Jaskinia Umarłych | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Jaskinia Umarłych

Zleceniodawca: Jansen [Kościany Szyb]

Krok 1: Porozmawianie z Jansenem

1 - Jaskinia Umarłych | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Do wykonywania tego zadania można przystąpić po znalezieniu się w lokacji [Kościany Szyb] i kliknięciu na postaci Jansena #1 (M31, 7) - Jaskinia Umarłych | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Do wykonywania tego zadania można przystąpić po znalezieniu się w lokacji [Kościany Szyb] i kliknięciu na postaci Jansena #1 (M31, 7). Będzie to możliwie dopiero jakiś czas po wykonaniu uzupełniającego questu Grotołazy związanego z usunięciem z kopalń pająków. Tym razem od górnika dowiesz się o pladze żywych trupów #2.

Krok 2: Pozbycie się nieumarłych

2 - Jaskinia Umarłych | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Wyjątkowo nie idź do północnego przejścia, a to dlatego, że w ramach tego questu zajmiesz się oczyszczeniem innej części kopalń - Jaskinia Umarłych | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Wyjątkowo nie idź do północnego przejścia, a to dlatego, że w ramach tego questu zajmiesz się oczyszczeniem innej części kopalń. W rezultacie skieruj się na wschód i zlokalizuj przejście (M31, 10) do lokacji [Kościany Szyb - Kopalnie Kościanego Szybu] #1 (M69, 1). Po znalezieniu się w nowym miejscu #2 będziesz musiał podjąć decyzję w jaki sposób chcesz dotrzeć do komnaty z mini-bossem.

3 - Jaskinia Umarłych | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Możesz udać się do północnego #1 (M69, 2) lub wschodniego #2 (M69, 3) pomieszczenia - Jaskinia Umarłych | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Możesz udać się do północnego #1 (M69, 2) lub wschodniego #2 (M69, 3) pomieszczenia. W obu przypadkach wpadniesz na niewielkie grupki zwłok oraz szkieletów łuczników, których pokonanie nie powinno Ci sprawić żadnych problemów. Warto jednak dodać, że w północnym pomieszczeniu znajduje się dodatkowo pułapka spustowa, która może Ci trochę zaszkodzić jeżeli nie zdołasz jej rozbroić.

4 - Jaskinia Umarłych | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Jeżeli wybrałeś przeprawę przez północne pomieszczenie, to po zakończonych walkach skieruj się na wschód #1 - Jaskinia Umarłych | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Jeżeli wybrałeś przeprawę przez północne pomieszczenie, to po zakończonych walkach skieruj się na wschód #1. Jeżeli wybrałeś przeprawę przez wschodnie pomieszczenie, to po zakończonych walkach skieruj się na wschód i następnie na północ #2.

5 - Jaskinia Umarłych | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Niezależnie od wybranego przejścia musisz dotrzeć do centralnej sali, w której od razu przystąp do atakowania tajemnej zmory #1 (M69, 4) - Jaskinia Umarłych | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Niezależnie od wybranego przejścia musisz dotrzeć do centralnej sali, w której od razu przystąp do atakowania tajemnej zmory #1 (M69, 4). Radzę się z tym pośpieszyć, a to dlatego, że w pomieszczeniu tym przebywa również wrogi ożywieniec #2. Na sam koniec zostaw sobie słabsze potwory.

6 - Jaskinia Umarłych | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Po zakończonych walkach polecam pozaglądać do okolicznych kufrów #1, w których można odnaleźć cenne rzeczy, między innymi kafar Perswazję oraz Hełm Szmaragdowych Rycerzy - Jaskinia Umarłych | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Po zakończonych walkach polecam pozaglądać do okolicznych kufrów #1, w których można odnaleźć cenne rzeczy, między innymi kafar Perswazję oraz Hełm Szmaragdowych Rycerzy. Możesz już powrócić do lokacji [Kościany Szyb] i poinformować Jansena (M31, 7) oraz resztę górników o tym, że mogą wrócić do pracy #2.

Podobało się?

0

Dragon Age II

8 marca 2011

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2013-03-17
12:07

ROGI Chorąży

jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie

Komentarz: ROGI
2013-03-18
15:32

ROGI Chorąży

jak odblokować zadanie draństwo?

Komentarz: ROGI
2013-10-30
03:48

PaulinaKlaudia Konsul

W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy

Komentarz: PaulinaKlaudia
2014-01-11
17:56

szklarson Junior

Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!

Komentarz: szklarson
2018-08-22
19:56

lotnik_xaos Legionista

😢

Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?

Komentarz: lotnik_xaos

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl