Gorzkie lekarstwo (2) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Po chwili gra załączy scenkę z rozmowy z Oraną #1 (M61, 3). Możesz zadać jej dodatkowe pytanie na temat Magister Hadriany, a następnie będziesz musiał podjąć decyzję co z nią zrobić:
- podarowanie Oranie pieniędzy (prawa górna opcja dialogowa): stracisz w ten sposób aż 10 suwerenów; +10 punktów do przyjaźni z Fenrisem
- zaoferowanie Oranie pracy (prawa środkowa opcja dialogowa): musisz w tym przypadku wybrać #2 czy chcesz jej płacić (+5 punktów do przyjaźni z Fenrisem) czy ma się stać Twoją niewolniczką (+5, +10 lub +15 punktów do rywalizacji z Fenrisem)
- zignorowanie prośby Orany o pomoc (prawa dolna opcja dialogowa)
Po zakończonej rozmowie pozostań w tym miejscu i rozejrzyj się za kufrem (M61, 4) skrywającym przedmiot, który uaktywni inny quest towarzysza.
Odblokowany quest towarzysza: Anders: amulet tevinterskiego Zakonu
![]() | ![]() |
Ruszaj na zachód. W nowym pomieszczeniu czeka Cię bitwa ze zdecydowanie większą grupą łowców niewolników, tak więc warto już rozważyć wykorzystywanie pułapek ogniowych na swoją korzyść #1. Nie zapomnij jednak o tym żeby w miarę możliwości szybko pozbyć się towarzyszącego wojownikom wrogiego maga #2.
![]() | ![]() |
Zdecydowanie radzę zbadać okoliczne kufry, a to dlatego, że w jednym z nich znajduje się ulepszenie zbroi dla Fenrisa #1. Idź teraz na północ i następnie skręć na wschód. Już za chwilę dotrzesz do pomieszczenia, w którym przebywa Magister Hadriana #2 (M61, 5), tak więc dobrze byłoby odpowiednio wcześnie zapisać sobie stan gry.
Krok 4: Pokonanie Magister Hadriany
![]() | ![]() |
Nie sugeruj się tym, że Magister Hadriana będzie początkowo nieaktywną postacią, gdyż dołączy ona do walk po upływie kilku sekund #1. Wyczekuj momentów, w których przestanie działać jej bariera ochronna i rozkazuj wtedy wszystkim członkom drużyny przeprowadzanie ataków na jej postać #2.
![]() | ![]() |
Głównym powodem, dla którego warto atakować głównie Hadrianę #1 jest to, że pokonanie jej doprowadzi do zakończenia całej bitwy, nawet jeżeli nie zginą inne potwory. W sytuacjach, w których Hadriana jest nietykalna z uwagi na barierę przerzucaj chwilowo swoją uwagę na cienie #2, gdyż to one stanowią większe zagrożenie od łowców niewolników, zwłok i szkieletów łuczników.
Krok 5: Przesłuchanie Magister Hadriany
![]() | ![]() |
Pokonanie Magister Hadriany doprowadzi do zainicjowania scenki z rozmowy z tą postacią #1, w trakcie której podziela się ona wiadomością, że Fenris ma siostrę. Hadriana zaoferuje udzielenie szczegółowych informacji na temat jej położenia oraz tożsamości w zamian za jej wypuszczenie. Możesz się teraz zachować na cztery zasadnicze sposoby #2:
- oddać decyzję w ręce Fenrisa (lewa górna opcja dialogowa)
- obiecać wypuszczenie Hadriany w zamian za wyjawienie informacji (prawa górna opcja dialogowa)
- zasugerować Hadrianie żeby najpierw wszystko wyjawiła (prawa środkowa opcja dialogowa): kobieta na to nie przystanie i ta opcja dialogowa zniknie z listy wyboru
- zignorować propozycję Hadriany (prawa dolna opcja dialogowa)
![]() | ![]() |
Niezależnie od wybranego wariantu Fenris przejmie inicjatywę i wydobędzie siłą pożądane informacje #1, a następnie dokona egzekucji na Hadrianie. Możesz na to w różny sposób zareagować (jedna z nich związana jest z kontynuowaniem romansu z elfem #2), przy czym nie będzie to miało żadnego wpływu na dalszy przebieg tego questu. Najlepszy wariant to zyskanie 15 punktów przyjaźni w relacjach z Fenrisem, a najgorszy (zwrócenie mu uwagi żeby nie mówił źle o magach) to zyskanie 5 punktów rywalizacji.
