Dragon Age 2: Gorzkie lekarstwo (2)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Po chwili gra załączy scenkę z rozmowy z Oraną #1 (M61, 3). Możesz zadać jej dodatkowe pytanie na temat Magister Hadriany, a następnie będziesz musiał podjąć decyzję co z nią zrobić:
- podarowanie Oranie pieniędzy (prawa górna opcja dialogowa): stracisz w ten sposób aż 10 suwerenów; +10 punktów do przyjaźni z Fenrisem
- zaoferowanie Oranie pracy (prawa środkowa opcja dialogowa): musisz w tym przypadku wybrać #2 czy chcesz jej płacić (+5 punktów do przyjaźni z Fenrisem) czy ma się stać Twoją niewolniczką (+5, +10 lub +15 punktów do rywalizacji z Fenrisem)
- zignorowanie prośby Orany o pomoc (prawa dolna opcja dialogowa)
Po zakończonej rozmowie pozostań w tym miejscu i rozejrzyj się za kufrem (M61, 4) skrywającym przedmiot, który uaktywni inny quest towarzysza.
Odblokowany quest towarzysza: Anders: amulet tevinterskiego Zakonu
![]() | ![]() |
Ruszaj na zachód. W nowym pomieszczeniu czeka Cię bitwa ze zdecydowanie większą grupą łowców niewolników, tak więc warto już rozważyć wykorzystywanie pułapek ogniowych na swoją korzyść #1. Nie zapomnij jednak o tym żeby w miarę możliwości szybko pozbyć się towarzyszącego wojownikom wrogiego maga #2.
![]() | ![]() |
Zdecydowanie radzę zbadać okoliczne kufry, a to dlatego, że w jednym z nich znajduje się ulepszenie zbroi dla Fenrisa #1. Idź teraz na północ i następnie skręć na wschód. Już za chwilę dotrzesz do pomieszczenia, w którym przebywa Magister Hadriana #2 (M61, 5), tak więc dobrze byłoby odpowiednio wcześnie zapisać sobie stan gry.
Krok 4: Pokonanie Magister Hadriany
![]() | ![]() |
Nie sugeruj się tym, że Magister Hadriana będzie początkowo nieaktywną postacią, gdyż dołączy ona do walk po upływie kilku sekund #1. Wyczekuj momentów, w których przestanie działać jej bariera ochronna i rozkazuj wtedy wszystkim członkom drużyny przeprowadzanie ataków na jej postać #2.
![]() | ![]() |
Głównym powodem, dla którego warto atakować głównie Hadrianę #1 jest to, że pokonanie jej doprowadzi do zakończenia całej bitwy, nawet jeżeli nie zginą inne potwory. W sytuacjach, w których Hadriana jest nietykalna z uwagi na barierę przerzucaj chwilowo swoją uwagę na cienie #2, gdyż to one stanowią większe zagrożenie od łowców niewolników, zwłok i szkieletów łuczników.
Krok 5: Przesłuchanie Magister Hadriany
![]() | ![]() |
Pokonanie Magister Hadriany doprowadzi do zainicjowania scenki z rozmowy z tą postacią #1, w trakcie której podziela się ona wiadomością, że Fenris ma siostrę. Hadriana zaoferuje udzielenie szczegółowych informacji na temat jej położenia oraz tożsamości w zamian za jej wypuszczenie. Możesz się teraz zachować na cztery zasadnicze sposoby #2:
- oddać decyzję w ręce Fenrisa (lewa górna opcja dialogowa)
- obiecać wypuszczenie Hadriany w zamian za wyjawienie informacji (prawa górna opcja dialogowa)
- zasugerować Hadrianie żeby najpierw wszystko wyjawiła (prawa środkowa opcja dialogowa): kobieta na to nie przystanie i ta opcja dialogowa zniknie z listy wyboru
- zignorować propozycję Hadriany (prawa dolna opcja dialogowa)
![]() | ![]() |
Niezależnie od wybranego wariantu Fenris przejmie inicjatywę i wydobędzie siłą pożądane informacje #1, a następnie dokona egzekucji na Hadrianie. Możesz na to w różny sposób zareagować (jedna z nich związana jest z kontynuowaniem romansu z elfem #2), przy czym nie będzie to miało żadnego wpływu na dalszy przebieg tego questu. Najlepszy wariant to zyskanie 15 punktów przyjaźni w relacjach z Fenrisem, a najgorszy (zwrócenie mu uwagi żeby nie mówił źle o magach) to zyskanie 5 punktów rywalizacji.
