Syn marnotrawny (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
Aktualizacja:
Krok 5: Rozmowa z Danzigiem
![]() | ![]() |
Możesz już wyjść z magazynu, opuścić doki i wybrać się do lokacji [Mrokowisko]. Danziga odnajdziesz w południowej części tego obszaru (M23, 8) i żeby do niego dotrzeć będziesz musiał zejść po schodach #1. Po zainicjowaniu rozmowy z Danzigiem gra pozwoli Ci na dokonanie wyboru opcji dialogowej, ale wszystkie standardowe warianty prowadzą do walki z nim oraz z jego ochroniarzami. Jedynym wyjątkiem jest sytuacja posiadania Fenrisa w drużynie (lewa górna opcja dialogowa), którego możesz poprosić o wkroczenie do akcji #2 i rozwiązać problem w pokojowy sposób (lub zaatakować Danziga po wydobyciu od niego potrzebnych informacji).
![]() | ![]() |
Danzig jest magiem, tak więc istotne jest to żeby zaatakować go jako pierwszego. Postaraj się go jednocześnie zamrozić lub spowolnić, bo w przeciwnym wypadku może się otoczyć barierą ochronną #1 i wtedy zadawanie mu obrażeń będzie znacznie trudniejsze. Dopiero po zlikwidowaniu Danziga przystąp do atakowania przebywających w tej okolicy łowców niewolników oraz łuczników łowców niewolników #2.
![]() | ![]() |
W dalszej fazie bitwy do walk dołączy mag łowców niewolników #1 i gdy tylko tak się stanie to właśnie na nim powinieneś skupić swoje ataki. Na szczęście łatwiej będzie go pokonać od Danziga. Po wygranej bitwie przeszukaj ciało Danziga #2, a odnajdziesz między innymi mapę do Okaleczonego Wybrzeża, sugerującą, iż Feynriel jest przetrzymywany właśnie w tej lokacji.
Krok 6: Odnalezienie Feynriela na Okaleczonym Wybrzeżu
![]() | ![]() |
Opuść Mrokowisko i z mapy świata wybierz lokację [Okaleczone Wybrzeże]. Uważaj, bo po dotarciu na miejsce możesz zostać zaatakowany przez grupę bandytów #1. Jeżeli tak się stanie, to w pierwszej kolejności zlikwiduj ich łuczników, następnie zajmij się ich przywódcą #2, a na sam koniec zostaw sobie zwykłych wojowników.
![]() | ![]() |
Przystąp do eksploracji południowej części tego obszaru. Podążaj na zachód #1, biorąc po drodze udział w opcjonalnej scence z udziałem dalijskiej skrytobójczyni. Zatrzymaj się po dotarciu do miejsca, w którym ścieżka zakręca na południe #2. Po kilku chwilach powinieneś dotrzeć do przejścia (M28, 8) prowadzącego do lokacji [Okaleczone Wybrzeże - Jaskinie łowców niewolników] (M36, 1).
![]() | ![]() |
Ruszaj na wschód. Na pierwszych przeciwników wpadniesz po skorzystaniu z wąskiego przejścia #1 i będą to łowcy niewolników (wojownicy i mag) oraz łucznicy łowców niewolników. Podobnie jak we wcześniej rozegranych walkach, polecam zaczekać aż wrogowie sami przybiegną do Ciebie #2, dzięki czemu unikniesz pułapek i zmasowanego ostrzału ze strony łuczników.
![]() | ![]() |
Wyeliminowanie wszystkich wrogów nie powinno stanowić dla Ciebie dużego problemu. Po wygranej bitwie ponownie wejdź do dużej lokacji. Możesz się zająć dokładnym zbadaniem jaskiń albo od razu skierować się w stronę północnych chatek #1. Odszukaj tu wąskie przejście #2, które zaprowadzi Cię do nowej pieczary. Warto zapisać stan gry, bo przed Tobą najważniejszy moment tego questu.
