Jaskinia Umarłych | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
Aktualizacja:
Jaskinia Umarłych
Zleceniodawca: Jansen [Kościany Szyb]
Krok 1: Porozmawianie z Jansenem
![]() | ![]() |
Do wykonywania tego zadania można przystąpić po znalezieniu się w lokacji [Kościany Szyb] i kliknięciu na postaci Jansena #1 (M31, 7). Będzie to możliwie dopiero jakiś czas po wykonaniu uzupełniającego questu Grotołazy związanego z usunięciem z kopalń pająków. Tym razem od górnika dowiesz się o pladze żywych trupów #2.
Krok 2: Pozbycie się nieumarłych
![]() | ![]() |
Wyjątkowo nie idź do północnego przejścia, a to dlatego, że w ramach tego questu zajmiesz się oczyszczeniem innej części kopalń. W rezultacie skieruj się na wschód i zlokalizuj przejście (M31, 10) do lokacji [Kościany Szyb - Kopalnie Kościanego Szybu] #1 (M69, 1). Po znalezieniu się w nowym miejscu #2 będziesz musiał podjąć decyzję w jaki sposób chcesz dotrzeć do komnaty z mini-bossem.
![]() | ![]() |
Możesz udać się do północnego #1 (M69, 2) lub wschodniego #2 (M69, 3) pomieszczenia. W obu przypadkach wpadniesz na niewielkie grupki zwłok oraz szkieletów łuczników, których pokonanie nie powinno Ci sprawić żadnych problemów. Warto jednak dodać, że w północnym pomieszczeniu znajduje się dodatkowo pułapka spustowa, która może Ci trochę zaszkodzić jeżeli nie zdołasz jej rozbroić.
![]() | ![]() |
Jeżeli wybrałeś przeprawę przez północne pomieszczenie, to po zakończonych walkach skieruj się na wschód #1. Jeżeli wybrałeś przeprawę przez wschodnie pomieszczenie, to po zakończonych walkach skieruj się na wschód i następnie na północ #2.
![]() | ![]() |
Niezależnie od wybranego przejścia musisz dotrzeć do centralnej sali, w której od razu przystąp do atakowania tajemnej zmory #1 (M69, 4). Radzę się z tym pośpieszyć, a to dlatego, że w pomieszczeniu tym przebywa również wrogi ożywieniec #2. Na sam koniec zostaw sobie słabsze potwory.
![]() | ![]() |
Po zakończonych walkach polecam pozaglądać do okolicznych kufrów #1, w których można odnaleźć cenne rzeczy, między innymi kafar Perswazję oraz Hełm Szmaragdowych Rycerzy. Możesz już powrócić do lokacji [Kościany Szyb] i poinformować Jansena (M31, 7) oraz resztę górników o tym, że mogą wrócić do pracy #2.
0
- Dragon Age II - poradnik do gry
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
- Questy uzupełniające - Akt 2
- Złoto głupców (1) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Złoto głupców (2) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Zadania zielarza #2 | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Nocne koszmary (1) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Nocne koszmary (2) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Nocne koszmary (3) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Robota kogoś z naszych (1) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Dragon Age II
- Robota kogoś z naszych (2) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Dragon Age II
- Grotołazy | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Korsarze na urwiskach | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Jaskinia Umarłych | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Dostawa kilofów | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Questy uzupełniające - Akt 2
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie
PaulinaKlaudia Konsul
W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy
szklarson Junior
Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!
lotnik_xaos Legionista
Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.