Krok 6: Powrót do posiadłości Hawke'ów
![]() | ![]() |
Skorzystaj z wyjścia znajdującego się w tej samej sali, w której walczyłeś z Hadrianą (M61, 6) i wybierz podróż do lokacji [Górne Miasto - Posiadłość Hawke'ów]. Będzie tu już na Ciebie czekał Fenris (M14, 15), z którym odbędziesz dłuższą rozmowę #1. Możesz się zachować na cztery sposoby:
- kontynuować romansowanie z Fenrisem (lewe dolne opcje dialogowe) #2: +10 punktów do przyjaźni z Fenrisem
- przypomnieć, że Fenris obiecał wypuścić Hadrianę zanim ją zabił (prawe górne opcje dialogowe): +20 punktów do przyjaźni z Fenrisem
- zapytać Fenrisa dlaczego chciał żeby Hadriana mu się wymknęła (prawe środkowe opcje dialogowe): +15 punktów do przyjaźni z Fenrisem
- uznać, że Hadriana zasługiwała na śmierć i poprosić Fenrisa o to żeby odszedł (prawa dolne opcje dialogowe): musisz potwierdzić swoją decyzję o chęci rozstania się z elfem; +5 punktów do rywalizacji z Fenrisem
Warto w tym miejscu dodać, że jeżeli zatrudniłeś spotkaną w jaskiniach łowców niewolników Oranę, to odnajdziesz ją w posiadłości i będziesz z nią mógł porozmawiać.
- Dragon Age II - poradnik do gry
- Dragon Age 2: Poradnik, opis przejścia, questy
- Dragon Age 2: Questy towarzyszy - Akt 2
- Dragon Age 2: Plany na przyszłość; Odwiedź Andersa
- Dragon Age 2: Wizyta u pani kapitan; Porozmawiaj z Fenrisem
- Dragon Age 2: Dalsze poszukiwania Izabeli; Żałoba
- Dragon Age 2: Słowa pocieszenia; Sygnet rodu Tethras
- Dragon Age 2: Przeprosiny Varrika; Nierozwiane wątpliwości
- Dragon Age 2: Anders w Pustce; Przeprosiny Izabeli
- Dragon Age 2: Przeprosiny Merrill; Nocne koszmary Fenrisa
- Dragon Age 2: Fenris- Księga Shartana; Nowiny
- Dragon Age 2: Sprawa rodzinna (1)
- Dragon Age 2: Sprawa rodzinna (2)
- Dragon Age 2: Opowieść w toku; Drewniana halla
- Dragon Age 2: Gorzkie lekarstwo (1)
- Dragon Age 2: Gorzkie lekarstwo (2)
- Dragon Age 2: Kwestionowanie wiary (Fenris; Izabela)
- Dragon Age 2: Anders- amulet tevinterskiego Zakonu
- Dragon Age 2: Statek dla Izabeli
- Dragon Age 2: Daleka droga (1)
- Dragon Age 2: Daleka droga (2)
- Dragon Age 2: Kwestionowanie wiary (Avelina)
- Dragon Age 2: Odstępca (1)
- Dragon Age 2: Odstępca (2)
- Dragon Age 2: Kwestionowanie wiary (Anders)
- Dragon Age 2: Lustrzane odbicie (1)
- Dragon Age 2: Lustrzane odbicie (2)
- Dragon Age 2: Powrót z Rozdartego Grzbietu; Kwestionowanie poglądów
- Dragon Age 2: Jej rycerska tarcza; Kondolencje od pani kapitan
- Dragon Age 2: Skrucha
- Dragon Age 2: Długi łuk ze Starkhaven; Kwestionowanie wiary (Sebastian)
- Dragon Age 2: Questy towarzyszy - Akt 2
- Dragon Age 2: Poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
zanonimizowany787165 Junior
Ej dobra zaczynam od nowa gre i potrzebna mi jest informacja gdzie znalezc Isabelę tak poprostu ale podaj m podajcie miejsce normalnie czyli napisaniem gdzie podczas jakiego questa itp.
Stranger. Senator
Raramuri --> https://www.gry-online.pl/poradniki/dragon-age-ii/&PART=730
Przy okazji polecam Atlas świata, w którym dokładnie opisane zostały okoliczności dołączania do drużyny kolejnych osób. :)
migel Junior
mam pytanie czy wie ktoś może gdzie znaleźć Zbroję Upadłych, skompletowałem już Hełm, Buty i Rękawice Upadłych i brakuje mi tylko zbroi. Jeśli ktoś wie to proszę o podpowiedż
lola1878 Legionista
Zainstalowałam sobie nie dawno DLC "Książę Wygnaniu" do Dragon Age 2. Gdy tylko odzyskałam władzę na postaciami udałam się w kierunku zakonu. Jednak nie spotkałam przed tablicą ani Sebastiana,a ani Wielkiej Matki. Może mi ktoś powiedzieć kiedy się pojawi Sebastian przed zakonem?
zanonimizowany890815 Junior
witam potrzebuje pomocy za znalezieniem "smoczego kla" do "zadania zielarza" czy to ma związek z zablokowanym wejsciem do jaskini na "rozdartym grzbiecie" przez blekitna "aure" z gory dzieki za pomoc
ROGI Chorąży
jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie
PaulinaKlaudia Konsul
W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy
szklarson Junior
Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!
lotnik_xaos Legionista
Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.















![Skorzystaj z wyjścia znajdującego się w tej samej sali, w której walczyłeś z Hadrianą (M61, 6) i wybierz podróż do lokacji [Górne Miasto - Posiadłość Hawkeów] - Gorzkie lekarstwo (2) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1098/-561646296.jpg)
