie powinno być dużych problemów. Ostrożnie zacznij teraz przesuwać się na wschód, napotykając po drodze skomplikowane i mistrzowskie pułapki #2. Jeżeli nie potrafisz ich rozbrajać, to postaraj się je omijać lub chociażby wycofywać się po ich uaktywnianiu.
![]() | ![]() |
We wschodnim korytarzu do pokonania będą nowe potwory i najważniejsza jest w tym przypadku sprawna eliminacja tajemnej zmory #1. Dopiero po tym jak ją zabijesz zajmij się nowymi zwłokami i szkieletami łucznikami. Nadal podążaj na wschód #2 i następnie skręć na północ.
![]() | ![]() |
Uważaj, bo w okolicy znajdują się nowe pułapki i jeżeli doprowadzisz do ich uaktywnienia, to będziesz musiał przystąpić do walk z nową tajemną zmorą wśród oparów trującego gazu #1, co uczyni ten pojedynek znacznie trudniejszym. Po zakończonych walkach wejdź do północnej sali i podejdź do Plugawego Grimuaru #2 (M67, 2).
![]() | ![]() |
Gra postawi Cię teraz przed takim samym wyborem jak w przypadku poprzednio odnajdywanych złowrogich ksiąg #1, tak więc będziesz mógł zniszczyć grimuar, przeczytać go (Większa Księga Śmiertelnej Powłoki; dwa bonusowe punkty atrybutów) lub zabrać go ze sobą bez czytania (Księga Zakazanej Wiedzy). Niezależnie od wybranego wariantu zmuszony zostaniesz do stoczenia bardzo trudnej bitwy #2.
![]() | ![]() |
Bitwę tę warto rozpocząć od zaatakowania demona Xebenkecka #1, a to dlatego, że analogicznie do demonów pożądania jest on w stanie wpływać na inne kreatury znajdujące się w tym pomieszczeniu. Dopiero po zlikwidowaniu tego potwora zajmij się innymi bestiami obecnymi w okolicy. Jako pierwsze warto zaatakować plugawce #2.
![]() | ![]() |
Po zlikwidowaniu wszystkich plugawców przystąp do atakowania demonów gniewu #1. W trakcie staczanych tu walk musisz oczywiście przywiązywać bardzo dużą uwagę do pasków zdrowia członków swojej drużyny, a także atakować potwory po kolei. Wkrótce do walk dołączy druga grupa potworów i w tym przypadku absolutnym priorytetem jest szybka eksterminacja ożywieńca #2.
![]() | ![]() |
Gdy tylko ożywieniec zginie ponownie zacznij atakować "słabsze" potwory, najpierw eliminując plugawce i następnie nowe demony gniewu #1. Po zakończonych walkach koniecznie rozejrzyj się po okolicy, gdyż jest tu mnóstwo ciekawych rzeczy. Mowa tu między innymi o kosturze Żarłoczność, który odnajdziesz przy ciele demona Xebenkecka, oraz o dwóch stosach skarbów (M67, 3) zlokalizowanych w narożnikach pomieszczenia #2.
0
- Dragon Age II - poradnik do gry
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
- Questy poboczne - Akt 2
- Podziemny szlak | Questy poboczne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Zakazana wiedza (1) | Questy poboczne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Zakazana wiedza (2) | Questy poboczne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Zakazana wiedza (3) | Questy poboczne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Elfy na wolności | Questy poboczne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Niewyraźne szczegóły | Questy poboczne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Zaginiony patrol | Questy poboczne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Wyprawa ratunkowa | Questy poboczne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Jak wrobić templariusza | Questy poboczne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Symbol Dawnego Boga Dumata | Questy poboczne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Czapka Waxlera | Questy poboczne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Draństwo | Questy poboczne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Nocne rozrywki pań | Questy poboczne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Rasa z rodzinnych stron | Questy poboczne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Zwłoki Gerralta, 'Pieśni Południa' | Questy poboczne - Akt 2
- Nóż zielarski | Questy poboczne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Oczy Lazurowego Jamosa | Questy poboczne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Szósty palec Wentwortha; Skrawek bandery | Questy poboczne - Akt 2
- Obręcz od beczki wysadzana lyrium; Jedyne Słuszne Pantalony | Questy poboczne - Akt 2
- Szacunek dla poległych | Questy poboczne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Kombinator | Questy poboczne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Rodzinne długi | Questy poboczne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Łowca nagród | Questy poboczne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Spotkanie o północy | Questy poboczne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Questy poboczne - Akt 2
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie
PaulinaKlaudia Konsul
W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy
szklarson Junior
Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!
lotnik_xaos Legionista
Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.