Wyprawa na Głębokie Ścieżki (4) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
Aktualizacja:
Krok 7: Stoczenie bitwy z prastarym skalnym upiorem
![]() | ![]() |
Niezależnie od tego czy zdecydowałeś się na nawiązanie współpracy ze skalnym upiorem plugawcem czy też go zlikwidowałeś, musisz wybrać drzwi prowadzące na wschód #1. Po dotarciu do większej skali na drodze stanie Ci wielki prastary skalny upiór #2 (M46, 5), który będzie głównym bossem tego questu.
Pojedynek z prastarym upiorem będzie się cechował nieco odmiennymi regułami od wszystkich wcześniej rozegranych walk. Nie wystarczy już bowiem wyprowadzanie standardowych ataków, gdyż w niektórych sytuacjach będziesz musiał zachowywać się w ściśle ustalony sposób, próbując utrzymać w ten sposób drużynę przy życiu.
![]() | ![]() |
Tuż po rozpoczęciu walk radzę poświęcić przede wszystkim chwilę na rozpoznanie częściej używanych przez bossa ataków. Prastary upiór będzie w stanie teleportować się z jednego miejsca w drugie #1. Może on też zadawać spore obrażenia w walce w zwarciu #2 i w takich sytuacjach warto uważać na słabiej opancerzonych członków drużyny, trzymając ich z dala od bossa i w razie potrzeby odpowiednio szybko lecząc.
![]() | ![]() |
Atakuj bossa tak długo aż skurczy się do postaci kuli i zacznie ładować #1. Musisz teraz SZYBKO działać jeżeli chcesz uniknąć problemów. Ustaw mianowicie drużynę za jednym ze słupów zlokalizowanych w narożnikach areny i przeczekaj atak #2. Niezwykle istotne jest to żeby na ten czas zablokować osobom z drużyny opcję swobodnego ruchu (klawisz H), gdyż w przeciwnym wypadku mogą zignorować Twoje polecenia i wyjść zza zasłony, ginąc najprawdopodobniej na miejscu.
![]() | ![]() |
Gdy tylko boss zakończy swój "atak energetyczny" wyjdź zza słupa i przystąp do atakowania go w rozsypanej formie #1. Nie możesz jednak do tego celu oddelegować wszystkich członków drużyny, a to dlatego, że w okolicy pojawi się około pięciu profanów #2. Najlepiej wysłać do ich eliminacji dwie osoby. Jeżeli się zbytnio nie pośpieszysz, to profani mogą odebrać sporo punktów zdrowia Twoim magom i łotrzykom.
![]() | ![]() |
Atakuj prastarego upiora do momentu, w którym zauważysz, że próbuje złożyć się z powrotem w całość #1. Proponuję wtedy szybko się wycofać, albowiem boss najprawdopodobniej zastosuje nowy rodzaj ataku, próbując przyciągnąć do siebie członków drużyny #2. Jeżeli nie zdążysz, to próbuj za wszelką cenę odciągnąć ich od upiora, gdyż mogą tu utracić sporo punktów zdrowia.
![]() | ![]() |
Musisz teraz przystąpić do powtórnego atakowania bossa #1, uważając nie tylko na dobrze poznane Ci już ataki, ale również na kilka nowych. Jednym z nich będzie przemiana prastarego upiora w wielką toczącą się kulę #2 i w tym przypadku z pomocą również mogą przyjść Ci słupy, za którymi warto się chować.
![]() | ![]() |
Atakuj bossa do momentu, w którym ponownie zacznie się ładować #1. Musisz teraz powtórzyć opisane wcześniej kroki, a wiec schować się za słupem, zaczekać aż atak energetyczny dobiegnie końca i ruszyć do boju, oddelegowując część drużyny do zadania likwidacji mniejszych profanów #2.
![]() | ![]() |
W dalszej fazie bitwy pozostanie Ci już tylko powtarzanie opisanych wcześniej czynności i dbanie o utrzymywanie członków drużyny przy życiu, bo utrata któregokolwiek z sojuszników będzie oznaczała poważne kłopoty. Walcz tak długo aż uda Ci się wyczerpać cały pasek zdrowia bossa #1. Nie będziesz wtedy już musiał dobijać profanów, albowiem zginą oni wraz z prastarym upiorem #2.
0
- Dragon Age II - poradnik do gry
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
- Questy główne - Akt 1
- Długa droga do domu (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Długa droga do domu (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Nowy dom?; Przyjaciółka w straży | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Rozmowa o interesach | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wyciszenie | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Syn marnotrawny (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Syn marnotrawny (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Akt miłosierdzia (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Akt miłosierdzia (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Akt miłosierdzia (3) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Obietnica prochu strzelniczego | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wróg w naszych szeregach (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wróg w naszych szeregach (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Zaganianie wilków (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Zaganianie wilków (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Przyjaciele z Dolnego Miasta | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wyprawa na Głębokie Ścieżki (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wyprawa na Głębokie Ścieżki (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wyprawa na Głębokie Ścieżki (3) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wyprawa na Głębokie Ścieżki (4) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wyprawa na Głębokie Ścieżki (5) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Questy główne - Akt 1
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie
PaulinaKlaudia Konsul
W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy
szklarson Junior
Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!
lotnik_xaos Legionista
Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.