Krok 7: Spotkanie z Varianem Ilithisem
![]() | ![]() |
Po wejściu do nowej lokacji (M36, 2) gra automatycznie zainicjuje scenkę z rozmowy z Varianem Ilithisem, czyli przywódcą łowców niewolników przetrzymującym Feynriela. Możesz się tu zachować na cztery sposoby:
- poprosić Varrika o wkroczenie do akcji (lewa górna opcja dialogowa) #1: krasnolud wyjaśni Varianowi kogo porwał, zachęcając go nie tylko do wypuszczenia Feynriela, ale również do oddania 5 suwerenów; +5 punktów do przyjaźni z Varrikiem
- podjąć ryzyko zlikwidowania Variana (lewa dolna opcja dialogowa) #2: akcja ta zakończy się sukcesem tylko w sytuacji gdy główny bohater jest łotrzykiem; poza tym nawet jeżeli Ci się uda zaskoczyć i zabić Variana, to i tak będziesz musiał pokonać w standardowej walce pozostałych łowców niewolników
- przystąpić do standardowej bitwy (prawa górna opcja dialogowa): w przeciwieństwie do powyższego wariantu Varian weźmie udział w walkach
- zapłacić Varianowi okup za wypuszczenie Feynriela (prawa dolna opcja dialogowa): nie polecam tego wariantu, bo musiałbyś przekazać łowcy niewolników aż 10 suwerenów
![]() | ![]() |
Jeżeli wybrałeś drugi lub trzeci wariant, to od razu po zakończeniu rozmowy dojdzie do walk. Na samym początku bitwy przystąp do atakowania maga łowców niewolników #1. Postaraj się go jednocześnie "uziemić", gdyż w przeciwnym wypadku będzie się nieustannie teleportował z jednego miejsca w drugie. Jeżeli w walkach bierze udział Varian to zaatakuj go tuż po rozprawieniu się z magiem #2. W przeciwnym wypadku przystąp do atakowania łowców niewolników oraz łuczników łowców niewolników.
Krok 8: Odbycie rozmów z Feynrielem oraz Arianni
![]() | ![]() |
Niezależnie od tego czy doszło do bitwy z łowcami czy nie, rozmowa z Feynrielem zostanie zainicjowania w momencie jego oswobodzenia #1. Najważniejsza jest jej końcowa część #2, a to dlatego, że musisz podjąć ważną decyzję:
- nakłonienie Feynriela do przyłączenia się do dalijskich elfów (prawa górna opcja dialogowa)
- nakłonienie Feynriela do powrotu do Kręgu (prawa dolna opcja dialogowa): Feynriel nie będzie zadowolony z takiego obrotu sprawy, ale Ci nie odmówi
![]() | ![]() |
Wyjście z jaskiń odnajdziesz w północnej części obszaru #1 (M36, 3) choć możesz się oczywiście wcześniej nieco porozglądać. Powróć do lokacji [Dolne Miasto] i ponownie odszukaj w elfim obcowisku Arianni #2 (M12, 10). W nagrodę za uratowanie jej syna otrzymasz runiczny pierścień ze srebrnorytu. Możesz też odbyć dwie opcjonalne rozmowy. Jeżeli nakłoniłeś Feynriela do dołączenia do dalijskich elfów, to odnajdziesz go w ich obozie w Rozdartym Grzbiecie i otrzymasz 1 suweren od Opiekunki Marethari, a jeżeli nakłoniłeś go do powrotu do Kręgu, to otrzymasz podziękowania od Thraska w Katowni (Feynriel będzie stał w pobliżu, ale nie będzie możliwości porozmawiania z nim).
0
- Dragon Age II - poradnik do gry
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
- Questy główne - Akt 1
- Długa droga do domu (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Długa droga do domu (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Nowy dom?; Przyjaciółka w straży | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Rozmowa o interesach | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wyciszenie | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Syn marnotrawny (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Syn marnotrawny (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Akt miłosierdzia (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Akt miłosierdzia (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Akt miłosierdzia (3) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Obietnica prochu strzelniczego | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wróg w naszych szeregach (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wróg w naszych szeregach (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Zaganianie wilków (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Zaganianie wilków (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Przyjaciele z Dolnego Miasta | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wyprawa na Głębokie Ścieżki (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wyprawa na Głębokie Ścieżki (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wyprawa na Głębokie Ścieżki (3) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wyprawa na Głębokie Ścieżki (4) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wyprawa na Głębokie Ścieżki (5) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Questy główne - Akt 1
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie
PaulinaKlaudia Konsul
W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy
szklarson Junior
Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!
lotnik_xaos Legionista
Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.