Podążanie drogą Qun | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
Aktualizacja:
Podążanie drogą Qun
Zleceniodawca: automatycznie po zaliczeniu zadania To, co pozostało [Górne Miasto - Posiadłość Hawke'ów]
Krok 1: Spotkanie się z wicehrabią Dumarem
![]() | ![]() |
Zadanie to powinieneś otrzymać automatycznie po ukończeniu głównego questu Oferta i utrata, a więc po zlikwidowaniu seryjnego mordercy odpowiedzialnego za zamordowanie Leandry. Zostaniesz mianowicie poinformowany o otrzymaniu ważnego listu od wicehrabiego. Pozostań w lokacji [Górne Miasto - Posiadłość Hawke'ów] i przeczytaj przy biurku #1 (M14, 12) list zatytułowany Podążanie drogą Qun. Z wiadomości #2 dowiesz się, że hrabia chce w cztery oczy omówić z Tobą jakąś ważną sprawę.
![]() | ![]() |
Możesz już za dnia udać się do lokacji [Górne Miasto - Twierdzy wicehrabiego]. Po dotarciu na miejsce wejdź do gabinetu wicehrabiego Dumara (M9, 7) i kliknij na nim #1 celem zainicjowania rozmowy. Od hrabiego dowiesz się, że jego syn Seamus postanowił dołączyć do Qun #2. Dumar poprosi Cię o odnalezienie syna i o upewnienie się, że podjął tę decyzję dobrowolnie.
Krok 2: Wybranie się na spotkanie z Arishokiem
![]() | ![]() |
Możesz już wyjść z twierdzy i potwierdzić chęć wybrania się za dnia do lokacji [Doki]. Co ciekawe, nie dotrzesz od razu na miejsce, gdyż podróż do doków zostanie wstrzymana. Przystąp do eksploracji lokacji [Kręta uliczka] #1 (M73, 1). Uważaj, bo w okolicy czają się zbiry. Zanim wydasz rozkaz do ataku postaraj się rozbroić oddzielającą Cię od sił wroga pułapkę #2.
![]() | ![]() |
W trakcie bitwy polecam zająć się jak najszybszą eliminacją przywódcy zbirów #1. Dopiero gdy on zginie zacznij atakować zwykłych zbirów. Bądź jednocześnie przygotowany do szybkiego zaatakowania grupy najemników i najemnych łuczników, którzy już wkrótce pojawią się w okolicy #2. Po wygranej bitwie zdecydowanie radzę zbadać ciało przywódcy zbirów, dzięki czemu pozyskasz stanowiący część zestawu hełm Enasalinu.
![]() | ![]() |
Możesz już skorzystać z jednego z dwóch wyjść z tej lokacji (M73, 2). Po znalezieniu się w Dokach od razu udaj się do miejsca, w którym przebywa Arishok #1 (M19, 8). Od lidera qunari dowiesz się, że Seamus faktycznie dołączył do Qun z własnej woli i że wybrał się do Zakonu celem spotkania się ze swoim ojcem #2. Gra pozwoli Ci teraz na powrót do lokacji [Górne Miasto - Twierdza wicehrabiego] celem przekazania tej informacji wicehrabiemu Dumarowi, ale jest to opcjonalne.
Krok 3: Wyprawa do Zakonu
![]() | ![]() |
Z mapy świata wybierz podróż nocą do lokacji [Górne Miasto - Zakon] #1. Po dotarciu na miejsce (M8, 3) gra wyświetli cut-scenkę #2, z której dowiesz się, że Seamus został zamordowany w ramach planu opracowanego przez Matkę Petrycję.
![]() | ![]() |
Rozmowa z Matką Petrycją może przebiec na dwa zasadnicze sposoby. Jeżeli w trakcie rozgrywania głównego questu Oferta i utrata zabiłeś sir Varnella i innych fanatyków, to Petrycja będzie chciała zrzucić na Ciebie winę za zamordowanie Seamusa. Przygotuj się w rezultacie do stoczenia dość prostej bitwy ze zgrają osób. Spokojnie zaczekaj aż zjawią się tu przeciwnicy (M8, 4) i zacznij od zlikwidowania przywódcy zgrai #1, gdyż jest on w stanie oddziaływać na inne postacie. Teraz zajmij się eksterminacją wzburzonego tłumu #2. Do zlikwidowania będą w sumie dwie grupy bardzo słabych postaci (druga może pojawić się dopiero gdy zejdziesz na dół).
![]() | ![]() |
Jeżeli w trakcie rozgrywania głównego questu Oferta i utrata sprzymierzyłeś się z sir Varnellem i innymi fanatykami, to nastawienie siostry Petrycji będzie bardziej przyjazne. Na koniec rozmowy musiałbyś wybrać jednak dolną opcję dialogową #1, gdyż wybór górnej opcji oznaczałby sprzeciwienie się jej działaniom i miałby taki sam rezultat jak w przypadku zabiciu sir Vernella (walka ze zgrają osób). Połączenie sił z Petrycją będzie oznaczało konieczność rozprawienia się z dwoma grupami qunari. Spokojnie zaczekaj aż zjawią się tu przeciwnicy (M8, 4), a w trakcie walk rozglądaj się za silniejszymi Ashaadami #2. Do zlikwidowania będą w sumie dwie grupy (druga może pojawić się dopiero gdy zejdziesz na dół).
![]() | ![]() |
W sytuacji gdy zostałeś przez Petrycję po wygranej bitwie ze zgrają osób obejrzysz cut-scenkę ukazującą jej egzekucję #1, dokonaną przez jednego z wojowników qunari. Jeżeli natomiast połączyłeś siły z Petrycją, to pozostanie ona przy życiu, a gra wyświetli jedynie krótką cut-scenkę z udziałem jej oraz Wielkiej Matki Elthiny #2.
Krok 4: Opuszczenie budynku Zakonu
![]() | ![]() |
Niezależnie od dalszych losów Petrycji na sam koniec tego questu obejrzysz jeszcze jedną cut-scenkę, w której weźmie udział wicehrabia Dumar #1. Będzie on chciał pożegnać się ze swoim zamordowanym synem. Także i w tym przypadku wybór kwestii dialogowej #2 nie odegra znaczenia. Wkrótce przeniesiony zostaniesz do lokacji [Górne Miasto], gdzie otrzymasz 3 suwereny, a misja dobiegnie końca. Warto nadmienić, iż jeżeli podjąłeś współpracę z Petrycją, to po wykonaniu kilku kroków odbędziesz tu z nią króciutką i mało istotną rozmowę.
Gra doda teraz do Twojego dziennika nowy główny quest, a także zaktualizuje inny (Wymagania Qun), który znajdował się na liście zadań od momentu rozpoczęcia II aktu kampanii.
Odblokowany główny quest: Potrzeba złodzieja
0
- Dragon Age II - poradnik do gry
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
- Questy główne - Akt 2
- Wymagania Qun (1) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Wymagania Qun (2) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Wymagania Qun (3) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Wymagania Qun (4) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Przysługa w kwestii prochu (1) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Przysługa w kwestii prochu (2) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- W poszukiwaniu domu; Zyski i straty | Questy główne - Akt 2 | Dragon Age II
- Główny podejrzany (1) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Główny podejrzany (2) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Główny podejrzany (3) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Oferta i utrata (1) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Oferta i utrata (2) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- To, co pozostało (1) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- To, co pozostało (2) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- To, co pozostało (3) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Podążanie drogą Qun | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Potrzeba złodzieja | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Questy główne - Akt 2
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie
PaulinaKlaudia Konsul
W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy
szklarson Junior
Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!
lotnik_xaos Legionista
Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.