Krok 6: Powrót do posiadłości Hawke'ów
![]() | ![]() |
Skorzystaj z wyjścia znajdującego się w tej samej sali, w której walczyłeś z Hadrianą (M61, 6) i wybierz podróż do lokacji [Górne Miasto - Posiadłość Hawke'ów]. Będzie tu już na Ciebie czekał Fenris (M14, 15), z którym odbędziesz dłuższą rozmowę #1. Możesz się zachować na cztery sposoby:
- kontynuować romansowanie z Fenrisem (lewe dolne opcje dialogowe) #2: +10 punktów do przyjaźni z Fenrisem
- przypomnieć, że Fenris obiecał wypuścić Hadrianę zanim ją zabił (prawe górne opcje dialogowe): +20 punktów do przyjaźni z Fenrisem
- zapytać Fenrisa dlaczego chciał żeby Hadriana mu się wymknęła (prawe środkowe opcje dialogowe): +15 punktów do przyjaźni z Fenrisem
- uznać, że Hadriana zasługiwała na śmierć i poprosić Fenrisa o to żeby odszedł (prawa dolne opcje dialogowe): musisz potwierdzić swoją decyzję o chęci rozstania się z elfem; +5 punktów do rywalizacji z Fenrisem
Warto w tym miejscu dodać, że jeżeli zatrudniłeś spotkaną w jaskiniach łowców niewolników Oranę, to odnajdziesz ją w posiadłości i będziesz z nią mógł porozmawiać.
0
- Dragon Age II - poradnik do gry
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
- Questy towarzyszy - Akt 2
- Plany na przyszłość; Odwiedź Andersa | Questy towarzyszy - Akt 2
- Wizyta u pani kapitan; Porozmawiaj z Fenrisem | Questy towarzyszy - Akt 2
- Dalsze poszukiwania Izabeli; Żałoba | Questy towarzyszy - Akt 2
- Słowa pocieszenia; Sygnet rodu Tethras | Questy towarzyszy - Akt 2
- Przeprosiny Varrika; Nierozwiane wątpliwości | Questy towarzyszy - Akt 2
- Anders w Pustce; Przeprosiny Izabeli | Questy towarzyszy - Akt 2
- Przeprosiny Merrill; Nocne koszmary Fenrisa | Questy towarzyszy - Akt 2
- Fenris- Księga Shartana; Nowiny | Questy towarzyszy - Akt 2
- Sprawa rodzinna (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Sprawa rodzinna (2) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Opowieść w toku; Drewniana halla | Questy towarzyszy - Akt 2
- Gorzkie lekarstwo (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Gorzkie lekarstwo (2) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Kwestionowanie wiary (Fenris; Izabela) | Questy towarzyszy - Akt 2
- Anders- amulet tevinterskiego Zakonu | Questy towarzyszy - Akt 2
- Statek dla Izabeli | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Daleka droga (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Daleka droga (2) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Kwestionowanie wiary (Avelina) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Dragon Age II
- Odstępca (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Odstępca (2) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Kwestionowanie wiary (Anders) | Questy towarzyszy - Akt 2
- Lustrzane odbicie (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Lustrzane odbicie (2) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Powrót z Rozdartego Grzbietu; Kwestionowanie poglądów | Questy towarzyszy - Akt 2
- Jej rycerska tarcza; Kondolencje od pani kapitan | Questy towarzyszy - Akt 2
- Skrucha | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Długi łuk ze Starkhaven; Kwestionowanie wiary (Sebastian) | Questy towarzyszy - Akt 2
- Questy towarzyszy - Akt 2
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie
PaulinaKlaudia Konsul
W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy
szklarson Junior
Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!
lotnik_xaos Legionista
Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.