Wyprawa na Głębokie Ścieżki (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
W trakcie krótkiej rozmowy z Sandalem dowiesz się, że udało mu się zneutralizować wszystkie mroczne pomioty, w tym... wielkiego ogra #1! Krasnolud przekaże Ci również potężny kostur Tchnienie Kamienia. Nie musisz na szczęście eskortować go do miejsca startu, tylko od razu będziesz mógł wznowić badanie Głębokich Ścieżek. Ruszaj teraz na wschód #2.
![]() | ![]() |
Wkrótce powinieneś skręcić na północ. Musisz tu zachować ostrożność, bo zostaniesz napadnięty przez grupę hurloków i hurloków piechurów #1. Tradycyjnie już część z nich pojawi się za plecami członków drużyny, próbując wyprowadzić atak z zaskoczenia. Podobnie jak wcześniej, zajmij się w pierwszej kolejności zlikwidowaniem pomiota emisariusza #2 i dopiero po tym jak go zabijesz zaatakuj inne stwory.
![]() | ![]() |
Udaj się teraz na północ i następnie skręć na zachód, schodząc na dół. Przed Tobą kolejna walka z hurlokami kusznikami oraz hurlokami piechurami, które w dalszej fazie walk pojawią się za Twoją drużyną #1. Po wygranej bitwie zbadaj tę lokację i skorzystaj z zachodnich schodów #2. Dobrze byłoby zapisać po drodze stan gry, bo przed Tobą znacznie trudniejszy pojedynek.
![]() | ![]() |
W nowym pomieszczeniu spotkasz ogra #1 (M44, 4), ale ZDECYDOWANIE nie radzę z nim tu walczyć, bo w okolicy rozstawiono mnóstwo pułapek. O wiele lepiej jest wycofać się do poprzedniej lokacji i zaczekać na przybycie potwora #2. Zauważ, ze dodatkowo będziesz tu mógł wykorzystywać okoliczne słupy w celu unikania jego szarż. Nie zapomnij też o leczeniu członków drużyny i o jak najczęstszym zamrażaniu lub paraliżowaniu ogra.
![]() | ![]() |
Po wygranej bitwie powróć do sali, w której przebywał ogr. Znajduje się tu około sześciu skomplikowanych pułapek #1, których nawet nie zauważysz jeżeli żaden z Twoich łotrzyków nie ma dostatecznie rozwiniętego sprytu. Na szczęście jeśli ktoś z drużyny wpadnie na pułapkę, to zostanie jedynie na chwilę przytrzymany, a nie straci dużej ilości punktów zdrowia. Na koniec skorzystaj z zachodnich drzwi #2.
![]() | ![]() |
Skieruj się na południe, a następnie na zachód i na północ #1. Po chwili skręcisz na zachód i dobrze byłoby zapisać w tym miejscu stan gry, a to dlatego, że czeka Cię tu jeszcze trudniejsza bitwa. Po wkroczeniu do pomieszczenia przed Tobą pojawi się mianowicie wielki smok #2 (M44, 5)!
![]() | ![]() |
Przystąp do atakowania smoka, dążąc oczywiście do tego żeby tymczasowo spowalniać lub zatrzymywać jego ruchy #1. Musisz się niestety liczyć z tym, że potwór będzie dysponował atakiem zdolnym do ogłuszania członków drużyny, ale na szczęście zdolność ta ma krótkotrwałe działanie. Do walk dołączą wkrótce smoczęta. Nie możesz ich całkowicie ignorować, tak więc warto korzystać ze zdolności i zaklęć obszarowych #2, próbując je eliminować przy okazji atakowania wielkiego smoka.
![]() | ![]() |
Postaraj się utrzymać przy życiu drużynę do samego końca, a to dlatego, że w dalszej fazie bitwy w okolicy może pojawić się druga grupa smocząt #1, co utrudni oczywiście pokonanie wielkiego smoka. Po wygranej bitwie zbadaj koniecznie ciało smoka #2, odnajdując między innymi tarczę Zimowy Ciężar, Zbroję Ostatniego Zejścia (jest ona elementem zestawu) oraz łuk Nevarrański Kopijnik.
![]() | ![]() |
Skieruj się teraz na podest i wybierz zachodnie przejście #1, prowadzące do lokacji [Prastare ruiny] (M44, 6). Przed Tobą kilka scenek przerywnikowych. Najważniejsza z nich zobrazuje dotarcie do prastarej i nieznanej Bartrandowi części ruin #2 (M45, 1).
Krok 4: Zbadanie prastarego thaigu
![]() | ![]() |
Ruszaj na północ. Jeżeli chcesz, możesz porozmawiać po drodze z Bartrandem #1, wypytując go czy rozpoznaje ten thaig. Skręć teraz na wschód, docierając po kilku chwilach do miejsca pobytu Bodahna i Sandala #2 (M45, 2). Bodahn podziękuje Ci za odnalezienie syna. Jest to też dobry moment żeby posprzedawać niepotrzebne rzeczy i zrobić sobie wolne miejsce w inwentarzu, albowiem w dalszej fazie eksploracji thaigu odnajdziesz mnóstwo nowych przedmiotów.
![]() | ![]() |
Nadal kieruj się na wschód, odbywając po drodze krótką rozmowę z Varrikiem. Przygotuj się, bo już za chwilę zostaniesz zaatakowany przez potwory. W pierwszej kolejności zajmij się szybką eksterminacji cieni #1. Następnie przystąp do atakowania bardzo wytrzymałego kamiennego golema #2. Uważaj na ładowane ataki golemów i wykorzystuj to, że powoli się poruszają.
![]() | ![]() |
Możesz już skorzystać z pobliskich drzwi #1 (M45, 3) prowadzących do lokacji [Starożytna krypta] (M46, 1). Ruszaj tu prosto. Po znalezieniu się w nowej lokacji skieruj się po schodach #2 w stronę ołtarza, na którym stoi posążek z lyrium (M46, 2). Przed Tobą dłuższa scenka przerywnikowa, która zakończy się zdradzeniem drużyny przez Bartranda. Twoim nowym priorytetem będzie odnalezienie alternatywnego wyjścia z krypty.
0
- Dragon Age II - poradnik do gry
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
- Questy główne - Akt 1
- Długa droga do domu (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Długa droga do domu (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Nowy dom?; Przyjaciółka w straży | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Rozmowa o interesach | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wyciszenie | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Syn marnotrawny (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Syn marnotrawny (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Akt miłosierdzia (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Akt miłosierdzia (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Akt miłosierdzia (3) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Obietnica prochu strzelniczego | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wróg w naszych szeregach (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wróg w naszych szeregach (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Zaganianie wilków (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Zaganianie wilków (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Przyjaciele z Dolnego Miasta | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wyprawa na Głębokie Ścieżki (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wyprawa na Głębokie Ścieżki (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wyprawa na Głębokie Ścieżki (3) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wyprawa na Głębokie Ścieżki (4) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wyprawa na Głębokie Ścieżki (5) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Questy główne - Akt 1
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie
PaulinaKlaudia Konsul
W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy
szklarson Junior
Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!
lotnik_xaos Legionista
Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.