Syn marnotrawny (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Krok 5: Rozmowa z Danzigiem

1 - Syn marnotrawny (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Możesz już wyjść z magazynu, opuścić doki i wybrać się do lokacji [Mrokowisko] - Syn marnotrawny (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Możesz już wyjść z magazynu, opuścić doki i wybrać się do lokacji [Mrokowisko]. Danziga odnajdziesz w południowej części tego obszaru (M23, 8) i żeby do niego dotrzeć będziesz musiał zejść po schodach #1. Po zainicjowaniu rozmowy z Danzigiem gra pozwoli Ci na dokonanie wyboru opcji dialogowej, ale wszystkie standardowe warianty prowadzą do walki z nim oraz z jego ochroniarzami. Jedynym wyjątkiem jest sytuacja posiadania Fenrisa w drużynie (lewa górna opcja dialogowa), którego możesz poprosić o wkroczenie do akcji #2 i rozwiązać problem w pokojowy sposób (lub zaatakować Danziga po wydobyciu od niego potrzebnych informacji).

2 - Syn marnotrawny (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Danzig jest magiem, tak więc istotne jest to żeby zaatakować go jako pierwszego - Syn marnotrawny (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Danzig jest magiem, tak więc istotne jest to żeby zaatakować go jako pierwszego. Postaraj się go jednocześnie zamrozić lub spowolnić, bo w przeciwnym wypadku może się otoczyć barierą ochronną #1 i wtedy zadawanie mu obrażeń będzie znacznie trudniejsze. Dopiero po zlikwidowaniu Danziga przystąp do atakowania przebywających w tej okolicy łowców niewolników oraz łuczników łowców niewolników #2.

3 - Syn marnotrawny (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
W dalszej fazie bitwy do walk dołączy mag łowców niewolników #1 i gdy tylko tak się stanie to właśnie na nim powinieneś skupić swoje ataki - Syn marnotrawny (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

W dalszej fazie bitwy do walk dołączy mag łowców niewolników #1 i gdy tylko tak się stanie to właśnie na nim powinieneś skupić swoje ataki. Na szczęście łatwiej będzie go pokonać od Danziga. Po wygranej bitwie przeszukaj ciało Danziga #2, a odnajdziesz między innymi mapę do Okaleczonego Wybrzeża, sugerującą, iż Feynriel jest przetrzymywany właśnie w tej lokacji.

Krok 6: Odnalezienie Feynriela na Okaleczonym Wybrzeżu

4 - Syn marnotrawny (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Opuść Mrokowisko i z mapy świata wybierz lokację [Okaleczone Wybrzeże] - Syn marnotrawny (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Opuść Mrokowisko i z mapy świata wybierz lokację [Okaleczone Wybrzeże]. Uważaj, bo po dotarciu na miejsce możesz zostać zaatakowany przez grupę bandytów #1. Jeżeli tak się stanie, to w pierwszej kolejności zlikwiduj ich łuczników, następnie zajmij się ich przywódcą #2, a na sam koniec zostaw sobie zwykłych wojowników.

5 - Syn marnotrawny (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Przystąp do eksploracji południowej części tego obszaru - Syn marnotrawny (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Przystąp do eksploracji południowej części tego obszaru. Podążaj na zachód #1, biorąc po drodze udział w opcjonalnej scence z udziałem dalijskiej skrytobójczyni. Zatrzymaj się po dotarciu do miejsca, w którym ścieżka zakręca na południe #2. Po kilku chwilach powinieneś dotrzeć do przejścia (M28, 8) prowadzącego do lokacji [Okaleczone Wybrzeże - Jaskinie łowców niewolników] (M36, 1).

6 - Syn marnotrawny (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Ruszaj na wschód - Syn marnotrawny (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Ruszaj na wschód. Na pierwszych przeciwników wpadniesz po skorzystaniu z wąskiego przejścia #1 i będą to łowcy niewolników (wojownicy i mag) oraz łucznicy łowców niewolników. Podobnie jak we wcześniej rozegranych walkach, polecam zaczekać aż wrogowie sami przybiegną do Ciebie #2, dzięki czemu unikniesz pułapek i zmasowanego ostrzału ze strony łuczników.

7 - Syn marnotrawny (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Wyeliminowanie wszystkich wrogów nie powinno stanowić dla Ciebie dużego problemu - Syn marnotrawny (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Wyeliminowanie wszystkich wrogów nie powinno stanowić dla Ciebie dużego problemu. Po wygranej bitwie ponownie wejdź do dużej lokacji. Możesz się zająć dokładnym zbadaniem jaskiń albo od razu skierować się w stronę północnych chatek #1. Odszukaj tu wąskie przejście #2, które zaprowadzi Cię do nowej pieczary. Warto zapisać stan gry, bo przed Tobą najważniejszy moment tego questu.

Krok 7: Spotkanie z Varianem Ilithisem

8 - Syn marnotrawny (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Po wejściu do nowej lokacji (M36, 2) gra automatycznie zainicjuje scenkę z rozmowy z Varianem Ilithisem, czyli przywódcą łowców niewolników przetrzymującym Feynriela - Syn marnotrawny (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Po wejściu do nowej lokacji (M36, 2) gra automatycznie zainicjuje scenkę z rozmowy z Varianem Ilithisem, czyli przywódcą łowców niewolników przetrzymującym Feynriela. Możesz się tu zachować na cztery sposoby:

  • poprosić Varrika o wkroczenie do akcji (lewa górna opcja dialogowa) #1: krasnolud wyjaśni Varianowi kogo porwał, zachęcając go nie tylko do wypuszczenia Feynriela, ale również do oddania 5 suwerenów; +5 punktów do przyjaźni z Varrikiem
  • podjąć ryzyko zlikwidowania Variana (lewa dolna opcja dialogowa) #2: akcja ta zakończy się sukcesem tylko w sytuacji gdy główny bohater jest łotrzykiem; poza tym nawet jeżeli Ci się uda zaskoczyć i zabić Variana, to i tak będziesz musiał pokonać w standardowej walce pozostałych łowców niewolników
  • przystąpić do standardowej bitwy (prawa górna opcja dialogowa): w przeciwieństwie do powyższego wariantu Varian weźmie udział w walkach
  • zapłacić Varianowi okup za wypuszczenie Feynriela (prawa dolna opcja dialogowa): nie polecam tego wariantu, bo musiałbyś przekazać łowcy niewolników aż 10 suwerenów
9 - Syn marnotrawny (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Jeżeli wybrałeś drugi lub trzeci wariant, to od razu po zakończeniu rozmowy dojdzie do walk - Syn marnotrawny (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Jeżeli wybrałeś drugi lub trzeci wariant, to od razu po zakończeniu rozmowy dojdzie do walk. Na samym początku bitwy przystąp do atakowania maga łowców niewolników #1. Postaraj się go jednocześnie "uziemić", gdyż w przeciwnym wypadku będzie się nieustannie teleportował z jednego miejsca w drugie. Jeżeli w walkach bierze udział Varian to zaatakuj go tuż po rozprawieniu się z magiem #2. W przeciwnym wypadku przystąp do atakowania łowców niewolników oraz łuczników łowców niewolników.

Krok 8: Odbycie rozmów z Feynrielem oraz Arianni

10 - Syn marnotrawny (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Niezależnie od tego czy doszło do bitwy z łowcami czy nie, rozmowa z Feynrielem zostanie zainicjowania w momencie jego oswobodzenia #1 - Syn marnotrawny (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Niezależnie od tego czy doszło do bitwy z łowcami czy nie, rozmowa z Feynrielem zostanie zainicjowania w momencie jego oswobodzenia #1. Najważniejsza jest jej końcowa część #2, a to dlatego, że musisz podjąć ważną decyzję:

  • nakłonienie Feynriela do przyłączenia się do dalijskich elfów (prawa górna opcja dialogowa)
  • nakłonienie Feynriela do powrotu do Kręgu (prawa dolna opcja dialogowa): Feynriel nie będzie zadowolony z takiego obrotu sprawy, ale Ci nie odmówi
11 - Syn marnotrawny (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Wyjście z jaskiń odnajdziesz w północnej części obszaru #1 (M36, 3) choć możesz się oczywiście wcześniej nieco porozglądać - Syn marnotrawny (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Wyjście z jaskiń odnajdziesz w północnej części obszaru #1 (M36, 3) choć możesz się oczywiście wcześniej nieco porozglądać. Powróć do lokacji [Dolne Miasto] i ponownie odszukaj w elfim obcowisku Arianni #2 (M12, 10). W nagrodę za uratowanie jej syna otrzymasz runiczny pierścień ze srebrnorytu. Możesz też odbyć dwie opcjonalne rozmowy. Jeżeli nakłoniłeś Feynriela do dołączenia do dalijskich elfów, to odnajdziesz go w ich obozie w Rozdartym Grzbiecie i otrzymasz 1 suweren od Opiekunki Marethari, a jeżeli nakłoniłeś go do powrotu do Kręgu, to otrzymasz podziękowania od Thraska w Katowni (Feynriel będzie stał w pobliżu, ale nie będzie możliwości porozmawiania z nim).

Podobało się?

0

Dragon Age II

8 marca 2011

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2013-03-17
12:07

ROGI Chorąży

jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie

Komentarz: ROGI
2013-03-18
15:32

ROGI Chorąży

jak odblokować zadanie draństwo?

Komentarz: ROGI
2013-10-30
03:48

PaulinaKlaudia Konsul

W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy

Komentarz: PaulinaKlaudia
2014-01-11
17:56

szklarson Junior

Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!

Komentarz: szklarson
2018-08-22
19:56

lotnik_xaos Legionista

😢

Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?

Komentarz: lotnik_xaos

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl